2017-02-28CCC oczekuje 'delikatnej' poprawy marży w tym roku
(...) Miłek podczas konferencji. Sprzedaż w kanale e-commerce wyniosła 287,4 mln zł w 2016 r. Ogółem przychody ze sprzedaży detalicznej w 2016 r. stanowiły 85,8% całości sprzedaży od klientów zewnętrznych (...)2017-04-27Wzywający mają łącznie 92,88% akcji Integera i 92,44% akcji InPostu
(...) Integera, a także w narzędzia umożliwiające pełne wykorzystanie dalszego rozwoju rynku e-commerce w Polsce i na świecie. Advent planuje rozbudować sieć paczkomatów, zwiększyć przepustowość istniejących (...)2016-07-14InPost rezygnuje z obsługi tradycyjnych przesyłek listowych
(...) Listy polecone e-commerce oraz obsługa paczek kurierskich i paczkomatowych - na tym skupi się cała uwaga firmy InPost, która rezygnuje już całkowicie z nieopłacalnej obsługi tradycyjnych przesyłek (...)2015-01-22E-sklepy obawiają się większej liczby zwrotów
(...) bez podania przyczyny. Menedżerowie e-commerce zapytani, czy w związku z tym spodziewają się wzrostu liczby zwrotów w swoim sklepie, w 29 proc. odpowiedzieli twierdząco. Tyle samo ankietowanych uważa, że ilość (...)2014-09-30F-commerce, czyli sprzedaż w mediach społecznościowych
(...) wyniki osiągają reklamy gier - 6 kliknięć na 1000 wyświetleń, natomiast słabiej wypada branża e-commerce - średnio zaledwie 3 kliknięcia. Co szósty człowiek na ziemi, w tym 12 milionów Polaków skupionych (...)2015-10-19W internecie wydamy 33 mld złotych. UOKiK przypomina o nowych zasadach
(...) Gospodarki Elektronicznej e-Commerce wynika, że wirtualne zakupy preferuje 55 procent polskich użytkowników sieci. Najchętniej ze sklepów online korzystają osoby w wieku 25-34 lata, legitymujący się średnim (...)2014-11-06Jak e-sklepy powalczą o klienta
(...) -commerce (30 proc.), sponsorowane linki (29 proc.) i porównywarki cenowe (24 proc.).Niewiele e-sklepów zamierza natomiast promować się poprzez e-kupony (3 proc.) czy sieci kontekstowe (6 proc.).Jak zauważa (...)2016-07-25Nie kupię, zanim nie porównam, czyli jak Polacy pokochali porównywarki
(...) także oszczędzamy czas, uwolnieni od konieczności mozolnego gromadzenia informacji. Obecnie polski rynek e-commerce jest wart 28 miliardów złotych, a w 2014 roku odnotowano, że jedna z najpopularniejszych (...)2017-04-06DM PKO BP obniżył rekomendację dla WP do 'trzymaj', wycenę do 60 zł
(...) rosnący rynek reklamy online i e-commerce, zwiększa swoje przychody, EBITDA i FCF. W związku ze startem kanału TV pod koniec 2016 r. i materializacją się ryzyk, wyniki w 2017 r. będą pod presją kosztów tego (...)2017-01-27Tygodniowy przegląd informacji ISBnews z sektora TMT
(...) firmy Salesforce pokazuje technologiczne niedostatki małych przedsiębiorstw. Między nimi a średnimi i dużymi przedsiębiorstwami pogłębia się przepaść technologiczna. Źródło: spółka E-commerce: Ostatni rok (...)2017-01-27Spółka zal. Stoppoint ma ok. 10 mln zł dofinansowania na projekt terminala
(...) na uruchomienie produkcji samoobsługowego terminalu wyposażonego w szereg funkcji, będących przełomowym rozwiązaniem dla e-commerce i branży usług kurierskich oraz dla sieci punktów handlowo-usługowych, podkreślono (...)2017-03-29Rewolucja w płatnościach. Banki będą musiały podzielić się informacjami o klientach
(...) z firmami segmentu fintech, usługodawcami e-commerce, jak i innymi bankami. Ma to zwiększyć konkurencyjność na rynku, a także przysłużyć się klientom. Banki jednak obawiają się nowych regulacji, które zmienią (...)2014-10-06Koniec tanich sklepów internetowych?
(...) - Sklepy internetowe doszły do bariery możliwości konkurowania ceną - uważa Michał Berezowski, partner zarządzający CubeResearch, firmy badającej rynek e-commerce. Jak wynika z badania CubeResearch (...)2017-03-28Unified Factory rozpoczyna działalność na rynku amerykańskim
(...) , rozwinięcie kanałów sprzedaży oraz ich integracja z e-commerce. "W wejściu na rynki północnej Ameryki wspiera nas country manager USA & Canada Paul Butler. W pierwszym etapie Paul będzie ma za zadanie (...)2017-03-28Przegląd informacji ze spółek
(...) obudowy kotwiowej w kopalniach JSW, podała spółka. TIM zakłada, że może osiągnąć 2 mln zł średniej dziennej sprzedaży w kanale e-commerce w III lub IV kw. 2017 r., poinformował prezes Krzysztof Folta. TIM (...)wstecz | 23| 24| 25| 26| 27| 28| 29| 30| 31| 32| ... +10| +25| 94 | dalej |