2014-11-17Dekada w nafcie: od złotej ery w stan trwałych ryzyk
(...) popyt na surowiec, niskie marże stanowiły i dzisiaj wciąż są dużym wyzwaniem dla wszystkich uczestników tego rynku. Z kolei w wymiarze detalicznym rynku paliw mogliśmy zaobserwować różne trendy - na pewno (...)2014-11-17Grupa Asseco rozważa przejęcia za granicą
(...) przez PAP analitycy spodziewali się 154,0 mln zł. Marża brutto na sprzedaży grupy spadła w III kw. do 25,3 proc. z 25,5 proc. rok wcześniej, rentowność operacyjna pozostała bez zmian rdr na poziomie (...)2014-11-15Grupa Alma Market w minionym kwartale zanotowała ponad 14 mln zł straty
(...) się marża na sprzedaży brutto o blisko 1,4 proc., co w konsekwencji wpłynęło na obniżenie zysku na sprzedaży o 3,9 mln zł w stosunku do trzeciego kwartału czytaj więcej (...)GALERIA: Zarobili 11 miliardów zlotych w rok. Jak im się to udało?
2014-11-14Liczba Biedronek w Polsce wzrośnie przynajmniej o 300 sklepów
(...) centrali. Spółka zakłada osiągnięcie marży EBITDA na poziomie powyżej 6,5x oraz oczekuje silnego wzrostu cash flow. Wcześniej spółka podała wyniki za trzeci kwartał. Przychody wzrosły o 10,9 proc. w ujęciu (...)2014-11-14Wyniki Asseco zdecydowanie powyżej oczekiwań
(...) się 78,9 mln zł zysku netto. W trzecim kwartale grupa Asseco Poland miała 163,9 mln zł zysku operacyjnego, a ankietowani przez PAP analitycy spodziewali się 154,0 mln zł. Marża brutto na sprzedaży grupy spadła (...)2014-11-13Zysk PKP Cargo dużo powyżej prognoz, ale rozczarowały...
(...) , wyniósł 88 mln zł. Według wyliczeń PAP zysk EBITDA spółki wyniósł w trzecim kwartale obecnego roku 203,3 mln zł i był o 7,3 proc. powyżej oczekiwań analityków. Marża EBITDA wyniosła 19,02 proc. Rok (...)2014-11-13Zyski PKM Duda w cieniu ASF
(...) , a po drugie rosyjskiego embargo, które pojawiły się w pierwszej połowie roku. Miało to negatywne implikacje dla marży mięsnych spółek. Afrykański pomór świń zamknął dla Polski wiele rynków spoza Unii (...)2014-11-13PKM Duda przyjmie nową strategię z opóźnieniem
(...) warunki rynkowe - marże, czy problemy z eksportem - uznajemy, że są na przyzwoitym poziomie - powiedział Formela. (...)2014-11-13Raport KPMG: Polacy wydali na napoje alkoholowe 41,1 mld zł
W 2013 roku Polacy kupili napoje alkoholowe o wartości detalicznej ponad 41,1 mld zł. Kluczowy udział w sprzedaży miało tradycyjnie piwo (47 proc.) oraz wódka (30,7 proc.). Stopniowo rośnie jednak udział win gronowych, whisk(e)y, likieru, nalewek i smakowych napojów spirytusowych.2014-11-10Energa: wyniki po trzech kwartałach
(...) na uprawnienia do emisji CO2. EBITDA po dziewięciu miesiącach roku i po wyłączeniu wpływu jednorazowych zdarzeń wzrosła o 9 proc. r/r. - Wzrosty wyników Grupy - wyższe marże i wskaźniki rentowności - to głównie (...)2014-11-07Gigant z GPW pokazał wyniki. W tym roku zarobił już 2 mld zł
(...) segmentu obrót i magazynowanie EBITDA (zysk przed opodatkowaniem, odsetkami i amortyzacją) wzrosła do 125 mln zł z 35 mln zł przed rokiem. Tu jednym z kluczowych czynników była marża na sprzedaży gazu, która (...)2014-11-07Spółka dnia: Strach padł na inwestorów. Zjazd na akcjach LPP
(...) w porównaniu ze wzrostem sprzedaży i marży. To w konsekwencji spowodowało osiągnięcie niesatysfakcjonujących wyników nie tylko w III kwartale, ale także w okresie trzech kwartałów - napisano w komentarzu (...)2014-11-07LTE poprawiło sytuację rynkową T-Mobile
(...) wyższa o 1,0% w porównaniu do tego samego okresu w ubiegłym roku. W tym samym czasie marża EBITDA wyniosła 38,5% i była wyższa o 1,4 punktu procentowego niż wtrzecim kwartale 2013 roku. Na wyniki Spółki (...)2014-11-07LPP zawodzi w najnowszym raporcie finansowym
(...) wymusiła wyraźnie wyższy wzrost całkowitych kosztów w porównaniu ze wzrostem sprzedaży i marży. To w konsekwencji spowodowało osiągnięcie niesatysfakcjonujących wyników nie tylko w III kwartale (...)2014-11-07AmRest nie zmieni strategii opartej na sprawdzonych markach
Wspaniałe wyniki trzeciego kwartału utwierdzają nas w słuszności podjętej przez nas decyzji o koncentracji uwagi na naszych dojrzałych i sprawdzonych markach. Strategia ta jest długoterminowa i z pewnością przyczyni się do dalszego wzrostu wartości firmy AmRest - mówi Henry McGovern, przewodniczącego rady nadzorczej grupy AmRest.wstecz | 238| 239| 240| 241| 242| 243| 244| 245| 246| 247| ... +10| +25| 272 | dalej |