2016-02-11Podatek od handlu może oznaczać koniec internetowych zakupów za granicą
(...) Rodzina 500 plus rząd PiS chce sięgnąć również do kieszeni zagranicznych gigantów sprzedaży internetowej. Dobrze znany z kampanii wyborczej projekt opodatkowania sklepów wielkopowierzchniowych szybko (...)2015-12-01Rozwój e-commerce zwiększa zainteresowanie usługami pocztowymi [Platine]
(...) Branża e-commerce odnotowuje wyraźny rozkwit. Użytkownicy internetu coraz chętniej i coraz częściej dokonują zakupów online. Efekt? Zwiększa się zainteresowanie usługami pocztowymi. Usługami, które (...)2016-02-19Wyniki LPP. Właściciel sklepów Reseved zarobił mniej, ale nadal otwiera nowe sklepy
(...) również e-sklep w Rumunii. Spółka stara się również o utworzenie sklepu w Londynie. Podpisała już nawet warunkową umowę w tej sprawie. Mimo prężnego rozwoju spółki za granicą, nadal najważniejszy (...)GALERIA: Prezenty dla Niej. Top 10
2016-10-21Frisco.pl jest 'na dobrej drodze' do zwiekszenia przychodów do 100 mln zł w 2017
(...) do zakupów spożywczych online w Polsce. "Nasza branża jest niezwykle dynamiczna, a usługa e-grocery bardzo dobrze wpisuje się w aktualne trendy społeczne i konsumenckie. Inwestujemy w rozwój tej kategorii (...)2015-03-20Różnice w dostępności asortymentu marek w e-delikatesach - raport
(...) Internetowe sklepy z artykułami spożywczymi to najszybciej rosnący segment polskiego rynku e-commerce. Według ostatnich badań art. spożywcze w sieci kupuje już co czwarty internauta, a w tym roku w e (...)2014-05-22E-handel i mniejsze sklepy motorem wzrostu Tesco w Polsce
(...) sklepów. Grupa chce rozwijać dział produktów świeżych i mody pod marką F&F - poinformowało Tesco w raporcie "Annual Report and Financial Statements 2014".Tesco upatruje wzrostu segmentu e-handlu. W związku (...)2015-12-03W "czarny piątek" Amerykanie unikali tradycyjnych sklepów
(...) w sieci szuka atrakcyjnych ofert, przede wszystkim na sprzęt elektroniczny. Potwierdzają to dane zebrane przez Adobe na podstawie analizy ruchu na 4,5 tys. witrynach e-sklepów: wartość transakcji handlowych (...)2015-09-24Big data w handlu, czyli oferta szyta na miarę
(...) . Reklama podążająca za klientem, czyli retargeting, jest coraz chętniej wykorzystywana przez sklepy internetowe.Na rynkach z mocniej rozwiniętym e-commerce zdarza się, że kwoty przeznaczane na reklamę (...)2015-02-17Kongres eHandlu – spotkanie z liderami branży e-commerce
(...) Szum informacyjny, ilość kanałów dotarcia do klienta, ilość działań wykonywanych jednocześnie – to wszystko przeszkadza w procesie zakupowym. E-Sklepy stają więc jednocześnie przed dwoma (...)2016-09-30Tygodniowy przegląd informacji ISBnews z sektora TMT
(...) -commerce: Decydującym czynnikiem wyboru e-sklepu pozostaje cena, wynika z badania Blue Media, operatora Płatności Online BM. Cena jest także decydująca, jeśli chodzi o wybór metody płatności. Źródło (...)2016-07-05Przychody CDRL w polskich sklepach wzrosły o 12 proc. w pierwszym półroczu
(...) Przychody CDRL - właściciela marki Cocodrillo - ze sprzedaży w polskich sklepach wzrosły w pierwszym półroczu o 12 proc. rok do roku i wyniosły 63,44 mln zł. Sprzedaż w polskim kanale e-commerce (...)2016-11-15Przegląd informacji ze spółek
(...) - operatorów sklepów internetowych i platformy e-commerce o łącznej przewidywanej sprzedaży w 2016 roku w wysokości ok 6 mln zł. Akwizycje zostaną sfinansowane ze środków własnych spółki oraz środków planowanych (...)2016-03-30HubStyle uruchomił sklep internetowy marki Emente
(...) Warszawa, 30.03.2016 (ISBnews) - HubStyle - właściciel marek odzieżowych Sugarfree i Cardio Bunny - otworzył sklep internetowy dla marki Emente, podała spółka. "Odzież Emente od momentu wprowadzenia (...)2015-08-17Coraz więcej Polaków płaci przez Internet
(...) przez e-sklepy. - Transakcje w sieci są wygodne, szybkie i coraz bardziej intuicyjne dzięki narzędziom usprawniającym proces zakupowy udostępnianym przez e-sklepy - mówi A. Wojtczuk. - Wdrożenie nowych (...)2016-11-15Lepsza sytuacja odzieżowego giganta z Polski. Reserved zyskuje za granicą
(...) w 2017 roku z ok. 310 mln zł zakładanych na ten rok i celuje we wzrost powierzchni sklepów o 11 procent w przyszłym roku wobec 9 procent wzrostu w tym roku. W ramach rozwoju e-commerce LPP zaplanowało (...)wstecz | 27| 28| 29| 30| 31| 32| 33| 34| 35| 36| ... +10| +25| 103 | dalej |