2016-11-10Zysk netto Briju wzrósł r/r do 6,04 mln zł w III kw. 2016 r.
(...) . Wysoka dynamika przychodów w tym segmencie jest związana ze stale zwiększającą się ilością sklepów własnych działających pod marką BRIJU oraz z wzrostem wartości sprzedaży w już funkcjonujących sklepach (...)2016-11-10Zysk netto Vistula wzrósł r/r do 4,01 mln zł w III kw. 2016 r.
(...) jest koncentracja wokół funkcji "operatora" marek, projektanta odzieży i dystrybutora na rynku detalicznym. W 2015 r. spółka miała 518 mln zł skonsolidowanych przychodów (...)2016-11-10Vistula: Marża nie powinna spaść bardziej, niż o 1 pkt proc. w 2017 r.
(...) rynkowych, które mogą się pojawić i wówczas nasza aktywność mogłaby wzrosnąć. Najważniejsza jest dla nas koncentracja na markach z naszego portfolio" - podkreślił prezes. Vistula Group S.A. specjalizuje (...)GALERIA: Luxury China Expo: Targi marek luksusowych w Pekinie
2016-11-10I. Olszewska prezesem TGE, a M. Wodnicki prezesem IRGiT na okres do 3 miesięcy
(...) Rozliczeniowej Giełd Towarowych (IRGiT) oddelegowała Marka Wodnickiego, członka RN, do pełnienia funkcji prezesa IRGiT na okres nie dłuższy niż 3 miesiące, podała GPW w komunikacie. Należąca do Giełdy Papierów (...)2016-11-10CI Games zaprezentuje 'Sniper Ghost Warrior 3' na PS4 na początku grudnia
(...) w Kalifornii, poinformował prezes Marek Tymiński. "Jesteśmy bardzo zadowoleni z możliwości pokazania Snipera 3 na PlayStation Experience i tym, że po raz pierwszy pokażemy konsolową wersję naszej gry (...)2016-11-10Zysk netto Gorenje wyniósł 2 mln euro w III kw. 2016 r.
(...) wyżej plasujących się marek handlowych, a przede wszystkim urządzeń klasy premium ze znakiem towarowym Asko, która wzrosła o 7,9%, a także wzmocnieniu sprzedaży urządzeń z segmentu premium i urządzeń (...)2016-11-10Przegląd informacji ze spółek
(...) " w wersji na konsolę PlayStation 4 podczas targów PlayStation Experience 2016, które odbędą się na początku grudnia w Kalifornii, poinformował prezes Marek Tymiński. Gorenje ocenia, że w 2016 r. osiągnie (...)2016-11-10Właściciel sieci sklepów abc zwiększa sprzedaż, ale zyski spadają
(...) inwestycji w rozwój innowacyjnych formatów sprzedaży pod takimi markami jak Kontigo, abc na kołach, 1minute czy Duży Ben. - Jesteśmy przekonani, że przyniosą one pozytywne długofalowe rezultaty - podkreśla (...)2016-11-10Zysk netto Tarczyński spadł r/r do 3,33 mln zł w III kw. 2016 r.
(...) produkty pod markami Tarczyński, Dobrosława oraz Starpeck. Grupa produkuje ok. 500 wyrobów mięsno-wędliniarskich. Strategicznym obszarem działalności jest segment produktów premium. Spółka zadebiutowała (...)2016-11-09Przegląd prasy
(...) pod własną marką --TMS Brokers rekomenduje ostrożność w transakcjach ze względu na wybory w USA --Work Service: Po Brexicie tylko 14% Polaków rozważa emigrację zarobkową do UK --Cena złota pozostaje stabilna (...)2016-11-09Reprywatyzacja w Warszawie. Wiceminister: Koniec z łatwym wydawaniem publicznego grosza
(...) postępowania administracyjnego zbył roszczenie na rzecz swojej bliskiej krewnej i dwóch innych osób". - I to one formalnie otrzymały odszkodowanie. Tymczasem pan Marek Mossakowski, na podstawie innego wniosku (...)2016-11-09Komisja śledcza ds. Amber Gold. Pierwsze przesłuchanie
(...) . Odpowiadając na pytania posła Marka Suskiego (PiS) powiedziała, że wielokrotnie rozmawiała z prokurator referent sprawy Barbarą Kijanko, że zabezpieczanie dokumentów ws. Amber Gold idzie wolniej niż powinno (...)2016-11-09Przychody Grupy Redan wzrosły o 12% r/r do 62 mln zł w październiku
(...) niż w analogicznym okresie poprzedniego roku" - czytamy dalej. Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash wyniosła 41,5 tys. m2, tj. była na poziomie 2% niższym (...)2016-11-09Wybory w USA. Donald Trump został nowym prezydentem
(...) przeciwrakietowej w Redzikowie - powiedział w Polskim Radiu 24 szef prezydenckiego biura prasowego Marek Magierowsk pytany, jak prezydent Duda wyobraża sobie współpracę z Donaldem Trumpem. Podkreślił, że z punktu (...)2016-11-09Wyniki Wirtualnej Polski. Wysoka rentowność, spółka uruchamia telewizję
(...) w 21-letniej historii rozwoju naszego biznesu - Wirtualnej Polski. Rozszerzamy markę WP stając się multimedium internetowo-telewizyjnym - mówił Świderski. W tym roku WPH otrzymała od Krajowej Rady (...)wstecz | 99| 100| 101| 102| 103| 104| 105| 106| 107| 108| ... +10| +25| +100| 725 | dalej |