Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
oprac. Tomasz Sąsiada
|
aktualizacja

Współpracownik Tuska zły na Canal+. "Starych klientów traktują jak jelenie"

16
Podziel się:

Bogaty pakiet programów w Canal+ jest dla starych klientów o 100 zł droższy niż dla nowych klientów - zwraca w piątek uwagę Maciej Berek, Przewodniczący Komitetu Stałego Rady Ministrów. I pyta: czy naprawdę klient musi zagrozić rozwiązaniem dotychczasowej umowy, żeby nie być traktowanym gorzej niż nowy klient?

Współpracownik Tuska zły na Canal+. "Starych klientów traktują jak jelenie"
Maciej Berek zabrał głos ws. polityki sprzedażowej Canal+ Polska (East News, Filip Naumienko/REPORTER)

Swoją opinią Maciej Berek podzielił się w serwisie X. "Tym razem coś nie ze świat polityki i prawa" - zaczyna swój wpis Berek. "Zorientowałem się właśnie, że Canal+ Polska jest niestety w gronie tych firm, które 'starych' klientów traktują jak przysłowiowe jelenie. Bogaty pakiet programów (ten, co pozwala oglądać ważne dla niektórych mecze Ligii Mistrzów) jest dla starych klientów o 100 zł droższy niż dla nowych klientów" - wylicza członek gabinetu Donalda Tuska.

"Żeby się o tym dowiedzieć i spróbować zaoszczędzić 40 proc. ceny, trzeba zadzwonić na infolinię z innego numeru niż przypisany do naszego konta klienta. Jeśli system rozpoznaje nasz numer, to oferta jest skrojona jak dla »starych jeleni«" - zaznacza.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Ile kino zarabia na popcornie? Prezes ujawnia

"Nie rozumiem takiej polityki"

"Nie rozumiem takiej polityki sprzedażowej, choć słyszę, że w niektórych branżach jest rozpowszechniona. Czy naprawdę klient musi zagrozić rozwiązaniem dotychczasowej umowy, żeby nie być traktowanym gorzej niż nowy klient? Canal+ Polska, taka jest Wasza polityka?" - pyta. "Zastanawiam się też, czy to nie ma charakteru wprowadzania klienta w błąd poprzez udzielenie mu niekompletnych informacji" - dodaje, adresując to pytanie do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

Jego wpis doczekał się szeregu komentarzy, głos zabrał nawet współprzewodniczący Partii Razem Adrian Zandberg. "Witamy w późnym kapitalizmie, panie ministrze" - napisał polityk.

Kim jest Maciej Berek

Maciej Berek to minister - członek Rady Ministrów, Przewodniczący Komitetu Stałego Rady Ministrów. "Doktor nauk prawnych, radca prawny, adiunkt w Katedrze Prawa Konstytucyjnego na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego, ekspert Ośrodka Badań, Studiów i Legislacji Krajowej Rady Radców Prawnych" - czytamy w jego biogramie na rządowej stronie internetowej.

W swojej zawodowej karierze Berek był m.in. prezesem Rządowego Centrum Legislacji i sekretarzem Rady Ministrów i dyrektorem Centrum Informacyjnego Senatu. "Autor publikacji z zakresu prawa konstytucyjnego, problematyki tworzenia i ogłaszania prawa, finansów publicznych i dyscypliny finansów publicznych" - czytamy.

Poprosiliśmy Canal+ Polska o komentarz do opinii Macieja Berka. Odpowiedź opublikujemy, gdy tylko ją dostaniemy.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(16)
WYRÓŻNIONE
Wolne Media
3 godz. temu
Wstyd c+
Może nie?
3 godz. temu
Gdyby wszyscy się skrzyknęli i rozwiązali umowy to by im rurka zmiękła
ddd
3 godz. temu
Dokładnie tak jest - żeby mieć przyzwoitą ofertę za normalne pieniądze należy po zakończonej umowie promocyjne przejść do polsatu i tam promocja trwa też tyko przy pierwszej umowie. Ja tak się bawię od kilku lat, ale czy to normalne ?
NAJNOWSZE KOMENTARZE (16)
Robert
1 godz. temu
Nie trafiło na biednego. Polecam Polsat Box, za 99zł mam 3 dekodery, pakiet L i Wszystkie filmboxy. Dodam, że dekodery Polsatu są sto razy lepsze i szybsze niż ta padaczka od cAnala…
Furiat
1 godz. temu
Nie jestem przekonany,że spadochron,a przynajmniej jego szelki do marynarki i krawata pasuje.Nawet mimo piątku.
Krakus
1 godz. temu
Oferta Canal+ jest jednym wielkim przekrętem, powinien zająć się nią UOKiK. W ofercie jest wiele pakietów, ale na stronie Canal+ oferta jest tak przedstawiona, że w rzeczywistości nie sposób dowiedzieć się jakie kanały są w którym pakiecie, a podczas rozmowy telefonicznej konsultanci operatora świadomie i celowo wprowadzą w błąd by oferta wyglądała na bardziej atrakcyjna niż jest w rzeczywistości. Gdy kiedyś podczas takiej rozmowy prosiłem o przysłanie mi proponowanej oferty na e-mail, to stanowczo mi tego odmówiono! A już szczytem bezczelności była zmian nazwy operatora na taką samą, jak nazwa pakietu premium w jego ofercie! W reklamach informują, ze atrakcyjne pozycje są dostępne w "Canal+", a gdy klient podpisze cyrograf z operatorem Canal+, to dopiero wtedy się dowiaduje, że aby oglądać te reklamowane atrakcyjne pozycje, to oprócz podpisania proponowanej umowy z operatorem Canal+, musi jeszcze dodatkowo wykupić drogi PAKIET "Canal+"!
a ja
2 godz. temu
co 2 lata zmieniam bank i operatora tel kom - opłaci sie bo cały czas jestem dla nich nowy hihihihehe i mam lepsze warunki niż ich stali klienci.
Bystry
2 godz. temu
Tak zrobiłem nie przedłużyłem umowy z c+ i przeniosłem się do Polsatu