2017-07-14PepsiCo uruchomiło nowe linie w fabrykach FritoLay w Grodzisku i Tomaszowie Maz.
(...) posiada szeroką i różnorodną ofertę produktów żywnościowych i napojów oferowanych pod wieloma markami. Łączny przychód netto PepsiCo pochodzący ze sprzedaży produktów żywnościowych i napojów oferowanych (...)2016-04-03Polskie firmy coraz więcej inwestują w krajach muzułmańskich. Skutecznie omijają prawo szariatu
(...) sprzedane w Arabii Saudyjskiej. Jednak, jak tłumaczy Marek Siudaj, aby móc tę operację przeprowadzić, firma musi zawrzeć z przedsiębiorstwem holenderskim umowę zamiany, na podstawie której za wierzytelności (...)2016-12-13Tyskie i Lech w japońskich rękach. Asahi Group dało więcej niż Sebastian Kulczyk
(...) - poinformował dziennik Nikkei. W jednym pakiecie przejęte zostaną takie marki jak czeski Pilsner Urquell, polskie Tyskie i Lech oraz węgierski Dreier. Sebastianowi Kulczykowi nie udało się odkupić polskich (...)2015-10-06Unilever wspiera Cele Zrównoważonego Rozwoju ONZ
(...) dla działalności koncernu na całym świecie. Konkretne cele z globalnej agendy ONZ są wpisane w misje poszczególnych marek firmy Unilever, których działania realizowane są również na poziomie lokalnym. Dla przykładu (...)2015-09-11Nowoczesne metody komunikacji w firmie. Czy e-mail zniknie?
(...) . Umiejętnie prowadzona kampania w mediach społecznościowych może przynieść wymierne korzyści nie tylko w budowaniu świadomości marki, ale także pozytywnie wzmacniać więzi klientów, czy partnerów handlowych (...)2017-06-28Afera Amber Gold. Suski: chcę zapytać Marcina P. z jakimi politykami współpracował
(...) . Amber Gold Marek Suski (PiS). Na godz. 10 w warszawskim Sądzie Okręgowym zaplanowano przesłuchanie b. szefa Amber Gold Marcina P. przez sejmową komisję śledczą. Posłowie mają pytać m.in. o to, kto stał (...)2017-02-23Zgłoszenia do plebiscytu Polish Choice tylko do końca lutego
(...) oraz realny wpływ na pozytywny odbiór marki przez konsumentów. Poprzednie edycje potwierdzają, że Polish Choice nie tylko ugruntowuje status długoletnich firm, ale również pozwala pokazać się nowym (...)2017-06-26Dziewczyny w reklamie łamią stereotypy
(...) i mężczyzn. â Kiedy największe marki łączą się, możemy dokonać przełomu â nie ma wątpliwości Fiona Carter z AT&T. Krzywdzący wizerunek szkodzi nie tylko kobietom W 2015 roku Organizacja Narodów (...)2014-11-17Redan zarabia na dyskontach textilmarket. Marka Top Secret nierentowna?
(...) Właściciel marek takich jak Top Secret czy Troll zarabia na sprzedaży odzieży w dyskontach textilmarket. W segmencie modowym Redan po trzech kwartałach roku jest grubo pod kreską. O planach rozwoju (...)2017-04-17IniJob chce podbić rynek amerykański. Powód? Polacy boją się źle pisać o pracodawcach
(...) się problem. Choć na inijob.pl słowo "anonimowo" pada częściej niż "Facebook" w ustach Marka Zuckerberga, to i tak większość boi się, że zostanie zdradzonych swojemu szefowi. I dlatego nie chce zgłaszać nawet (...)2016-04-11Thomson liczy na sprzedaż do 1,5 mln tabletów i laptopów w Polsce w ciągu 2 lat
(...) czynnik wymiany na nowy sprzęt, który odbywa się średnio co 5 lat. Ostatnio na popyt wpływ miało ponadto wyłączanie nadawania analogowego" - powiedział ISBnews product development director TCL Marek (...)2015-06-24Zasilacze UPS: cena to nie wszystko
(...) ... Na rynku, szczególnie w segmencie małych zasilaczy, pojawiły się firmy handlowe, które pod własnymi markami sprzedają UPS-y sprowadzane głównie z Chin. Co najważniejsze, są one bardzo konkurencyjne cenowo (...)2017-06-20Przegląd prasy
(...) . 2017 r. --Akcjonariusze GPW zdecydowali o powołaniu Marka Dietla na prezesa --Sąd w Opolu ogłosił upadłość Twojej SKOK --Mercedes-Benz rusza z budową pierwszej fabryki w Polsce, zatrudni 500 osób --GUS (...)2014-12-16Sky's The Limit
(...) - tak postępowaliśmy z naszymi wszystkimi markami. Później będziemy budować sieć także poza granicami, w krajach, gdzie LPP jest już obecne. Brand powinien pojawić się tam w 2017 roku. Każda firma przed uruchomieniem (...)2017-06-14Nowy porządek świata reklamy
(...) . Dyskutowano o budowaniu silnych marek, konieczności precyzyjnego targetowania reklam i sposobach efektywnego dotarcia do konsumentów. Wiele miejsca zajęły tematy związane ze sztuczną inteligencją (...)wstecz | 13| 14| 15| 16| 17| 18| 19| 20| 21| 22| ... +10| +25| 90 | dalej |