2015-12-01Ranking money.pl. Najlepsze sklepy internetowe 2015 [INFOGRAFIKA]
(...) nie tylko asortyment, ale rĂłwnież informacje o produkcie, procedurę zamawiania i płatności, łatwość poruszania się po stronie w wersji standardowej i mobilnej, oferowane bonusy czy wreszcie jakość obsługi (...)2014-06-25Broadliner vs. ,,narrowliner", czyli małe bywa piękne
(...) mają bardzo szeroki asortyment i chcą zadowolić wszystkich). Mniejsi dystrybutorzy starają się przy tym ściśle współpracować z wykwalifikowanymi partnerami, jak również rozwijać sprzedaż klientom biznesowym (...)2014-06-25Maxima Grupe: Największe możliwości rozwoju w Polsce mają małe sklepy
(...) miejscach dla nabywców, gdzie oferujemy połączenie dobrej jakości, ceny i asortymentu. Razem oferujemy nabywcom blisko 10 tys. nazw towarów, a asortyment wysokiej jakości, świeżej żywności, ukształtowany (...)GALERIA: Od pustych półek po Jarmark Europa
2014-06-20Stokrotka postawi na markę własną
(...) Stokrotki oraz Emperia Holding. Jakie kategorie asortymentu planuje rozwijać Stokrotka?Cały czas doskonalimy nasz asortyment. Szczególny nacisk kładziemy i będziemy kładli na produkty świeże. Zwiększony (...)2014-06-20Stokrotka do końca 2015 r. potroi udział marki własnej w obrotach
(...) , prezes Stokrotki oraz Emperia Holding zapowiada, że za półtora roku może to być nawet 15 proc. obrotu.Jakie kategorie asortymentu planuje rozwijać Stokrotka?Cały czas doskonalimy nasz asortyment (...)2015-11-26Grodno chce rozwijać ofertę oświetlenia LED
(...) asortymentem 24 tys. artykułów, na koniec roku finansowego 2016/2017 planuje oferować klientom 35 tys. produktów. W szczególności spółka zamierza rozwijać ofertę dla przemysłu, nowoczesne oświetlenie LED (...)2014-06-17Rossmann otwiera 900. sklep w Polsce
(...) asortyment kosmetyków i perfum - dodaje Marek Maruszak. Nowoczesne, szaro-czerwone elementy graficzne widoczne na sklepowych regałach doskonale wpisują się w stylistykę Galerii Mokotów, a ledowe (...)2014-06-16Spółka dnia: Grodno ucieka z NewConnect. Kiedy debiut?
(...) sieci dystrybucji Jak podaje spółka w prospekcie, na rozwój sieci dystrybucji ma trafić 10 mln zł, a na rozszerzenie asortymentu 3 mln zł. Spółka planuje uruchomić 10 kolejnych punktów dystrybucyjnych (...)2015-11-23NEC Competence Days dla branży AV
(...) . naszego asortymentu stanowiły produkty wolumenowe do typowej odsprzedaży. Dziś ich miejsce zajęły rozwiązania na potrzeby złożonych projektów integratorskich. Nie ma już przepychania pudełek i obniżania cen (...)2015-11-23"Aluminiowa" firma odrodziła się dzięki kompozytom
(...) . i nadal ten asortyment stanowi podstawę naszego eksportu, to teraz sprzedaż słupów oświetleniowych w 90. proc, jest realizowana w kraju. Staramy się wszystkie źródła równoważyć, bo nikt nie jest w stanie (...)2014-06-12Stek-Rol intensywnie rozwija marki Evrafish i Goldfish
(...) Jak dowiedział się serwis portalspożywczy.pl od Agnieszki Morel-Starczewskiej, prezes zarządu Stek-Rol Sp. z o.o., firma ta prowadzi prace nad poszerzeniem asortymentu w obrębie swoich (...)2014-06-11Sieci Inmedio i 1minute w portfelu Grupy Eurocash
(...) . udziałów w spółce, która prowadzić będzie sieć sklepów Inmedio, liczącą obecnie ponad 410 placówek detalicznych zlokalizowanych głównie w galeriach handlowych. Salony Inmedio oferują szeroki asortyment (...)2015-11-20AB zwolniło, spółka pokazała, gdzie chce rosnąć
(...) wzrostem rotacji zapasów (z 36 do 45 dni), a to wynikało z kolei z poszerzania asortymentu RTV i AGD oraz przygotowań do obsługi kontraktów HP w segmencie Enterprise (HP Networking i HP Business Critical (...)2015-11-19Robert Agh, Ferona: ogromne perspektywy dla rynku wyrobów hutniczych
(...) Polski rynek ma przed sobą ogromne perspektywy i będzie coraz bardziej wymagający. Klienci będą wybierać tych, którzy będą oferować szeroki asortyment o doskonałej jakości, a ponadto będą w stanie (...)2014-06-08Lidl napędza sprzedaż w Polsce akcjami tematycznymi
(...) tygodniami tematycznymi w zasadzie w każdym tygodniu roku. W oparciu o tygodnie tematyczne sieć kształtuje także swój stały asortyment swoich sklepów.- Uważnie słuchamy naszych Klientów, czego dowodem (...)wstecz | 22| 23| 24| 25| 26| 27| 28| 29| 30| 31| ... +10| +25| 59 | dalej |