2016-03-03Polskie inwestycje zagraniczne: czarna seria trwa. Kolejne pięć miliardów w błoto
(...) , że marka Orlen i jej pozycjonowanie w segmencie "premium" kompletnie się nie sprawdza, sprzedaż spadała i tym razem podjęto decyzję poprawną, przyznano się do błędu, przeprowadzając kolejny rebranding (...)2017-07-05URE i UOKIK ostrzegają przed monopolem w gazie. To będzie oznaczać podwyżki
(...) opinie i uzgodnienia. Dopiero w trakcie pierwszego czytania w Komisji do Spraw Energii i Skarbu Państwa jej przewodniczący Marek Suski poprosił o opinie Urząd Regulacji Energetyki i Urząd Ochrony (...)2016-12-22Przegląd informacji ze spółek
(...) - właściciel Dazumi, operatora marki Stoppoint - objął 265,54 mln akcji serii F notowanej na NewConnect spółki Produkty Klasztorne w zamian za udziały Dazumi. Zdecydowano również o zmianie nazwy Produkty (...)GALERIA: Luxury China Expo: Targi marek luksusowych w Pekinie
2016-12-22Stoppoint zastępuje Produkty Klasztorne na NewConnect, chce przejść na GPW
(...) Damian Puczyński - właściciel Dazumi, operatora marki Stoppoint - objął 265,54 mln akcji serii F notowanej na NewConnect spółki Produkty Klasztorne w zamian za udziały Dazumi. Zdecydowano również (...)2015-12-03Przychody CDRL w polskich sklepach wzrosły o 6% r/r do 8,63 mln zł w XI
(...) Przychody CDRL - właściciela marki Cocodrillo - ze sprzedaży w polskich sklepach wzrosły w listopadzie o 6% r/r i wyniosły 8,63 mln zł. W okresie styczeń-listopad przychody wyniosły 109,42 mln zł (...)2015-12-02Przychody Vistula Group wzrosły w listopadzie. Segment modowy liderem
(...) detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym wyniosły około 24,6 mln zł i były wyższe o około 28,5 proc. rok do roku. Chodzi o marki Vistula i Wólczanka skierowane do mężczyzn oraz Deni Cler skierowaną (...)2015-12-02Przychody Vistula Group wzrosły o ok. 22,2% r/r do 41,3 mln zł w listopadzie
(...) sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler) wyniosły około 24,6 mln zł i były wyższe o około 28,5% r/r. Wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych (...)2017-01-18Kultowe Ray-Bany sprzedane za 49 mld dol. Powstanie światowy gigant w branży okularów
(...) . Essilor to największy na świecie producent soczewek okularowych. Włoska Luxottica natomiast ma w portfolio takie marki jak legendarny Ray-Ban czy Oakley. Firmy właśnie ogłosiły, że po czterech latach rozmów (...)2016-12-23Przegląd informacji ze spółek
(...) transakcję nabycia zwrotnego (buy back) hoteli, które są obecnie prowadzone pod markami Accor na podstawie umów leasingowych: "Mercure Budapest Korona", "Ibis Styles Budapest Center", "Ibis Budapest City (...)2016-12-19DM BDM obniżył wycenę LPP do 6 381,5 zł, nadal zaleca 'akumuluj'
(...) oraz poprawa EBITDA o blisko 105 mln zł r/r. Analitycy liczą przede wszystkim na odbudowę marki Reserved w Polsce oraz przyspieszenie tempa ekspansji powierzchni handlowej w 2017 r. (przyrost o ok. 11% r/r (...)2016-04-0112 złotych za godzinę. Instytucje publiczne płacą połowę tego
(...) nie potrafiła wskazać ceny za roboczogodzinę. Pozostałe instytucje albo milczały, albo nie dysponowały tak szczegółowymi danymi i odsyłały bezpośrednio do wykonawcy. Zdaniem Marka Pasztetnika wszystkiemu winny (...)2014-11-01Rośnie sprzedaż jaj wolnych od GMO
(...) Farmio, producent jaj bez antybiotyków i GMO, ma już 15-20 proc. udziału w sprzedaży jaj w sieciach handlowych. Spółka zamierza dalej inwestować w siłę marki i jej rozpoznawalność, zapowiada (...)2017-10-16WOW mask Institute Hyalual. Ponad 200% więcej nawilżenia w porównaniu do innych preparatów tego typu [iWoman]
(...) : regularnej aplikacji. Wie to Institute Hyalual, dlatego opracował WOW mask, czyli maseczkę hydrożelową. Institute Hyalual to szwajcarska marka bazująca na własnych badaniach, a przez to oferująca unikatowe (...)wstecz | 199| 200| 201| 202| 203| 204| 205| 206| 207| 208| ... +10| +25| +100| 1005 | dalej |