2014-10-31Identyfikacja z bohaterem reklamy robi wynik
Konsument otoczony przekazami reklamowymi jest dziś na nie uodporniony. Z drugiej jednak strony widząc te obrazy reaguje na nie w bardzo określony sposób, który wynika z tego czy identyfikuje się z tym co widzi.2014-10-24Statoil wprowadza nowy koncept kawowy na swoich stacjach
(...) , słodyczy i przekąsek, zostały dokonane już w ok. jednej czwartek punktów sieci - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Andrzej Kondys, Senior Director Convenience & Marketing Statoil Fuel & Retail Polska.Jakie (...)2014-10-24Miasteczko Rubikon. Miniapartamenty idą jak ciepłe bułeczki
(...) , jadalną, a także widną kuchnię - mówi Alicja Dolińska, dyrektor działu marketingu i reklamyw firmie Dolcan. Osiedle Miasteczko Rubikon powstaje w warszawskich Włochach, u zbiegu ulic Techników (...)GALERIA: Honda Civic Si Fox Marketing
2014-10-23Nvidia: dwóch nowych wiceprezesów na Europę
(...) Jaap Zuiderveld został mianowany wiceprezesem ds. sprzedaży i marketingu. Ma zadbać o wzrost sprzedaży produktów konsumenckich i systemów zintegrowanych oraz rozwiązań przeznaczonych (...)2014-10-23Dell: bez limitu sprzedaży w kanale
(...) , to chcemy mieć więcej partnerów wyspecjalizowanych - stwierdził Andreas Schuetze, dyrektor Channel Marketing w Dell EMEA. Sprzęt i rozwiązania dla partnerów Podczas konferencji zaprezentowano przykłady (...)2014-10-23Orange Polska: Presja konkurencyjna na rynku B2B rośnie
(...) oferty DSL jednego z naszych konkurentów. Dochodzi do tego próba infiltrowania rynku stacjonarnego internetu przez oferty LTE – powiedział Michał Paschalis-Jakubowicz, dyrektor marketingu Orange (...)2014-10-22Stacje paliwowe są coraz bliżej klasycznego handlu
(...) serwisowi portalspozywczy.pl Andrzej Kondys, Senior Director Convenience & Marketing Statoil Fuel & Retail Polska.Gdy patrzy pan na rynki Europy Zachodniej, czy USA, to czy można powiedzieć, w jakim (...)2014-10-22Call center to za mało
(...) , zarządzania personelem, sprzedaży i marketingu, przetwarzania danych i dostarczania informacji oraz zarządzania łańcuchem dostaw.Firma rozwija się czytaj więcej (...)2014-10-22Masz konkretny pomysł na biznes?
(...) by zrealizować cel i założyć własny biznes." - mówi Agata Dudar, Audience Marketing Manager w polskim oddziale Microsoft. Imagine Cup, największy konkurs technologiczny dla studentów, to już nie tylko możliwość (...)2014-10-22Bytom wspiera przedsiębiorców – I Śląskie Targi Franczyzowe
(...) , a także poznanie nowych narzędzi rozwoju działalności – mówi Hanna Petters, marketing manager Agory Bytom. Udział w targach jest bezpłatny. Zarówno na wystawców, jak i zwiedzających czekają interesujące (...)2014-10-21Everybody Has Priorytes. You Are Mine.
(...) pierwszego miejsca w kategorii "Most Effective Marketing Campaign" podczas odbywającej się w maju 2014 roku w Barcelinie 4th Annual European Lab Automation Exhibition. Nasza firma otrzymała nagrodę (...)2014-10-20Dyr. sprzedaży Lotte Wedel na FRSiH: Podwyżek cen słodyczy nie uda się uniknąć
(...) Rynku Spożywczego i Handlu Maciej Herman, dyrektor sprzedaży i marketingu Lotte Wedel. Herman zwrócił uwagę na to, że sytuacja związana z surowcami jest trudna i - co gorsza - nieprzewidywalna (...)2014-10-20IMS podaje prognozy i zdradza plany
(...) testy swoich usług w różnych miejscach świata i nie wyklucza wchodzenia na rynki poza Europą. Internet Media Services świadczy usługi z zakresu marketingu sensorycznego w Polsce i Europie. Wykorzystuje (...)2014-10-205 rzeczy, których nienawidzi Twój szef [iWoman]
(...) kariery, monsterpolska.pl, jako marketing manager oraz ekspert do spraw HR. Jest współorganizatorem i współautorem wydarzeń (...)2014-10-20VII FRSiH: Franczyza – nakarmi gigantów czy uratuje niezależny handel?
(...) : promocje - 33 proc., reklama/marketing/rozpoznawalność marki - 31 proc., korzystne ceny - 28 proc., zaopatrzenie sklepu/zapewnienie asortymentu - 22 proc., pomoc w prowadzeniu sklepu - 16 proc., rabaty (...)wstecz | 159| 160| 161| 162| 163| 164| 165| 166| 167| 168| ... +10| +25| 203 | dalej |