2014-06-16Prezes Grupy Mar-Ol zdradza plany rozwoju marek własnych
(...) Jak dowiedział się serwis portalspożywczy.pl od Sylwestra Maćkowiaka, prezesa zarządu Mar-Ol, grupa ta zamierza intensywnie pracować nad rozwojem trzech marek własnych. Mar-Ol posiada aktualnie trzy (...)2014-11-17Redan zarabia na dyskontach textilmarket. Marka Top Secret nierentowna?
(...) Właściciel marek takich jak Top Secret czy Troll zarabia na sprzedaży odzieży w dyskontach textilmarket. W segmencie modowym Redan po trzech kwartałach roku jest grubo pod kreską. O planach rozwoju (...)2014-10-21Tesco będzie rozszerzać markę własną Finest o kolejne kategorie
(...) oraz na rynkach Europy Centralnej - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Anna Grabowska, wiceprezes Tesco Polska, dyrektor Działu Zakupów Żywności.Jak wyglądają plany rozwoju marek własnych Tesco?W tej chwili marki (...)GALERIA: Luxury China Expo: Targi marek luksusowych w Pekinie
2015-02-06Komendant główny policji Marek Działoszyński odchodzi ze służby
(...) po otrzymaniu wniosku wystąpi do Prezesa Rady Ministrów o odwołanie Marka Działoszyńskiego z funkcji Komendanta Głównego Policji - powiedziała Woźniak. - Jednocześnie podkreślamy, że współpraca między MSW a KGP (...)2015-02-03Wiceprezes Sokpolu: Inwestujemy w zakłady i skupimy się na produkcji marek własnych
(...) przejęcia sokowych marek Agros Novej, których nie kupuje Maspex. Mowa o brandach Fortuna, Garden i Pysio.- Produkcja we własnych brandach nie leży w naszej strategii, więc nie rozważamy rozwoju (...)2015-01-28Prof. Marek Szczepański: skończyć z doraźną, chaotyczną polityką wobec górnictwa
(...) Kiedy się zapoznamy z wypowiedziami uczestników konfliktu w JSW, to niektóre z nich są nacechowane wręcz nienawiścią. To nie wróży niczego dobrego - mówi dla portalu wnp.pl prof. Marek Szczepański (...)2014-10-22Grupa producencka Polskie Jagody inwestuje w markę borówek BeFruit
(...) W sezonie 2014 Grupa Producentów Owoców "Polskie Jagody", producent owoców jagodowych - głównie borówki amerykańskiej, wprowadziła na rynek markę BeFruit, pod którą sprzedawane są owoce oraz tłoczone (...)2015-01-26Bricomarché planuje rozwój marek własnych w segmencie pet food
(...) się podejście do naszych czworonogów i rozwinięty marketing producentów karm sprawia , że Polacy nie oszczędzają na swoich pupilach. Coraz częściej sięgają po marki premium. Rośnie również edukacja na temat (...)2014-09-25Aż 60 proc. produktów nabiałowych jest sprzedawana pod markami własnymi
(...) Rynek marek własnych w sektorze mleczarskim dynamicznie rośnie i w perspektywie najbliższego czasu ta tendencja będzie się utrzymywać. Liczba produktów, zaznaczam tylko mleczarskich, sprzedawana (...)2014-09-28Prezes SRW RP: Wędliny premium budują markę zakładu
(...) . masy wszystkich produktów z danego zakładu. Mają one "wypracować" markę firmy - dodaje.- Pozostałe asortymenty to produkty "masowe", często określane jako "ekonomiczne". Produkowane z pozostałych (...)2014-12-09Marek Sawicki ostro: Działania czeskich służb kontrolnych są niedopuszczalne
(...) Działania czeskich służb kontrolnych w stosunku do polskiej żywności są niedopuszczalne - mówił minister rolnictwa Marek Sawicki w dzisiejszej rozmowie z szefem resortu Czech Marianem Jureczką (...)2014-09-11Grupa Sokołów wkrótce wprowadzi nową markę z segmentu wołowiny
(...) portalspozywczy.pl Bogusław Miszczuk.- Liczymy na to, że dzięki Sokołów SA Polacy zaczną jeść zdrową, odżywczą wołowinę. Produkty marki Uczta Qulinarna będą dostępne w sklepach od połowy września i wierzymy, że staną (...)2014-12-09Marek Wójcik: szpital powiatowy pilnie potrzebuje określenia jego roli w systemie
(...) W systemie ochrony zdrowia największy problem stanowią najmniejsze szpitale, czyli powiatowe. Do dziś nie wiadomo, jaką powinny pełnić rolę - zwraca uwagę w rozmowie z Rynkiem Zdrowia Marek Wójcik (...)2014-08-256 września rozstrzygnięcie konkursu i rozdanie nagród „Marka - Śląskie"
(...) 6 września br. Regionalna Izba Przemysłowo-Handlowa w Gliwicach oraz Marszałek Województwa Śląskiego już po raz piąty zaproszą na uroczyste rozstrzygnięcie konkursu Marka - Śląskie". Wręczenie (...)2014-11-12Marek Jakubiak: Cydr nie ma dużych szans podbicia polskiego rynku
(...) Cydr jest ciekawostką, ale nie ma dużych szans podbicia polskiego rynku, ponieważ w naszym kraju nie ma kultury i tradycji picia cydru - powiedział w wywiadzie dla portalspozywczy.pl, Marek Jakubiak (...)wstecz | 69| 70| 71| 72| 73| 74| 75| 76| 77| 78| ... +10| +25| +100| 725 | dalej |