2018-11-02Santander Consumer Bank, a Santander Bank Polska - czym się różnią?
(...) grupy Santander. Do tej pory jednak utrzymywał własną markę i kojarzony był z zielonym logo BZ WBK z małym czerwonym dopiskiem „Grupa Santander”. Władze banku zadecydowały o rebrandingu (...)2016-05-20Sfink Polska podpisał umowę inwestycyjną ze spółkami Cafe Contact oraz Inwento
(...) Warszawa, 20.05.2016 (ISBnews) - Zarząd Sfinks Polska podpisał umowę intencyjną z Cafe Contact Sp. z o.o. z oraz Inwento Sp. z o.o., której rezultatem może być nabycie przez Sfinks marek (...)2014-10-24Społeczna odpowiedzialność firm. Kto na tym korzysta
(...) ten trend? Wydarzenia kulturalne Niektóre marki zaliczają to do działań CSR, ponieważ dają one jakąś wartość ludziom w postaci wydarzenia, imprezy czy koncertu na który mogą się wybrać. Dla niektórych (...)GALERIA: Luxury China Expo: Targi marek luksusowych w Pekinie
2016-02-19LPP otworzy w tym roku łącznie 89 sklepów, w tym 32 w Polsce (aktual.)
(...) 2. W latach 2017 i 2018 planuje wzrost powierzchni o 15%. Na koniec roku liczba sklepów w poszczególnych markach wzrośnie: Reserved z 449 do 473, Cropp z 372 do 382, House z 319 do 329, Mohito z 280 do 289 (...)2015-10-23Impakt: komplementarność w zakresie sieci
(...) ### Page Break ### W listopadzie asortyment Impaktu powiększy się o kolejne rozwiązania z zakresu pasywnych sieci optycznych marki Netis: zarówno terminale EPON, jak i GPON. Dlaczego dystrybutor chce te (...)2017-06-02Biegli nie znajdują nieprawidłowości w stadninie w Janowie Podlaskim. Odwołania bezzasadnie?
(...) Agencja Nieruchomości Rolnych odwołała Marka Trelę w lutym ubiegłego roku ze stanowiska prezesa słynnej polskiej stadniny koni w Janowie Podlaskim. Powód? "Brak odpowiedniego nadzoru hodowlano (...)2016-01-13FCA Poland sprzedał 23 046 samochodów w 2015 r.
(...) . Największą grupę sprzedanych w 2015 r. samochodów stanowiły auta marki Fiat Professional. W ub.r. zarejestrowano ich 12 013 sztuk, co oznacza wzrost o 12,5% r/r i 22,5% udziału w rynku nowych samochodów. "Fiat (...)2016-01-26Akcjonariusze PFR, właściciela 77 Sushi, zamierzają sprzedać posiadane 89% akcji
(...) Główni akcjonariusze Premium Food Restaurants (PFR) - właściciela marki 77 Sushi - zamierzają sprzedać wszystkie posiadane akcje, stanowiące 89,37% kapitału zakładowego, inwestorowi, który zapewni (...)2017-05-23PKN Orlen uruchomił testowo pierwszy punkt tankowania aut wodorem
(...) Płocki koncern testuje na terenie Niemiec pilotażowy punkt dla samochodów zasilanych wodorem. Działa on w miejscowości Mlheim na stacji marki Star, należącej do grupy PKN Orlen. Partnerem projektu (...)2016-08-02Pub Bolek w rękach Sfinksa. Spółka chwali się wynikami
(...) Sfinks zyskał osiem nowych restauracji, m.in. przejął kultowy pub Bolek w Warszawie. Spółka ma już podpisane umowy na kolejnych sześć lokali. Negocjuje m.in. przejęcie marki "Meta Seta Galareta". Przychody (...)2016-10-19Wielkie zjednoczenie polskich sklepów przeciwko zagranicznym sieciom?
(...) nie wychodziły. Piotr i Paweł od kilku lat współpracuje z grupą Bać-Pol (marki sklepów Spar oraz Słoneczko) w ramach Grupy Handlowej Plus. Półtora roku temu dołączył do nich jeszcze Polomarket. Idea jest taka (...)2017-06-26Dziewczyny w reklamie łamią stereotypy
(...) i mężczyzn. â Kiedy największe marki łączą się, możemy dokonać przełomu â nie ma wątpliwości Fiona Carter z AT&T. Krzywdzący wizerunek szkodzi nie tylko kobietom W 2015 roku Organizacja Narodów (...)2017-01-13Prezydent podpisał ustawę budżetową. Andrzej Duda nie posłuchał konstytucjonalistów
(...) , i że zrobi to bardzo szybko". Duda nie wahał się długo, odczekał jeden dzień i użył swojego pióra. Wątpliwości co do budżetu mają jednak konstytucjonaliści. Według prof. Marka Chmaja ustawa budżetowa została (...)2017-03-14Zysk netto Vistuli wzrósł r/r do 19,09 mln zł w IV kw. 2016 r.
(...) zasługuje marka Wólczanka, której sprzedaż online przekroczyła swą dynamiką 47%, a jej udział w przychodach marki zbliżył się do 17%" - napisał także Pilch. Vistula specjalizuje się w projektowaniu (...)2016-11-06Nadchodzące święta to dla tej branży żniwa. Takie alkohole kupują Polacy
(...) (52,2 proc. wskazań), na drugim miejscu marka i prestiż. I to jest ciekawe odkrycie, ponieważ w tej kategorii produktów cena nie odgrywa tak dużej roli - mówi Piotr Zimolzak, wiceprezes Agencji Badań Rynki (...)wstecz | 155| 156| 157| 158| 159| 160| 161| 162| 163| 164| ... +10| +25| +100| 1005 | dalej |