2015-12-15Wspólne zakupy gazu przez Polskę i Litwę? To wątpliwe
(...) do efektywności obu obiektów będzie opłacalność zakupu LNG i koszt funkcjonowania terminali. Już teraz wiadomo, że na Litwie na gazoport i jego funkcjonowanie składają się wszyscy konsumenci gazu. Po prostu w cenie (...)2015-05-22Ożywienie na foreksie. Widać głód dolara
(...) gospodarki kluczowe będą dane o zamówieniach na dobra trwałego użytku (wt), indeks zaufania konsumentów (wt), sprzedaż nowych domów (wt) i drugi odczyt PKB (pt). Słaby odczyt zamówień bez środków transportu (...)2015-12-14Budżet 2016 z poluzowaniem pasa. Konfederacja Lewiatan: to osłabienie reguły wydatkowej
(...) Konfederacji Lewiatan. "Część z tych dochodów powiększy się w sposób trwały, bo poprzez wzrost podatków od sklepów i od banków - za co jednak w końcu zapłacą sami konsumenci i osoby mające oszczędności. Inna (...)GALERIA: Ewa Farna w kampanii Subway
2015-12-14Eksport ma się dobrze i będzie wspierać dalszy wzrost PKB wg analityków
(...) . Uważamy jednak, że na razie jest zbyt wcześnie na wyciąganie takich wniosków, szczególnie, że w odniesieniu do konsumentów inne dostępne dane nie potwierdzają takich obaw. Słabszy wynik zapewne nie będzie (...)2015-12-14Nie kupujesz przez Internet? Wiemy dlaczego!
(...) się w rankingu najlepiej ocenianych sklepów internetowych, opublikowanym przez Opineo. To ,,obsługa klienta" była najczęściej komentowaną i ocenianą przez konsumentów kwestią (temat został poruszony 404 704 razy (...)2015-04-17Klienci oddają towar do sklepów
(...) przeprowadzone przez ARC Rynek i Opinia dla Poczty Polskiej pokazuje, że klientom e-sklepów podobają się nowe przepisy o ochronie praw konsumenta - 75 proc. jest z nich zadowolonych. Ankietowanych najbardziej (...)2014-05-15Znakowanie mięsa pomoże polskim rolnikom?
(...) wszystkim padła propozycja, żeby w większym stopniu zaznaczyć źródło pochodzenia surowca mięsnego w produktach. Chodzi o to, aby informacje były bardziej przejrzyste, tak aby zainteresowani konsumenci mogli (...)2014-05-14Polacy lubią pić, ale nie kupować wino
(...) Popularność wina w Polsce rośnie z roku na rok. Jednak jak pokazują badania Faktorii Win przeprowadzone przez TNS konsumenci lubią wino pić, ale nie lubią go kupować.- Konsument, który znajduje (...)2014-11-12Usługa click and collect coraz popularniejsza
(...) Postcode Anywhere, firma specjalizująca się w dostarczaniu rozwiązań dla sieci click&collect, przeprowadziła badanie konsumenckie, które pokazało, że 95 proc. brytyjskich konsumentów planuje (...)2014-11-12FMCG coraz bardziej docenia lojalność
(...) zadowolenie konsumentów, ale i pozytywne relacje z kontrahentami. Jednak aby akcja wsparcia sprzedaży przynosiła skutek, musi być dobrze przygotowana, oryginalna, a do tego jeszcze oferować bogaty katalog (...)2015-12-11POPiHN: kontrolować koncesje wraz z jakością paliw
(...) Branża paliwowa apeluje, aby Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) w ramach prowadzenia kontroli jakości paliw w Polsce, realizował jednocześnie kontrolę posiadanych koncesji paliwowych (...)2015-12-11BM Reflex: Możliwe dalsze obniżki cen paliw, szczególnie oleju napędowego
(...) podaży jak w przypadku olejów czy ropy. O ile w USA, największym na świecie konsumencie paliw, obecnie zapasy ropy i olejów są odpowiednio 27% i 21% wyższe niż przed rokiem, tak w przypadku benzyn (...)2015-12-11Altus TFI przejmuje zarządzanie dwoma funduszami zamkniętymi od Forum TFI
(...) przez Altus TFI informacji o braku zastrzeżeń prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w odniesieniu do przejęcia zarządzania Forum Akcyjny+ oraz Forum Obligacyjny oraz spełnienie innych warunków (...)2015-12-11Ponad połowa płatności kartą w Polsce to transakcje zbliżeniowe
(...) elektronicznego MasterPass. Warszawa, 9 grudnia 2015 r. - MasterCard opublikował najnowsze dane dotyczące popularności płatności zbliżeniowych wśród polskich konsumentów. Na koniec III kw. 2015 r. udział (...)2015-12-11Polacy w czołówce, jeśli chodzi o zakupy w Sieci
(...) , że problemy z tym to jedna z głównych barier, co działa na rzecz sprzedaży tradycyjnej. Po drugie trzeba obniżyć koszty dostaw, zwłaszcza w przypadku zakupów niewielkich i dokonywanych często. Jeżeli konsument (...)wstecz | 254| 255| 256| 257| 258| 259| 260| 261| 262| 263| ... +10| +25| +100| 461 | dalej |