2016-11-29Action celuje w odzyskanie zyskowności w kolejnych kwartałach
(...) . "Nasza strategia to najlepsza cena, wartość dodana i silne marki. To przełomowy model biznesowy. Wyzwaniem jest wdrożenie tego modelu i zabezpieczenie przewag konkurencyjnych co najmniej przez rok. Oczekujemy (...)2016-11-28APG Europe i Marvipol wnioskują do UOKiK o utworzenie wspólnego przedsiębiorcy
(...) jest również generalnym importerem na Polskę samochodów marki Jaguar i Land Rover, a także wyłącznym dealerem na terytorium Polski marek Aston Martin i Lotus. Grupa Marvipol wynajmuje również powierzchnię (...)2015-06-01Eptimo: roadshow z wartością dodaną
(...) są zasilacze UPS marki Legrand, które - jak twierdzą przedstawiciele producenta - cieszą się ponad 20-proc. udziałem w całym światowym rynku (licząc urządzenia dostarczane innym producentom). - Stawiamy (...)GALERIA: Luxury China Expo: Targi marek luksusowych w Pekinie
2016-10-30Nest Bank zastąpił Smart Bank. Nowy bank dla rodziny
(...) ich majątkiem), Equa Bank (detaliczny bank w Czechach) i Aldermore (bank depozytowy dla małych firm). Bank Smart był jednym z mniejszych banków, o którego istnieniu wielu klientów nawet nie miało pojęcia. Marka (...)2016-05-17Afera taśmowa. Rozpoczęcie procesu ws. Falenty przełożone na 20 maja
(...) Na 20 maja warszawski sąd przełożył we wtorek rozpoczęcie procesu biznesmena Marka Falenty, jego współpracownika Krzysztofa Rybki i dwóch kelnerów oskarżonych w sprawie nielegalnych nagrań, m.in (...)2016-05-12Suzuki Baleno - udany powrót
(...) cennego przy wprowadzaniu na rynek nowego produktu, jak silna marka. W tym przypadku brzmi ona "Baleno". Pierwsza generacja Suzuki Baleno pojawiła się w 1995 roku. W Polsce oferowano sedana i kombi, zaś (...)2014-11-06Sławomir Harazin prezesem Action Europe
(...) za wsparcie tzw. front office (biznes prowadzony przez spółkę), a Adrian Turzyma-Patocki za back office (m.in. logistykę, IT). Sławomir Harazin zastąpił w zarządzie Action Europe Marka Szarrasa, który był (...)2014-06-14Porsche On Track. Nie kupuj kota w worku
(...) . W ramach Porsche On Track klienci marki ze Stuttgartu mogą przetestować całą gamę modelową na torach wyścigowych i drogach publicznych.Porsche od lat stoi frontem do klientów. Marka wspiera fankluby, oferuje (...)2017-02-19Praca dla Ukraińców. Już 40 proc. firm ma problem ze znalezieniem chętnych do pracy
(...) â podkreśla Marek Śliwiński, dyrektor Work Service S.A. Biorąc pod uwagę, że znacząca większość pracowników ze Wschodu przyjeżdża na podstawie uproszczonej procedury oświadczeń na okres 6-miesięczny (...)2016-10-27Zysk netto Orbisu wzrósł r/r do 80,05 mln zł w III kw. 2016 r.
(...) jak np. Rumunia i Macedonia). Orbis wciąż poszukuje nowych możliwości tworzenia wartości, wskazano również. Hotele grupy Orbis działają pod działają pod markami Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Mercure (...)2015-12-10Przegląd informacji ze spółek
(...) zł, a w najbliższym czasie planuje przeznaczyć jeszcze ok. 60 mln zł na ten cel, poinformował prezes Grzegorz Barbachowski. Grupa HubStyle - właściciel marki odzieżowej Sugarfree.pl - wprowadziła (...)2017-05-18Zysk netto AmRestu spadł r/r do 20,56 mln zł w I kw. 2017 r.
(...) mln zł vs I kw. 2016). Dynamicznie rosnąca sprzedaż to efekt pozytywnych trendów LFL w większości marek Grupy, zwiększonej skali nowych otwarć (145 restauracji otwartych w ciągu ostatnich 12 miesięcy (...)2016-05-13Nissan przejmuje Mitsubishi
(...) Podpisana w dniu wczorajszym umowa ramowa pomiędzy koncernami stanowi pierwszy krok ku stworzeniu większego strategicznego sojuszu pomiędzy tymi dwoma japońskimi markami samochodowymi. Obie firmy (...)2016-10-26AdMassive Group planuje przejęcie Topmall - operatora Merlin.pl
(...) projektu Merlin Business Services. "Merlin Business Services to portfolio usług dla polskich producentów, właścicieli marek oraz dystrybutorów, które pomogą uruchomić, bądź zwiększyć sprzedaż przez internet (...)2016-11-228 sposobów na pomaganie ze Szlachetną Paczką
(...) projektów polskich marek. Patronem akcji jest SHOWROOM - platforma skupiająca starannie wyselekcjonowane niezależne marki i projektantów mody. Ceny produktów będą wahać się między 150 a 500 zł, a 50% wartości (...)wstecz | 210| 211| 212| 213| 214| 215| 216| 217| 218| 219| ... +10| +25| +100| 1005 | dalej |