2016-12-23Tygodniowy przegląd informacji ISBnews z sektora TMT
(...) licencyjną z Fiat Chrysler Automobiles (FCA US LCC) z siedzibą w Auburn Hills, Michigan, Stany Zjednoczone jako licencjodawcą na wykorzystanie znaków towarowych oraz wizerunków samochodów marek Dodge, Chrysler (...)2016-12-12Niemcy nie chcą debetów na rynku forex. Ten problem dotknął również polskich klientów
(...) do podniesienia depozytów i zmian w warunkach handlowania, niestety na mniej korzystne dla klientów - mówi WP money Marek Wołos, ekspert z Izby Domów Maklerskich. Co taka zmiana będzie oznaczać dla brokerów (...)2017-03-02P&G: Polska jednym z kluczowych światowych centrów innowacji koncernu
(...) ) to jedna z największych globalnych firm FMCG z portfelem ok. 50 marek. W Polsce rozpoczęła działalność w 1991 roku. Sebastian Gawłowski (...)2015-02-20Apple, Samsung, Google. Najcenniejsze marki na świecie jeszce mocniejsze
(...) zdajemy sobie sprawę z tego, że należą do gigantów skupiających wiele marek w jednej grupie kapitałowej. Jednak towarzyszą nam na co dzień pewne nazwy, które przewijają się przecież setki razy (...)2016-08-10Wielkie koncerny podbijają Afrykę. Jesteśmy świadkami nowej formy kolonializmu
(...) . - Oczywiście wciąż najbardziej widocznymi logotypami w Afryce są znaki marek globalnych jak Orange, Coca-Cola itp., ale one są już mocno zakorzenione na tych rynkach - dodaje. Drenaż na 50 mld dol. Wielki biznes (...)2014-06-25Broadliner vs. ,,narrowliner", czyli małe bywa piękne
(...) , co jest sposobem na większe marże niż w retailu. Coraz częściej ważnym elementem strategii jest stworzenie oferty marek własnych. Jednym z przykładów jest Multioffice (Art, Measy) lub Max Computers, który zamierza (...)2015-02-27Luksus szyte na miarę
(...) to wypada przytoczyć przykład angielskiej marki Graff, producenta biżuterii i zegarków z wykorzystaniem diamentów. Firma istnieje już na rynku od ponad pięćdziesięciu lat i zajmuje się wyrobami (...)2015-03-12Ursus zarobił fortunę w Afryce. Wyda ją, by pojawić się w miastach
(...) , jednak dla stabilności firmy i jej dalszego rozwoju dywersyfikacja jest ważna. Rynek polski ma duży potencjał dla Ursusa, skoro na 1,5 miliona ciągników, do dziś około 700 tysięcy to nasza marka (...)2016-11-21Lodówka, która odcina Twittera. Chrzest bojowy dla Internetu Rzeczy
(...) okazują się podatne na włamania, jeśli zawodzi "czynnik ludzkiâ. Rynek konsumencki wymaga edukacji i to na barkach producentów oraz marek spoczywa popularyzacja wiedzy z zakresu bezpieczeństwa (...)2017-04-04Philip Morris wprowadza w Polsce innowacyjny produkt IQOS zastępujący papierosy
(...) zainwestował w Polsce ponad 700 mln USD. Philip Morris International Inc. (PMI) to światowy lider branży tytoniowej, właściciel sześciu z piętnastu najlepszych międzynarodowych marek, w tym Marlboro (...)2017-01-26PKO BP inwestuje w karty lojalnościowe. Polski start-up w rękach wielkiego banku
(...) markę oraz odrębność organizacyjną. W spółce zostaną też jej założyciele i zespół. (...)2017-02-19Pomysł na biznes: Biżuteria z roślin
(...) się tworzenie strony i staraliśmy się rozeznać się na rynku, gdzie można się z takimi produktami pokazać â wspomina Gorzoń. Konkurencja? - Jest duża, w końcu na rynku biżuteryjnym mamy wiele marek (...)2016-10-19Zakończyła się II edycja "Responsible Business Summit & Awards Gala".
(...) troski o przyszłość i jakość życia. Na pytanie w jaki sposób przedsiębiorcy mogą przyczyniać się do rozwoju społecznego Marek Krupiński â Dyrektor Generalny UNICEF Polska, odpowiedział, że biznes (...)2015-01-20Wywiad z prezesem Barilla Polska
(...) w telewizji pojawiły się spoty reklamowe aż czterech marek makaronów należących do trzech producentów: Barilli, Maspexu (Lubella, Malma), a także nowego gracza - Pudliszek. Mieliśmy zatem do czynienia (...)wstecz | 26| 27| 28| 29| 30| 31| 32| 33| 34| 35| ... +10| +25| 90 | dalej |