Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
KARN
|

Popularny bank wycofał jedną z metod płatności. Zmiana dla klientów

0
Podziel się:

Od 1 lipca klienci banku Millennium nie mogą już korzystać z płatności HCE, czyli płatności zbliżeniowych kartą za pomocą aplikacji banku. Wyjaśniamy, co ta zmiana oznacza w praktyce.

Popularny bank wycofał jedną z metod płatności. Zmiana dla klientów
Bank Millennium wyłączył płatności HCE (Adobe Stock)

W poniedziałek 1 lipca 2024 r. zniknęła możliwość korzystania z płatności HCE. Bank Millennium zapowiadał tę zmianę jeszcze w kwietniu bieżącego roku. W praktyce oznacza to, że niemożliwe jest płacenie wirtualną kartą z poziomu aplikacji banku. Warto podkreślić, że nie stanowi to jednak całkowitej przeszkody w płatnościach telefonem.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Sprawdzam smartphone POCO

Millennium rezygnuje z płatności HCE

Jak wyjaśnił bank w komunikacie, klienci mogą skorzystać z rozwiązań alternatywnych – wirtualnych portfeli oraz płatności zbliżeniowych BLIK. Płacąc smartfonem, zegarkiem lub sportową opaską wybierać mogą z katalogu takich usług jak Google Pay, Apple Pay (na iPhonie, Apple Watch lub iPadzie) lub Garmin Pay.

Te usługi pozostaną aktywne, dzięki czemu płatności przy użyciu telefonu w dalszym ciągu będą możliwe.

"W ofercie dla użytkowników systemu Android pozostaje również usługa Płatności Zbliżeniowych BLIK, która umożliwia szybkie płatności telefonem bez przepisywania kodu BLIK i bez konieczności posiadania karty. Nie wymaga również logowania do aplikacji, a jako rachunek źródłowy można podać rachunek osobisty lub rachunek karty kredytowej. Dodatkowo w niedługim czasie bank udostępni nowe metody płatności mobilnych" - poinformował bank Millennium.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
pieniądze
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(0)