2017-03-10Mateusz Grzesiak to już prawie doktor Grzesiak. Studentom SGH się to nie podoba
(...) i już tylko krok dzieli go od tytułu doktora. To nie podoba się studentom. "Kształtowanie marki osobistej z wykorzystaniem serwisu YouTube na przykładzie Polski i USA" - tak brzmiał tytuł pracy doktorskiej (...)2017-06-16"Król spekulantów" prezesem warszawskiej giełdy? Patrowicz jednym z dwóch kandydatów
(...) wydarzeń. Â // Â Faworyt jest jeden Czy biznesmen dostanie szansę, by przejąć stery warszawskiej giełdy? Choć nie ma dużej konkurencji, jest skazany na porażkę. Jedynym kontrkandydatem jest Marek (...)GALERIA: Luxury China Expo: Targi marek luksusowych w Pekinie
2017-03-05Los Opla już przesądzony. W poniedziałek oficjalna informacja o sprzedaży
(...) Międzynarodowy koncern samochodowy General Motors najprawdopodobniej już w poniedziałek ogłosi oficjalną decyzję o sprzedaży Opla. Chętni do przejęcia marki są Francuzi z PSA - właściciele marek (...)2016-10-26Rafał Sura kandydatem PiS do RPP
(...) Profesor KUL Rafał Sura jest kandydatem PiS do Rady Polityki Pieniężnej. Miejsce w Radzie zwolnił niedawno Marek Chrzanowski, który został szefem nadzoru bankowego. Kandydatura Sury została złożona (...)2015-02-26Wiesław Włodarski, prezes FoodCare - pełny wywiad
(...) , rozpoznawalność marki czy jej odpowiednie pozycjonowanie. Wraz z rozwojem polskiej gospodarki i rosnącą świadomością konsumentów, rośnie również popularność produktów z wyższej półki.- Należąca do Pana marka Black (...)2017-03-03Przychody Vistula Group wzrosły o ok. 14,2% r/r do ok. 44,8 mln zł w lutym
(...) w poszczególnych segmentach działalności operacyjnej przedstawiały się następująco: a) przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler) - wyniosły ok (...)2014-08-01Zobacz najpopularniejsze markety w Polsce
(...) wszystkim win. Lidl sprawnie rozbudował tę kategorię wprowadzając duży wybór win w dosyć przystępnych cenach. Dominują tam marki niemieckie, których ceny oscylują między 9-20zł brutto. Lidl również poszerza (...)2017-04-27Freshmarket zniknie z polskich ulic? Sieć stawia na Żabkę
(...) spożywczych segmentu "modern convenience" działających pod markami Żabka i Freshmarket. Ogólnopolska sieć obejmuje ok. 4,5 tys. sklepów franczyzowych prowadzonych przez ok. 3 tys. przedsiębiorców. Sieć generuje (...)2017-04-27Freshmarket zniknie z polskich ulic? Sieć stawia na Żabkę
(...) spożywczych segmentu "modern convenience" działających pod markami Żabka i Freshmarket. Ogólnopolska sieć obejmuje ok. 4,5 tys. sklepów franczyzowych prowadzonych przez ok. 3 tys. przedsiębiorców. Sieć generuje (...)2017-03-02Koniec z wolną amerykanką. Piłowanie tylko po rejestracji
(...) z osobą fizyczną, że ta oczyści teren. A jeśli już jest w posiadaniu działki, to może jej własność przenieść na krótki czas na osobę fizyczną - wyjaśnia, jak to działa, Marek Szolc z Fundacji ClientEarth (...)2017-04-26Wódka "Jolka, Jolka pamiętasz" wchodzi na rynek. Następna ma być "Wódka Suflera"
(...) pamiętasz". Na początku roku pojawiła się w sklepach. Przyjęcie? Zdaniem Lipki entuzjastyczne, choć wódka nie jest tania. Na półce rywalizuje z markami premium, bo kosztuje ok. 45-50 zł za butelkę 0,7 litra (...)2017-02-28Asbis celuje w rentowny wzrost przychodów w tym roku, prognoza pod koniec marca
(...) również rosnący popyt na rynku pamięci. W kwestii marek własnych ich rozwój będzie prowadzony według "restrykcyjnych zasad", wprowadzonych w ub.r. Pod marką Prestigio chce rozwijać cloud-booki. Asbis (...)2016-10-06Najcenniejsze marki świata. Na czele Coca-Cola i Apple
(...) Wśród 10 najcenniejszych marek na świecie nadal dominują amerykańskie koncerny technologiczne, a pozycję lidera utrzymało Apple - wynika z tegorocznego rankingu firmy Interbrand. Najcenniejszymi (...)wstecz | 88| 89| 90| 91| 92| 93| 94| 95| 96| 97| ... +10| +25| +100| 725 | dalej |