Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
oprac. Katarzyna Kalus
|

Lotos chce zwiększyć sieć sprzedaży paliw typu premium

2
Podziel się:

Paliwa premium będą sprzedawane na tych stacjach Optima, gdzie jest to uzasadnione ekonomicznie, a infrastruktura pozwala na powiększenie oferty.

Lotos chce zwiększyć sieć sprzedaży paliw typu premium
(Grupa Lotos)

Koncern Lotos planuje sprzedawać paliwa segmentu premium na 100 stacjach Lotos Optima, czyli w placówkach działających w segmencie ekonomicznym - poinformował Lotos w poniedziałkowym komunikacie.

Jak informuje koncern, paliwa premium będą sprzedawane na tych stacjach Optima, gdzie jest to uzasadnione ekonomicznie, a infrastruktura pozwala na powiększenie oferty.

Według Lotosu do końca tego roku paliwa premium będą dostępne na ponad 3/4 wszystkich stacji działających w jego sieci.

Zobacz także: Zobacz także: Oto, co składa się na cenę paliwa, którą widzimy na dystrybutorze

Lotos zaczął sprzedawać swoje paliwa premium w 2007 roku pod marką Dynamic. Jak informuje gdański koncern, statystyki wskazują, że dynamika konsumpcji paliw premium jest kilkukrotnie większa niż standardowych.

Na koniec czerwca tego roku w sieci Lotosu działało 485 stacji, z czego 204 pod logo Optima.

wiadomości
gospodarka
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(2)
WYRÓŻNIONE
lor
7 lat temu
my to znaczy kto? PIS?
Ameon
7 lat temu
niech szklanki dowożą najpierw bo robią promocje a wszedzie ich nie ma
NAJNOWSZE KOMENTARZE (2)
Ameon
7 lat temu
niech szklanki dowożą najpierw bo robią promocje a wszedzie ich nie ma
lor
7 lat temu
my to znaczy kto? PIS?