2016-03-18Zysk netto Wawelu wzrósł do 92,87 mln zł w 2015 r.
Zysk operacyjny wyniósł 107,84 mln zł wobec 102,92 mln zł zysku rok wcześniej. Przychody ze sprzedaży sięgnęły 631,19 mln zł w 2015 r. wobec 594,16 mln zł rok wcześniej.2014-08-05Marazm na GPW. Minimalny wzrost indeksu WIG20
(...) Minimalnym wzrostem indeksów największych spółek zakończył się handel na warszawskiej giełdzie. Dobre dane z USA na razie wpływają przede wszystkim na umocnienie dolara. Dopiero po koniec sesji (...)2015-12-09Przychody Grupy Redan wzrosły o 17% i wyniosły 49 mln zł w listopadzie
(...) w zakresie detalicznej sprzedaży odzieży w Polsce oraz w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Redan opiera się na dwóch filarach: dyskontowym (sieć sklepów Textilmarket) oraz modowym (marki Top Secret (...)2015-07-03Sprzedaż Próchnika wzrosła o 1 proc. w czerwcu
(...) Sprzedaż detaliczna Próchnika w sklepach stacjonarnych wyniosła 4,08 mln zł w czerwcu, co oznacza wzrost o 1 proc. w skali roku, podała spółka. Sprzedaż detaliczna w salonach Adam Feliks Próchnik (...)2014-06-10Zatrudnienie w Polsce. Pracodawcy planują zwiększyć zatrudnienie
(...) /komunikacja oraz handel detaliczny i hurtowy. Najniższe prognozy odnotowały branże: kopalnie/przemysł wydobywczy oraz energetyka/gazownictwo/wodociągi. W Polsce badanie prowadzone jest na próbie 750 pracodawców (...)2016-02-17Wall Street mocno w gorę. Udana sesja mimo taniejącej ropy
(...) inwestorów - uważa Ilya Feygin, dyrektor zarządzający WallachBeth Capital. Departament Handlu podał, że bazowa sprzedaż detaliczna, z której wykluczono samochody, benzynę i usługi restauracyjne, wzrosła (...)2016-02-17Rynek wciąż szuka kierunku
(...) otworzyły się na sporych plusach, nadrabiając zaległości z poniedziałku, kiedy to nie było handlu w USA). Wydaje się jednak, że wśród inwestorów wciąż przeważa nastrój związany z obawami o kondycję światowego (...)2015-12-02Przychody Vistula Group wzrosły w listopadzie. Segment modowy liderem
(...) detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym wyniosły około 24,6 mln zł i były wyższe o około 28,5 proc. rok do roku. Chodzi o marki Vistula i Wólczanka skierowane do mężczyzn oraz Deni Cler skierowaną (...)wstecz | 214| 215| 216| 217| 218| 219| 220| 221| 222| 223| ... +10| +25| 282 | dalej |