Katarzyna Piotrowiak > Przeglądaj wg autora > Archiwum
Katarzyna Piotrowiak archiwum artykułów wg autoraMarzena Migatulska > Przeglądaj wg autora > Archiwum
Marzena Migatulska archiwum artykułów wg autoraGALERIA: Ostatni dzień składania zeznań podatkowych. PIT 2011
Marzena Migatulska > Przeglądaj wg autora > Archiwum
Marzena Migatulska archiwum artykułów wg autoraMarzena Migatulska > Przeglądaj wg autora > Archiwum
Marzena Migatulska archiwum artykułów wg autora2014-11-05Najbardziej wyczekiwane wino pochodzi z Włoch [MenStream]
(...) lekkości pasuje ono do szerokiej gamy dań. Nazwy na etykietkach często odwołują się do sezonu, w którym czerwony trunek jest pity. Jest więc na przykład "Zapach jesieni" z Toskanii czy "Zimowe kwiaty (...)2014-11-05Akcyza na alkohol i paliwo. Sprawdź, jakie stawki obowiązują
Ten podatek spowoduje, że za 4 lata paczka papierosów będzie kosztować średnio 20 złotych.2014-11-03Informacja w służbie lojalności
Programy wsparcia sprzedaży to nie tylko skuteczne narzędzie budowania lojalności, ale także doskonałe źródło wiedzy o klientach. Odpowiednie wykorzystanie pozyskanych danych pozwala na podnoszenie efektywności podejmowanych działań w obszarze B2B.2014-11-02Kasy fiskalne u lekarzy i fryzjerów już w przyszłym roku
Resort finansów przygotowuje katalog usług, które obowiązkowo będą podlegać ewidencji.2014-11-01Producenci systemów obrony powietrznej: włączymy polski przemysł w produkcję
Dwaj pozostali w grze potencjalni dostawcy systemu obrony powietrznej przekonują o korzyściach wojskowych i przemysłowych swoich propozycji.2014-10-29PHO ma już 40 proc. udziałów w PGZ
Polski Holding Obronny przekazał już wszystkie swoje spółki do Polskiej Grupy Zbrojeniowej. W zamian za to objął 40 proc. udziałów z PGZ, co daje 10 proc. głosów na walnym zgromadzeniu. Do końca 2014 r. planowane jest rozliczenie wszystkich wzajemnych należności i zobowiązań pomiędzy spółkami z grupy PGZ oraz PHO. Przekazanie akcji przez PHO zamyka najważniejszy etap procesu konsolidacji polskiej branży obronnej.2014-10-27Loteria czy konkurs? Czyli jak skutecznie wspierać sprzedaż
Wykorzystanie akcji wsparcia sprzedaży nie musi oznaczać prowadzenia długoterminowych programów lojalnościowych. Polskie prawo dopuszcza także możliwość organizowania projektów krótkofalowych. Mogą to być loterie, konkursy, sprzedaż premiowa oraz programy innego typu. Z ich prowadzeniem wiążą się jednak różnego rodzaju obowiązki oraz konsekwencje podatkowe po stronie organizatora i uczestnika. Aby osiągnąć cel, dla którego prowadzona jest akcja, warto je poznać, aby nie przysporzyć sobie problemów.2014-10-23Ulgi podatkowe na trzecie i kolejne dziecko - wyższe
Podwyższenie o 20 proc. ulg podatkowych na trzecie i kolejne dziecko oraz umożliwienie pełnego wykorzystania ulgi przez najmniej zarabiające rodziny - taki będzie skutek zmian w PIT uchwalonych w czwartek przez Sejm.wstecz | 150| 151| 152| 153| 154| 155| 156| 157| 158| 159| ... +10| +25| 194 | dalej |