2016-01-05ZIPSEE: smartfony i tablety zdrożały przez opłatę reprograficzną
(...) w życie w Polsce, tak jak chce ZAiKS, ten wzrost cen produktów mobilnych obserwowany byłby i u nas. A to uderzyłoby bezpośrednio w polskich konsumentów - twierdzi Michał Kanownik. - Badania pokazują (...)2016-06-22UOKiK zgodził się na przejęcie kontroli nad Kopeksem przez właściciela Famuru
(...) Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów zgodził się na przejęcie kontroli nad Kopeksem przez spółkę zależną TDJ - dominującego akcjonariusza Famuru. Tym samym nie ma już formalnych przeszkód (...)2016-06-22Włoski senat rozważy wniosek ws. rejestru uprawnionych do wypieku pizzy
(...) fachowcy. Dzięki temu chronione będzie dobre imię "pizzaioli", a także sami konsumenci. Propozycja regulacji w tej branży została przez nią bardzo dobrze przyjęta. Projekt ustawy trafił do Senatu w chwili (...)GALERIA: Ewa Farna w kampanii Subway
2016-06-22Euro 2016 to dla firm czas żniw. Kibice to klienci, o których warto się bić
(...) czy usługach bez kontaktu z tradycyjnymi nośnikami reklamowymi. Ogromną popularnością wśród konsumentów cieszą się również akcje w ramach tzw. real time marketingu (RTM). Firmy, które uważnie obserwują (...)2016-06-22Onex Group: Wartość nielegalnego oprogramowania będzie nadal spadać
(...) , konsumenci są coraz bardziej świadomi, z drugiej, już teraz wiele aplikacji jest mniej podatnych na nielegalne oprogramowanie. Jeżeli dorzucimy do tego działania edukacyjne, mające na celu uświadamianie (...)2016-06-22Brexit zmusi Polaków do powrotu do kraju? Boją się, że znów będą pracowali za "najniższą krajową"
(...) wskazano, że Brexit spowodowałby zmniejszenie wymiany handlowej i przepływu kapitału z innymi państwami UE, zmniejszenie inwestycji i zaufania konsumentów oraz zwiększenie niestabilności rynków finansowych (...)2016-06-22Łon z RPP: NBP na razie wystarczą standardowe instrumenty realizowania polityki
(...) ekspansywna amerykańska polityka pieniężna rozpoczęta na przełomie 2008 i 2009 roku doprowadziła do silnej hossy na amerykańskim rynku akcji co poprawiło optymizm konsumentów i być może zapobiegło nadejściu (...)2016-06-22Łon z RPP: Stopy proc. prawdopodobnie bez zmian w najbliższych kilku miesiącach
(...) skłonności do inwestowania oraz poprawiać będą nastroje konsumentów mogą także oddziaływać zarówno pro-wzrostowo, jak i proinflacyjnie, podsumował. Marek Knitter (...)2015-03-12Zużycie energii w domach i firmach
(...) w zakresie wyboru optymalnego dostawcy energii, lecz także innowacyjne aplikacje, które monitorują bieżące zużycie oraz sterują wybranymi obwodami elektrycznymi. Fundacja BOŚ - Konsumenci z roku na rok (...)2016-01-04Big data w energetyce
(...) . Albo ich ograniczeniu, jeśli wykorzystanie sieci w danym miejscu jest nieefektywne. Systemy działające na Zachodzie potrafią już wysłać do konsumentów wiadomość tekstową z prośbą o redukcję zapotrzebowania na prąd (...)2016-01-03Podatek od sieci handlowych dyskryminuje zagraniczne sieci? POHiD pokazuje dane
(...) zakupu towarów, sieci o kapitale zagranicznym dają konsumentowi korzystne ceny na półce. W efekcie nie osiągają one wysokich marż brutto, które są podstawą naliczenia podatku CIT - marże te są niższe (...)2016-06-21Spółki PGE, Energi, PGNiG i FIPP złożyły wniosek do UOKiK ws. kontroli nad PGG
(...) ) złożyły wniosek do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) w sprawie przejęcia kontroli nad Polską Grupą Górniczą (PGG), podał Urząd. Wniosek wpłynął 17 czerwca. Sprawa jest w toku. "Planowana (...)2016-06-21UOKiK zgodził się na przejęcie przez Grupę TDJ kontroli nad Kopeksem
(...) Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) wydał zgodę na transakcję przejęcia kontroli przez Grupę TDJ nad Grupą Kopex, podał Famur. "Otrzymanie powyższej zgody jest spełnieniem (...)2015-02-13Wirtualni asystenci ruszają na rynek
(...) 64 proc. konsumentów przynajmniej raz w życiu zmieniło dostawcę ze względu na słabą obsługę klienta, ale 80 proc. rezygnacji można było uniknąć, zapewniając konsumentom lepsze wsparcie. Pomóc (...)2016-06-20Czy Polska potrzebuje silnej marki i promocji polskich produktów?
(...) gospodarczego i wspierania polskich produktów, które rozwiązując problemy konsumentów, budują dużą wartość, która z kolei może być szansą dla marki Polska. Jednocześnie zauważył on, że Polsce brakuje (...)wstecz | 189| 190| 191| 192| 193| 194| 195| 196| 197| 198| ... +10| +25| +100| 461 | dalej |