2016-09-12PGE zapłaci 109,65 mln zł podatku w zw. z podniesieniem kapitału
(...) . udziałem w rynku wytwarzania konwencjonalnego, 30-proc. w sprzedaży dla klientów końcowych (5,2 mln odbiorców indywidualnych i biznesowych) oraz ok. 12-proc. w OZE. Spółka jest notowana na GPW od 2009 r. (...)2016-05-27InPost uratowany? Ten kontrakt może przywrócić mu zyski
(...) . W kwietniu otwarto możliwość nadawania przesyłek kurierskich dla klientów indywidualnych, a w lutym umożliwiono nadawanie przesyłek przez paczkomaty. Przesyłki kurierskie dla firm uruchomiono niecały rok (...)2015-11-28Coraz więcej firm korzysta z usługi przesyłu gazu
(...) Gaz-System podpisał umowy na świadczenie usługi przesyłu gazu z kolejnymi pięcioma firmami. Grono klientów przesyłowych powiększyło się m.in. o spółki Gas and Energy Trading, Polish Trading Point (...)2016-09-07PGE bierze pod uwagę realizację wszystkich opcji strategicznych
(...) jest liderem sektora z ok. 40-proc. udziałem w rynku wytwarzania konwencjonalnego, 30-proc. w sprzedaży dla klientów końcowych (5,2 mln odbiorców indywidualnych i biznesowych) oraz ok. 12-proc. w OZE. Spółka (...)2016-09-07PGE realizuje nadal dotychczasową politykę dywidendową
(...) z ok. 40-proc. udziałem w rynku wytwarzania konwencjonalnego, 30-proc. w sprzedaży dla klientów końcowych (5,2 mln odbiorców indywidualnych i biznesowych) oraz ok. 12-proc. w OZE. Spółka jest notowana (...)2016-09-07PGE wydzieli kogenerację, żeby łatwiej pozyskiwać partnerów dla obszaru
(...) kapitałowa PGE jest liderem sektora z ok. 40-proc. udziałem w rynku wytwarzania konwencjonalnego, 30-proc. w sprzedaży dla klientów końcowych (5,2 mln odbiorców indywidualnych i biznesowych) oraz ok. 12-proc (...)2016-09-06PGE chce zredukować koszty o 3,5 mld zł względem obecnych prognoz do 2020 r.
(...) dla klientów końcowych (5,2 mln odbiorców indywidualnych i biznesowych) oraz ok. 12-proc. w OZE. Spółka jest notowana na GPW od 2009 r. (...)2016-09-06Strategia PGE: Inwestycje Grupy wyniosą ok. 34 mld zł w latach 2016-2020
(...) konwencjonalnego, 30-proc. w sprzedaży dla klientów końcowych (5,2 mln odbiorców indywidualnych i biznesowych) oraz ok. 12-proc. w OZE. Spółka jest notowana na GPW od 2009 r. (...)2015-03-19Idea Bank chce pozyskać z emisji miliard złotych
(...) środków bank chce przeznaczyć na zwiększenie akcji kredytowej dla polskich przedsiębiorców i małych przedsiębiorstw, od około 10 proc. do 30 proc. na zwiększenie finansowania działalności klientów poprzez (...)2015-11-30Fortum dokona przeglądu strategii w Polsce, wpiera redukcję emisji CO2
(...) szeroki wachlarz specjalistycznych usług z obszaru energetyki klientom indywidualnym, instytucjom oraz producentom energii. Jest obecne głównie w krajach nordyckich, bałtyckich oraz Rosji i Polsce. W 2014 (...)2016-09-05Akcjonariusze PGE odrzucili wniosek o niegłosowanie sprawy podniesienia kapitału
(...) do 57,39% z ogólnej liczby głosów na walnym zgromadzeniu. Grupa kapitałowa PGE jest liderem sektora z ok. 40-proc. udziałem w rynku wytwarzania konwencjonalnego, 30-proc. w sprzedaży dla klientów końcowych (5,2 mln (...)2016-09-05Akcjonariusze PGE przegłosowali ważną uchwałę
(...) na walnym zgromadzeniu. Grupa kapitałowa PGE jest liderem sektora z ok. 40-proc. udziałem w rynku wytwarzania konwencjonalnego, 30-proc. w sprzedaży dla klientów końcowych (5,2 mln odbiorców indywidualnych (...)2016-09-05500+ niewiele daje i w gospodarce jest gorzej. Kolejny bank obniża prognozy
(...) indywidualnych klientów banków wynosiły 334 mld zł i wzrosły od końca marca o aż 17 mld zł. Dla porównania w podobnym okresie rok wcześniej przyrost był o 9 mld zł, a w 2014 r. o 8 mld zł. Jak piszą ekonomiści (...)2016-09-05Akcjonariusze PGE zdecydowali o zwiększeniu wartości nom. akcji do 10,25 zł
(...) PGE jest liderem sektora z ok. 40-proc. udziałem w rynku wytwarzania konwencjonalnego, 30-proc. w sprzedaży dla klientów końcowych (5,2 mln odbiorców indywidualnych i biznesowych) oraz ok. 12-proc (...)2016-09-05SP chce podniesienia wartości nom. akcji PGE do 10,25 zł, wcześniej chciał 13 zł
(...) -proc. udziałem w rynku wytwarzania konwencjonalnego, 30-proc. w sprzedaży dla klientów końcowych (5,2 mln odbiorców indywidualnych i biznesowych) oraz ok. 12-proc. w OZE. Spółka jest notowana na GPW (...)wstecz | 92| 93| 94| 95| 96| 97| 98| 99| 100| 101| ... +10| +25| 154 | dalej |