2014-07-24Energetyka w Wielkiej Brytanii. 200 mln funtów rocznie dofinansowania OZE
(...) radykalnej reformie sektora energetycznego upewniamy się, że dekarbonizacja sektora odbędzie się po możliwie najmniejszym koszcie dla konsumentów - powiedział sekretarz ds. energii i zmian klimatu Edward Davey (...)2015-04-10Wojna propagandowa. UE szuka sposobów na rosyjską machinę
(...) służba ochrony konsumentów Rospotriebnadzor wszczęła kontrole 15 rodzajów towarów pochodzących z Ukrainy, głównie kosmetyków i środków higieny. Rosyjskie służby w fabryce PoroszenkiRosyjski Komitet (...)2015-04-10Warto rozwijać OZE
(...) energetycznej, smart metering i smart grids, czy też jaki jest i czego oczekuje konsument XXI wieku? Z pewnością wydarzenia te stanowić będą inspirację do współpracy nauki i biznesu, która może zaprocentować (...)GALERIA: Ewa Farna w kampanii Subway
2015-04-10Zmiany w ustawie deweloperskiej. "Klienci zapłacą więcej za mieszkania"
(...) okaże się "klapą". Łukasz Pałka, Money.pl: Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów chce, by deweloperzy nie mogli oferować klientom otwartych rachunków powierniczych, a jedynie zamknięte. Różnica polega (...)2015-04-10Konflikt Ukraina-Rosja. Kijów nie może pozwolić Moskwie odwieść się od reform
(...) i kłamstwa są - zdaniem UE - jednym z rodzajów broni, jaką Rosja wykorzystuje w wojnie hybrydowej na Ukrainie. Rosyjska wojna towarowa. O mydłoRosyjska służba ochrony konsumentów Rospotriebnadzor wszczęła (...)2015-04-10Szybko rośnie handel mobilny w Polsce
(...) w ciągu minionych 12 miesięcy robiło zakupy za pomocą smartfona, a 16 proc. użyło tabletu. Urządzenia mobilne służą konsumentom także do pozyskiwania danych związanych z zakupami - 37 proc. użytkowników (...)2015-04-10Prywatna służba zdrowia. Lux Med idzie na zakupy
(...) Firma Lux Med chce kupić inne przedsiębiorstwo z tej branży - Magodent. W tej sprawie złożyła już wniosek do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Magodent posiada m.in. szpital onkologiczny (...)2015-04-10Żarówki LED do lamusa? Przyszłość należy do OLED-ów
(...) zasięgiem zarówno konsumentów, jak i mniejszych producentów, którzy w innym wypadku mogliby zaoferować niższe ceny. Ten stan rzeczy chcą zmienić naukowcy z Centrum Badań Oświetleniowych (Lighting Research (...)2015-04-10Atlanta AM: Chcemy skorzystać na popularności kuchni śródziemnomorskiej w Polsce
(...) w Polsce i właśnie tę okazję chcemy wykorzystać. Na ten rok naszym największym wyzwaniem jest rozwój dystrybucji i dalsze budowanie świadomości marki Melissa Primo Gusto wśród konsumentów - zapewnia Adam (...)2015-04-10Amazon uruchomi e-sklep w Polsce już w przyszłym roku?
(...) skierowanej do konsumentów. W przypadku konkurencji oznacza to wyższą poprzeczkę w zakresie jakości usług, a także spadek cen dostaw. Z pewnością wpłynie to na sytuację wszystkich operatorów działających (...)2015-04-10UOKiK ostrzega przed oszustwami
(...) ,,propozycjami".E-maile do przedsiębiorców prowadzących sklepy internetowe rozsyła Stowarzyszenie na rzecz Ochrony Praw Konsumentów. UOKiK informuje, że nie mają one nic wspólnego z jego działalnością i mogą (...)2014-07-23Usługi pocztowe. Czyja odpowiedzialność, jakie odszkodowanie?
(...) , w których świadczona usługa nie spełnia oczekiwań konsumenta. Przykładem może być zagubiony list albo doręczenie otwartej paczki. W niniejszym artykule omówiono zakres odpowiedzialności operatorów pocztowych (...)2014-07-23Kłusownictwo na świecie. Mężczyzna skazany na 77 lat więzienia za zabicie nosorożców
(...) i Konsumentów. 21 stycznia 2014 roku PGNiG złożyło do Sadu Apelacyjnego w Warszawie apelację w sprawie wyroku Sądu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Spółka zaskarża decyzję prezesa URE o naruszeniu przez PGNiG (...)2015-04-09Druga fala inwestycji w polskim przemyśle spożywczym - debata EEC 2015
(...) , które muszą uwzględniać nie tylko sytuację polityczno-gospodarczą w kraju i na świecie, ale nowe potrzeby konsumentów i zmiany w sektorze dystrybucyjnym w Polsce, Europie i na całym globie. Wydaje (...)2015-04-09Akceptacja kart płatniczych wpływa na obroty MŚP
(...) europejskich rynkach.47 proc. polskich konsumentów posiadających kartę płatniczą w grupie wiekowej 16-60 lat deklaruje, że wolałaby zrobić zakupy w firmie przyjmującej płatności kartami niż w firmie, która (...)wstecz | 337| 338| 339| 340| 341| 342| 343| 344| 345| 346| ... +10| +25| +100| 461 | dalej |