LPP
LPP jest jedną z największych polskich rodzinnych firm odzieżowych. LPP zarządza pięcioma markami: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. LPP to sieć ponad 1800 salonów na całym świecie. Ludzi ubranych w produkty marek LPP można spotkać w blisko 40 krajach Europy, Afryki i Azji. LPP tworzy miejsca pracy dla blisko 19 tys. pracowników w biurach i strukturach sprzedaży, m.in. w Warszawie, Gdańsku, Hamburgu, Szanghaju, Pradze, Moskwie, Kijowie i Budapeszcie. W 2020 roku spółki wchodzące w skład grupy LPP sprzedały blisko 233 miliony sztuk odzieży i akcesoriów, osiągając przychody w wysokości 7,8 mld zł. Przychody grupy LPP z e-commerce w 2020 roku wyniosły ponad 2,2 mld zł. Przychody z eksportu spółki LPP w 2020 roku osiągneły ponad 4,45 mld zł. Funkcję Prezesa Zarządu piastuje założyciel spółki – Marek Piechocki.
- Marki firmy
- Cropp • House • Mohito • Reserved • Sinsay
- Branża
- Przemysł
- Zatrudnienie[TYS.]
- 18 898
- Nakłady na B+R[TYS. ZŁ]
- 51 662
- Przychody z eksportu[TYS. ZŁ]
- 4 450 337
- Wynik finansowy 2020
- -190 130
- Wynik finansowy 2019
- 486 005
- Przychody 2020
- 71 508
- Przychody 2019
- 10 747
LPP - Historia Przychodów
O firmie - LPP
- Pełna nazwa firmy
- LPP SA GK; Gdańsk
- Miejscowość
- Gdańsk
- Rok założenia
- 1991
- Skrócona nazwa firmy
- LPP
- Spółka rodzinna
- Tak
- KRS
- 0000000778
- Adres WWW
- www.lpp.com.pl
- Regon
- 190852164
LPP - Dane za 2020
Dane prezentowane w tysiącach złotych, zmiana procentowa rok do roku.
- Przychody z całokształtu działalności
- Pozostałe przychody operacyjne
- Inwestycje w nieruchomości oraz wartości niematerialne i prawne
- Zatrudnienie (średnioroczne w etatach)
- Personel zaangażowany w działalność B+R
- Nabycie wartości niematerialnych i prawnych oraz rzeczowych aktywów trwałych
- Nakłady wewnętrzne faktycznie poniesione na B+R (bez amortyzacji środków trwałych)
LPP - Wskaźniki
- ROE
- -6,2%
- ROA
- -1,8%
- Rentowność sprzedaży (ROS)
- -2,4%
- EBITDA[TYS. ZŁ]
- -6,2