2017-04-27Biznes nie ma granic. Z salonu piękności wchodzą w produkcję gier
(...) poszybował -- Marek Lada (@MarekLada_) 27 kwietnia 2017 Â Oczywiście pracownicy Laser-Med z dnia na dzień nie zasiądą za ekranami monitorów komputerowych i nie zaczną programować. Zmiana przewiduje (...)2017-06-18"OLT służyło do prania pieniędzy z Amber Gold". Wassermann o przesłuchaniach świadków
(...) lotniczych Jet Air, następnie w niemieckich OLT Germany, a pod koniec 2011 r. w liniach Yes Airways. Powstała wtedy marka OLT Express, pod którą działały linie OLT Express Regional (z siedzibą w Gdańsku (...)2017-05-23Co Polacy sądzą o sztucznej inteligencji?
(...) Prawie 7 tysięcy osób odpowiedziało na pytanie âKtóre codzienne czynności powierzyłbyś sztucznej inteligencji?â. Wyniki sondy przygotowanej we współpracy z marką Intel - zaskakują Sztuczna (...)2016-02-19Anna Cieślak i Maciej Stuhr ambasadorami Mitsubishi Motors!
(...) Odważni, ambitni, nieszablonowi z myślą o otoczeniu Wybór nowych "twarzy" marki Mitsubishi był niezwykle ważnym i przemyślanym krokiem. Kreatywność, odwaga w podejmowaniu wyzwań, ambicja i chęć (...)2017-04-11Polacy uważajcie na Forex. Kolejna instytucja ostrzega i wszczyna postępowania wyjaśniające
(...) UOKiK Marek Niechciał. Urząd zwrócił też uwagę, że w wielu wypadkach przedsiębiorcy oferujący transakcje na rynku Forex nie mają siedziby, ani nawet oddziału w Polsce. W praktyce oznacza to, że choć (...)2017-03-02Niesamowity giełdowy debiut Snapchata. Akcje w górę o 40 procent!
(...) więcej ludzi. Najnowsze statystyki wskazują, że z portalu Marka Zuckerberga dziennie korzysta blisko 1,3 mld użytkowników, a na Instagram loguje się 400 mln osób, a więc odpowiednio ośmio- i ponad (...)2017-05-19Jak konsumenci postrzegają sklepy? Raport o branży spożywczej
(...) Percepcji Konsumenckiej (Customer Perception Map) Poland 2017 pokazuje handlowcom, jak w oczach klientów wygląda ich marka. Na wykresie oś pionowa "Offer" oznacza jakość, szerokość oferty (od słabej - weak (...)2017-04-28Sesja plenarna pod hasłem "Innowacyjność w gospodarce rynkowej â jak to zrobić?â
(...) cechy społeczności lokalnych, należy skutecznie wykorzystywać w budowaniu regionalnych marek produktów, które wcale, choć innowacyjne, nie muszą sięgać po zaawansowane technologie i wynalazki" â mówił (...)2016-06-21Prezes ATM SA o startupach: moim moralnym obowiązkiem jest wspieranie firm na takim etapie
(...) ). Każdy z tych projektów w Dolinie Krzemowej miałby szanse stać się globalną marką, ale w Polsce jest to niemożliwe do osiągnięcia bez olbrzymiego wsparcia. Stąd kibicuję ministrowi Morawieckiemu. Jego inicjatywa (...)2017-04-27Kołodko: Nie wstydźmy się naśladować Chińczyków
(...) wykorzystywać w budowaniu regionalnych marek produktów, które wcale, choć innowacyjne, nie muszą sięgać po zaawansowane technologie i wynalazki â mówił do zebranych Pan Kosiniak-Kamysz. Skala innowacyjnego (...)2015-01-19Szef Horteksu: Chcemy stworzyć nowoczesny system dystrybucji najlepszych marek w żywności mrożonej
(...) . - Uznaliśmy więc, że możemy stać się katalizatorem zmian nakierowanych na stworzenie nowoczesnego i wydajnego systemu dystrybucji najlepszych marek w kategorii żywności mrożonej opartego zarówno o firmy (...)2017-02-22Donald Tusk powinien stanąć przed komisją badającą Amber Gold
(...) jak jej pełnomocnik. We wtorek na pytania komisji odpowiadał Marek Belka, były prezes NBP. - To było oczywiste, że Amber Gold oferując gwarantowany zysk wynoszący 13 proc., to gruby przekręt. Każdy kto miał trochę (...)2015-12-08Polscy milionerzy. Już blisko milion Polaków może o sobie powiedzieć "bogacz"
(...) są też bardzo... oszczędni. Ponieważ nadal brakuje nam jeszcze sporo do majątków Niemców czy Skandynawów, więc nawet przy wyborze luksusowych marek staramy się być pragmatyczni. - Ważne dla nas przy wyborze marki premium (...)2017-06-29Sprawa zwolnienia byłego prezesa stadniny w Michałowie wróciła do sądu
(...) otrzymali również wieloletni prezes stadniny w Janowie Podlaskim, Marek Trela i inspektor ds. hodowli koni w Agencji, Anna Stojanowska. Jako powód zwolnienia podano m.in. utratę zaufania i niegospodarność (...)2016-09-20Pomoc cieszy się dobrym PR-em
(...) Budowa wizerunku firmy odpowiedzialnej społecznie i pracodawcy z wyboru, przyciąganie talentów, pozytywna obecność w mediach, wzrost rozpoznawalności marki i wyróżnienie się na tle konkurencji â (...)wstecz | 20| 21| 22| 23| 24| 25| 26| 27| 28| 29| ... +10| +25| 90 | dalej |