2015-10-06Przegląd prasy
(...) o 0,08% na debiucie na rynku głównym GPW --PMR: Wartość rynku marek własnych wzrośnie o 6,6% do 44,4 mld zł w 2015 r. --Euler Hermes: Liczba upadłości firm spadła o 34% r/r do 47 we wrześniu --MF przekaże z budżetu (...)2015-10-06Unilever wspiera Cele Zrównoważonego Rozwoju ONZ
(...) dla działalności koncernu na całym świecie. Konkretne cele z globalnej agendy ONZ są wpisane w misje poszczególnych marek firmy Unilever, których działania realizowane są również na poziomie lokalnym. Dla przykładu (...)2015-10-06Konferencja Digital Marketing Heroes 2015: przyszłością każdego biznesu jest personalizacja
(...) porozmawiać o dynamicznie zmieniającej się branży e-marketingu oraz e-reklamy. Wśród prelegentów byli przedstawiciele takich marek jak Google, LiveRail (Facebook), Allegro, Żywiec, Brand24 czy Sociomantic Labs (...)GALERIA: Luxury China Expo: Targi marek luksusowych w Pekinie
2015-10-06Gino Rossi liczy na pokaźne zyski z kolekcji jesień-zima
(...) dla najnowszej kolekcji jest w tym roku wyższa niż w 2014. Po trzech kwartałach tego roku 38,5 proc. wartości sprzedaży w Gino Rossi to zysk brutto. Dla drugiej najważniejszej marki zarządzanej przez Gino Rossi (...)2015-10-06Gino Rossi liczy na poprawę marży dzięki kolekcji jesień-zima
(...) , podała też spółka. Gino Rossi zarządza markami modowymi: Gino Rossi i Simple Creative Products. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2006 r. (...)2015-10-06Upadłość Hawe. Spółka dogadała się z wierzycielami
(...) o porozumieniu z wierzycielami kurs rósł rano nawet 7 proc. Obserwuj dzisiejsze notowania akcji Hawe Jednym z głównych właścicieli Hawe był w ostatnich latach Marek Falenta - biznesmen podejrzewany (...)2015-10-06PKP chcą wydać 100 mln zł na nowy dworzec we Włocławku
(...) miasta - skomentował Marek Wojtkowski, prezydent Włocławka. Bartosz Szubski, dyrektor Departamentu Inwestycji PKP, wskazał, że Włocławek ma być czytaj więcej (...)2015-10-06Konferencja Digital Marketing Heroes 2015: przyszłością każdego biznesu jest personalizacja
(...) porozmawiać o dynamicznie zmieniającej się branży e-marketingu oraz e-reklamy. Wśród prelegentów byli przedstawiciele takich marek jak Google, LiveRail (Facebook), Allegro, Żywiec, Brand24 czy Sociomantic Labs (...)2015-10-06SABMiller odrzucił ofertę AB InBev. Nie będzie fuzji
(...) przychodów, ponad trzy razy więcej niż trzeci na liście wielkich graczy Heineken. Anheuser-Busch jest właścicielem między innymi takich marek, jak Budweiser, Stella Artois i Beck's. Z kolei do SABMillera (...)2015-10-06Przychody 30 największych agencji PR wzrosły o 6% do 216 mln zł w 2014 r.
(...) tradycyjnym publicity, np. w obszarze CSR, czyli społecznej odpowiedzialności biznesu" - skomentował wyniki ekspert rynku mediów Marek Sokół. To właśnie aktywność CSR jest coraz częściej doceniana (...)2015-10-06Renault Grand Captur - tego jeszcze nie było
(...) . A może francuska marka i na tym nie poprzestanie, proponując np. baby-Espace, czyli model zbliżony wymiarami do DS 5. (...)2015-10-06Marek Belka: realizacja obietnic składanych przez polityków może źle wpłynąć na stan finansów
(...) Marek Belka zaniepokojony skalą obietnic wyborczych. Podczas konferencji prasowej po posiedzeniu Rady Polityki Pieniężnej, prezes Narodowego Banku Polskiego powiedział, że realizacja części (...)2015-10-06Przejęcie Allani przybliża Domodi do pozycji lidera e-commerce w kategorii moda
(...) i współzałożyciel Domodi.pl Krzysztof Wierzbicki. "Współistnienie marek nr 1 i nr 2 w kategorii fashion marketplace pod jednym dachem spowoduje istotne zwiększenie naszej skali działania, a także szereg synergii (...)2015-10-06Szef NBP: polska gospodarka na ścieżce zrównoważonego wzrostu
(...) , że jest na ścieżce zrównoważonego wzrostu - powiedział na konferencji po posiedzeniu Rady Polityki Pieniężnej prof. Marek Belka, szef NBP. Jego zdaniem deflacja skończy się na przełomie listopada i grudnia br (...)2015-10-06Grupa WP konsoliduje e-commerce modowy. Przejmuje spółkę Allani
(...) w rozwój spółki. - Partnerstwo z Allani.pl to dla nas mocny krok w kierunku konsekwentnego budowania pozycji lidera e-commerce w kategorii moda. Współistnienie marek nr 1 i nr 2 w kategorii fashion (...)wstecz | 290| 291| 292| 293| 294| 295| 296| 297| 298| 299| ... +10| +25| +100| 725 | dalej |