2016-10-17Fundacja Firmy Rodzinne: Polacy coraz bardziej doceniają firmy rodzinne
(...) osób przedsiębiorczych i pracowitych, otrzymujemy obraz firm rodzinnych, które maja i będą miały wyjątkowa pozycje w oczach klientów" - powiedział partner w EY Polska Marek Jarocki, cytowany (...)2017-04-03Logistyka, transport i komunikacja. Trzy branże, gdzie szukają pracowników
(...) . Prostota, ale i otwartość rozwiązania powoduje, że w taką rekrutację mogą zaangażować się wszyscy â pracownicy, alumni, fani marki w social media czy nawet profesjonalni rekruterzy. Zaletą zatrudniania (...)2015-10-28Pozew zbiorowy przeciwko Volkswagenowi. Polacy sprawią problem koncernowi?
(...) W Polsce problem manipulowania wskaźnikami emisji spalin w samochodach niemieckiego koncernu dotyczy aż 141 tys. aut marek Volkswagen, Skoda, Audi oraz Seat z silnikiem diesla. Już teraz organizowane (...)GALERIA: Luxury China Expo: Targi marek luksusowych w Pekinie
2017-03-31Briju publikuje wyniki. Kurs odbija po mocnych spadkach
(...) finansowania rozwoju sieci sprzedaży wyrobów jubilerskich. Grupa Kapitałowa w 2013 roku zdecydowała o rozpoczęciu budowy własnej sieci sprzedaży dedykowanej marce Briju. Pierwszy salon jubilerski został (...)2016-05-12Przegląd informacji ze spółek
(...) uzgodnić z nimi restrukturyzację finansowania, poinformował wiceprezes Marek Wadowski. Akcjonariusze Grupy Kęty zdecydowali o dywidendzie za rok 2015 w kwocie 170,166 mln zł, co da wypłatę w wysokości 18 zł (...)2016-10-12Samsung traci na giełdzie 18 mld dolarów po wycofaniu Galaxy Note 7. Chińczycy na tym zarobią
(...) , zwiększając liczbę sprzedanych smartfonów o aż 4 miliony. âIstotna część popytu konsumentów przesunie się teraz do trzech najważniejszych chińskich marek: Huawei, Vivo i OPPOâ, napisali analitycy w notce (...)2016-05-11CBRE: W budowie jest 670 tys. m2 powierzchni w centrach handlowych
(...) w sprzeczności z tradycyjnym kanałem, widać wręcz tendencję do powiększania się salonów wielu marek, m.in. Ochnik w Atrium Targówek oraz Focus Mall Bydgoszcz, Lee Wrangler w Auchan Bydgoszcz, 4F w Fashion House (...)2016-04-25Sfinks rozpoczął negocjacje ws. przejęcia większkościowego pakietu PFR
(...) Sfinks Polska rozpoczął negocjacje w sprawie nabycia większościowego pakietu akcji (co najmniej ok. 89,36%) Premium Food Restaurants (PFR), właściciela marki 77 sushi, podała spółka. "Z uwagi (...)2016-09-08Orbis będzie zarządzał nowym hotelem ibis Styles w Warszawie dla WB Finance
(...) o zróżnicowanej strukturze, w tym około 64 pokoi przeznaczonych na długi pobyt, podano również. Marka "ibis Styles" obok "ibis" i "ibis budget" należy do rodziny mega-marki "ibis". Obecnie w 24 krajach działa 320 (...)2016-10-11FoodCare wprowadził Black Energy Drink na rynki Bułgarii i Rumunii
(...) Warszawa, 11.10.2016 (ISBnews) - FoodCare wprowadził Black Energy Drink na rynki Bułgarii i Rumunii, poinformowała spółka. "FoodCare, właściciel marki, już od dłuższego czasu prowadzi dynamiczny (...)2015-10-23Tygodniowy przegląd wiadomości ISBnews z sektora TMT
(...) dostęp do materiałów Comedy Central Extra - nowej marki VIMN. Źródło: spółka Kino Polska TV: Wraz z Polską Fundacją Wspierania Rozwoju Komunikacji Elektronicznej "Piksel" będą wspólnie ubiegać (...)2017-03-29Amica kupiła pozostałe udziały w Sideme za ok. 3,8 mln euro i ma 100% akcji
(...) na rynku francuskim. Specjalizuje się w dostawach szerokiego portfolio produktów pod markami handlowymi dystrybutorów oraz swoją marką Curtiss osiągając roczny obrót na poziomie ponad 80 mln euro. Ponadto (...)2017-03-28Suski: Belka sypnął Tuska. Były premier nie będzie miał chęci stanąć przed komisją?
(...) Mam nadzieję, że ktoś, kto był premierem, sam podporządkuje się pewnym regułom - powiedział we wtorek wiceprzewodniczący komisji śledczej ds. Amber Gold Marek Suski (PiS), odnosząc się do planów (...)2016-09-06Przegląd informacji ze spółek
(...) , poinformowała spółka. Ok. 98 lokali o metrażach 29-75 m2 jest już dostępnych w sprzedaży, podano również. Nest Bank - nowa marka FM Banku PBP, działającego dotychczas pod dwiema markami: Bank Smart i BIZ Bank (...)2014-06-17Raport: Jak Polacy oceniają marki własne?
(...) Jedynie 37 proc. badanych uważa, że producenci marek własnych wykazują dbałość o jej wizerunek, natomiast tą samą cechę popularnym markom przyznałoby aż 72 proc. pytanych - wynika z raportu rynkowego (...)wstecz | 105| 106| 107| 108| 109| 110| 111| 112| 113| 114| ... +10| +25| +100| 725 | dalej |