2014-11-26USDPLN przełamuje ważne poziomy
(...) niedawne słowa Marka Belki, prezesa NBP, który stwierdził, iż widzi niebezpieczeństwo w powrocie złotego do trendu wzrostowego w szczególności wobec euro, co mogłoby skomplikować postępy ożywienia (...)2014-11-26Nie możemy dłużej czekać na zmiany w PSO
(...) jest reagowanie na niewiedzę części środowiska, która wbrew wiedzy medycznej zniechęca pacjentów do szczepień. W opinii Marka Posobkiewicza, p.o. Głównego Inspektora Sanitarnego, ma to olbrzymie znaczenie (...)2014-11-26Nie możemy dłużej czekać na zmiany w PSO
(...) jest reagowanie na niewiedzę części środowiska, która wbrew wiedzy medycznej zniechęca pacjentów do szczepień. W opinii Marka Posobkiewicza, p.o. Głównego Inspektora Sanitarnego, ma to olbrzymie znaczenie (...)GALERIA: Luxury China Expo: Targi marek luksusowych w Pekinie
2016-05-30Prezydencka ustawa frankowa. Na początku czerwca ostatnie spotkanie ekspertów ws. projektu
(...) prac - poinformował szef prezydenckiego Biura Prasowego Marek Magierowski. W połowie stycznia prezydencki projekt ustawy "o sposobach przywrócenia równości stron niektórych umów kredytu i umów pożyczki (...)2016-04-22LPP rekomenduje wypłatę 33 zł dywidendy na akcję z zysku za 2015 r.
(...) dominującej w 2015 r. wobec 479,55 mln zł zysku rok wcześniej. W ujęciu jednostkowym zysk netto w 2015 r. wyniósł 344,35 mln zł wobec 283,9 mln zł zysku rok wcześniej. LPP zarządza 6 markami modowymi - Reserved (...)2016-04-22Zysk netto LPP spadł r/r do 351,32 mln zł w 2015 r.
(...) 769,29 mln zł rok wcześniej. W ujęciu jednostkowym zysk netto w 2015 r. wyniósł 344,35 mln zł wobec 283,9 mln zł zysku rok wcześniej. LPP zarządza 6 markami modowymi - Reserved, Cropp, House, Mohito, SiNSAY (...)2015-11-26Haitong obniżył wycenę LPP do 5823 zł, nadal rekomenduje 'sprzedaj'
(...) i mają oni poważne obawy, czy kopiowanie strategii Inditexu, polegającej na rozwijaniu sklepów internetowych jednej marki odniesie sukces w dłuższej perspektywie, biorąc pod uwagę fakt, że rozpoznawalność marki LPP (...)2015-11-26"New Europe 100 Challengers" - Polacy wśród najbardziej innowacyjnych. Wyniki rankingu
(...) dla uczniów szkół średnich w Polsce. W 2014 roku wzięło w niej udział ponad siedem tysięcy uczniów. Biznes: Michał Sadowski Prezes Brand24 - firmy oferującej monitoring marki w internecie i mediach (...)2016-05-30IGTE: Zmiany w syst. emerytalnym podniosły ryzyko i mogą obniżyć świadczenia
(...) systemu emerytalnego jest niedobra z uwagi na interes uczestników systemu, ale także przez wzgląd na wzrost gospodarczy" - wskazał prof. dr hab. Marek Góra, współautor raportu naukowców z SGH pt (...)2016-05-30NBP: Polska gospodarka potrzebuje wyższego poziomu innowacyjności
(...) na tworzenie marek krajowych, zarządzających własnymi łańcuchami wartości oraz wzrost udziału krajowej wartości dodanej w produkcie globalnym" - czytamy także. Autorzy zwracają uwagę, że konstruując politykę (...)2015-03-27Chcesz adoptować psa?
(...) jego adopcję. Baza obejmuje kilkaset psów ze schronisk w Polsce i sukcesywnie będzie się powiększać. Inicjatorem platformy jest marka Pedigree, należąca do Mars Polska. Każdy pies zasługuje na szczęśliwy (...)2016-05-25Hyundai Grand Santa Fe po zmianach
(...) Grand Santa Fe pod względem stylistycznym upodobnił się do innych modeli koreańskiej marki. Pojawiły się takie charakterystyczne elementy stylistyczne jak sześciokątny grill, zderzaki (...)2016-05-25AmRest bliski porozumienia z Pizza Hut. Kontrakt na co najmniej 10 lat
(...) widzi duży potencjał do rozwoju marki Pizza Hut w Europie Środkowo-Wschodniej. Uzyskanie przywilejów master-franczyzobiorcy pozwoli spółce wzmocnić pozycję lidera rynku restauracyjnego w regionie (...)2015-03-27Konferencja E-commerce. Jak budować lojalność e-konsumentów?
(...) kierujących się marką, są tacy którzy w ogóle nie zwracają na to uwagi, jak również klienci, którym zależy na marce, ale jaka to marka - to kwestia drugorzędna - mówi Joanna Dzwonkowska, prezes zarządu RUCH (...)2015-03-27Konferencja E-commerce: Budowanie lojalności e-konsumentów
(...) kierujących się marką, są tacy którzy w ogóle nie zwracają na to uwagi, jak również klienci, którym zależy na marce, ale jaka to marka - to kwestia drugorzędna - mówi Joanna Dzwonkowska, prezes zarządu RUCH (...)wstecz | 462| 463| 464| 465| 466| 467| 468| 469| 470| 471| ... +10| +25| +100| 1005 | dalej |