2014-12-19Prezes ZP PPS: Eksportujemy blisko połowę mniej wódki niż w 1985 r.
(...) Polski Przemysł Spirytusowy w komentarzu do raportu Rynek napojów alkoholowych w Polsce 2014" przygotowanego przez KPMG Polska.- Przez kilkadziesiąt lat w menu na rynku alkoholowymi dominowała czysta wódka (...)2014-12-18Manager Diageo: Segment alkoholi luksusowych ma duży potencjał
(...) oraz prestiż marki mają duże znaczenie przy dokonywanych wyborach - wskazuje Krzysztof Michalski, General Manager Diageo Polska w komentarzu do raportu "Rynek dóbr luksusowych w Polsce" przygotowanego przez KPMG (...)2014-12-18Prezes Premium Cigars: Znawcy cygar szukają klasyków
(...) na rynki światowe czy edycjami limitowanymi - tłumaczy Wojciech Jaroszewicz prezes Premium Cigars w komentarzu do raportu "Rynek dóbr luksusowych w Polsce" przygotowanego przez KPMG.- Klienci oczekują (...)2014-12-16Sprzedaż win owocowych spada
(...) blisko 0,7 mld zł. Do ich w miarę regularnego picia przyznaje się jednak tylko 12 proc. konsumentów - wynika z raportu Rynek napojów alkoholowych w Polsce 2014" przygotowanego przez KPMG Polska. Masowy (...)2014-12-16Polskie winnice na początku drogi
(...) napojów alkoholowych w Polsce 2014" przygotowanego przez KPMG Polska. Ekspert podkreśla, że zbudowanie czytaj więcej (...)2014-12-15To może być powodem 10 milionów zgonów
(...) autorzy raportu. Zebrali oni wyniki badań zrealizowanych na wniosek komisji przez instytut badawczy Rand Europe i firmę audytorsko-doradczą KPMG. - Z finansowego punktu widzenia znacznie tańsze (...)2014-12-12Dyrektor Grupy Sobieski: Rynek RTD rozwija się dynamicznie
(...) alkoholowych w Polsce 2014" przygotowanego przez KPMG. - Ze względu na tę samą okazję i zbliżonego konsumenta, RTD mają jednak bardzo czytaj więcej (...)2014-12-12Rośnie rynek napojów alkoholowych RTD
(...) i wartość 146 mln zł - wynika z raportu "Rynek napojów alkoholowych w Polsce 2014" przygotowanego przez KPMG. Do picia gotowych drinków przynajmniej kilka razy w roku przyznaje się 7 proc. dorosłych Polaków (...)2014-12-10Polacy kupili 348,3 mln l napojów spirytusowych
(...) dawniej wódka - mówi Tomasz Wiśniewski, partner w dziale doradztwa finansowego w KPMG w Polsce.Wódka odpowiada za 79% wolumenu sprzedaży napojów spirytusowych, jednak systematycznie traci rynekW ciągu (...)2014-12-06Konkurencja na rynku napojów spirytusowych się zaostrza
(...) podają analitycy KPMG w raporcie "Rynek napojów alkoholowych w Polsce 2014", koncentracja rynku napojów spirytusowych w Polsce jest bardzo silna. Co więcej, z każdym kolejnym rokiem systematycznie rośnie (...)2014-12-03Sprzedaż napojów spirytusowych systematycznie spada
(...) dawniej wódka - wynika z raportu "Rynek napojów alkoholowych w Polsce 2014" przygotowanego przez KPMG Polska. Po różnego rodzaju napoje spirytusowe sięgają niemal wszyscy dorośli Polacy - w ciągu ostatniego (...)2014-12-02Dystrybutorzy i producenci win są optymistami
(...) - wynika z raportu "Rynek napojów alkoholowych w Polsce 2014" przygotowanego przez KPMG Polska. Mimo to przedstawiciele tego segmentu napotykają bariery do dalszego rozwoju, tj. regulacje akcyzowe (...)2014-12-02Miody pitne pozostają alkoholem niszowym
(...) z raportu "Rynek napojów alkoholowych w Polsce 2014" przygotowanego przez KPMG Polska. Choć miody pitne należą do napojów alkoholowych najsilniej osadzonych w polskiej tradycji, pozostają produktem ściśle (...)2014-11-30Prezes Grand Cru: Polski rynek wina jest niedojrzały
(...) , jak i nawet mód i preferencji konsumentów - ocenia J. K. Peter Pulawski, prezes Grand Cru w komentarzu do raportu Rynek napojów alkoholowych w Polsce 2014" przygotowanego przez KPMG Polska. - Sytuacja (...)2014-11-30Dyrektor Partner Center: Lekceważenie dyskontów na rynku wina było błędem
(...) Center w komentarzu do raportu "Rynek napojów alkoholowych w Polsce 2014" przygotowanego przez KPMG Polska. - Można więc z jednej strony spodziewać się, że pod wpływem presji dyskontów i konsumentów (...)wstecz | 17| 18| 19| 20| 21| 22| 23| 24| 25| 26| | dalej |