2016-05-24KE zgadza się na fuzję dwóch największych producentów piwa na świecie
(...) , mogłaby doprowadzić do wzrostu ceny piwa w państwach UE, gdzie SABMiller jest aktywny. Korporacja jest właścicielem takich marek jak Miller, Pilsner Urquell, czy Grolsch. W Polsce częścią SABMillera (...)2016-05-24SAPpeers.com zadebiutuje jutro na NewConnect
(...) 000 000 akcji serii A oraz 60 000 akcji serii C. Kurs odniesienia wynosi 3,35 zł. SAPpeers.com będzie 415. spółką notowaną na NewConnect oraz 7. debiutem na tym rynku w 2016 roku. Marek Kapeliński (...)2015-11-27Marie Brizard podniosła cele finansowe w planie strategicznym do 2018 r.
(...) dodatkowej EBITDA w 2016-2018, wobec wcześniej zakładanego zakresu 20-30 mln euro w 2015-2018. Spółka oczekuje też, że strategia wzrostu - zarówno geograficznego, jak i nowych marek - przyniesie dodatkowe (...)GALERIA: Luxury China Expo: Targi marek luksusowych w Pekinie
2016-04-15Grupa Organic Farma Zdrowia zwiększyła przychody o 24% r/r do 25 mln zł w I kw.
(...) na sprzedaż organicznych napojów alkoholowych. Nasza spółka dystrybucyjna Eko-Wital wprowadza do sprzedaży kilka piw pod marką Mnich, w tym belgijskie, ekologiczne piwo oraz krajowe piwa ważone według (...)2016-04-15Sąd apelacyjny przesłucha świadka w sprawie handlu kościelną ziemią
(...) imię i honor jego rodziny oraz podważono ich reputację jako przedsiębiorców. Domogała, który jest przedsiębiorcą z branży zaplecza górniczego, kupował ziemię za pośrednictwem Marka P., b. pełnomocnika (...)2016-04-15Tygodniowy przegląd wiadomości ISBnews z sektora TMT
(...) Descamps. Marka chce również umacniać swoją pozycję na rynku detalicznym. Źródło: ISBnews Unified Factory: Zapowiada umacnianie pozycji w krajach, w których zrealizowało wdrożenia w 2015 roku, szczególnie (...)2016-04-15Kalendarium ISBnews
(...) : Prezentacja raportu REAS "Rynek mieszkaniowy w Polsce - I kwartał 2016 roku" --13:00: Uroczyste otwarcie Centrum Pieniądza Narodowego Banku Polskiego im. Sławomira S. Skrzypka z udziałem prezesa NBP Marka (...)2016-04-15Akcjonariusze Tarczyńskiego zdecydowali o wypłacie 0,65 zł dywidendy na akcję
(...) produkty pod markami Tarczyński, Dobrosława oraz Starpeck. Grupa produkuje ok. 500 wyrobów mięsno-wędliniarskich. Strategicznym obszarem działalności jest segment produktów premium. Spółka zadebiutowała (...)2015-11-26Echo rozpocznie rozbudowę Galaxy w Szczecinie za ok.100 mln zł w marcu 2016 r.
(...) Investment Marek Gładki. ,,Galaxy to przede wszystkim 12 lat dobrych doświadczeń. To 11 milionów klientów rocznie, świetna lokalizacja w centrum Szczecina i najchętniej odwiedzane centrum przez obcokrajowców (...)2016-05-23SAPpeers.com zadebiutuje na NewConnect w środę
(...) , do obrotu dopuszczone zostało 1 000 000 akcji serii A oraz 60 000 akcji serii C. Prezes SAPpeers.com Marek Kapeliński wskazuje, że firma rozwija się dynamicznie na bazie wieloletnich doświadczeń we wdrażaniu (...)2016-05-23Kredyt dla firm. Spółki z sektora MSP chętnie korzystają
(...) to 23 miliony klientów i ponad 800 tysięcy przedsiębiorstw - powiedział prezes ZBP. Marek Radzikowski, współautor badania, dodał, że przedsiębiorcy czerpią informacje o usługach bankowych przede wszystkim (...)2014-11-06Prawnik ostrzega przed elektroniką noszoną
(...) mogą uzyskać największe światowe koncerny - mówi Marek Porzeżyński. - Są one szczególnie cenne dla przeróżnych firm reklamowych. Bazy danych osobowych mają bardzo dużą wartość rynkową i są chętnie (...)2014-11-13Cydr Lubelski nakręca sprzedaż Ambry, ale bije w zyski
(...) Lider rynku win w Polsce, dystrybutor takich marek jak Dorato, Cin&Cin i El Sol, w ostatnim kwartale odnotował około 10-procentowy wzrost sprzedaży w Polsce. Zawdzięcza to przede wszystkim swojej (...)2014-08-10Rosyjskie embargo dotknie ich mocniej niż producentów jabłek
(...) Producenci papryki dotknięci embargiem Rosji. Po wprowadzeniu restrykcji stawki za to warzywo płacone producentom spadły o połowę - z 3,5 zł do 1,6 zł za kilogram. Minister rolnictwa Marek Sawicki (...)2015-09-21Komunikacja w firmie. Facebook, Twitter, Linkedin i co jeszcze?
(...) . Umiejętnie prowadzona kampania w mediach społecznościowych może przynieść wymierne korzyści nie tylko w budowaniu świadomości marki, ale także pozytywnie wzmacniać więzi klientów, czy partnerów handlowych (...)wstecz | 303| 304| 305| 306| 307| 308| 309| 310| 311| 312| ... +10| +25| +100| 725 | dalej |