2017-03-20Zysk netto CDRL wzrósł r/r do 14,03 mln zł w 2016 r.
(...) przez polski e-commerce były o 63% wyższe niż roku poprzednim. Sklep internetowy ma już również wersje dla klientów z Czech, Słowacji, Niemiec i Austrii, a w tym roku mogą do niego dołączyć kolejne (...)2016-11-29Strata netto Action to 15,47 mln zł w III kw. 2016 r. wobec zysku rok wcześniej
(...) . Grupa kapitałowa Action skupia firmy działające w obszarze handlu i produkcji urządzeń IT, RTV/AGD, sprzętu biurowego oraz materiałów eksploatacyjnych. W ostatnim czasie realizuje również projekty e (...)2017-03-13Piąte spotkanie na konferencji technologicznej Wolves Summit
(...) za istotną. W konferencji Wolves Summit uczestniczą przedstawiciele dziewięciu różnych branż, od e-commerce po hardware. W dotychczasowych edycjach pojawili się reprezentanci ponad 60 państw całego świata (...)2014-05-0910 lat pełzającego postępu. Rewolucji nie było
(...) rynek e-handlu rośnie średnio o 25 procent. Gonimy więc kraje Europy Zachodniej, ale sporo jest jeszcze do nadrobienia - mówi w rozmowie z Money.pl Mateusz Gordon, ekspert do spraw e-commerce z firmy (...)2016-11-10Vistula wyda 15 mln zł na rozwój sieci w 2017 r., uruchomi 47 nowych sklepów
(...) otworzyć 11 salonów własnych i 5 salonów franczyzowych o łącznej powierzchni około 1,0 tys. m2." - czytamy w raporcie kwartalnym. Doceniając potencjał rozwojowy kanału sprzedażowego e-commerce, Grupa będzie (...)2016-12-19Haitong Bank podniósł wycenę CCC do 189,5 zł, nadal rekomenduje 'neutralnie'
(...) ., zarówno tradycyjnej, jak i za pośrednictwem e-commerce oraz szybszej od zakładanej rozbudowy powierzchni sklepowej w latach 2017-19. Dzięki czemu CCC powinien stać się jedną z najdynamiczniej rozwijających (...)2016-12-19DM BDM obniżył wycenę LPP do 6 381,5 zł, nadal zaleca 'akumuluj'
(...) wyników (estymujemy ok. 6,8 mld zł przychodów i 827 mln zł EBITDA). W dłuższej perspektywie duże nadzieje wiążemy z kanałem e-commerce, który obecnie odpowiada jedynie za 2,5% obrotów grupy i docelowo (...)2017-02-14Komputronik â wyniki finansowe po trzech kwartałach roku obrachunkowego 2016/2017
(...) do wydatkówâ â podsumowuje Wojciech Buczkowski. Komputronik przewiduje, że w związku z wielkością i chłonnością polskiego rynku, wielu zagranicznych graczy e-commerce będzie próbowało zawalczyć o udziały (...)2016-11-24CMS: Wartość M&A w Polsce wzrośnie w 2016 r., ożywienie także w 2017 r.
(...) w Europie mają szansę znaleźć się także dobra konsumpcyjne (29%), energetyka i górnictwo (27%) oraz farmacja i nauki medyczne (23%). "W Polsce oczekiwałbym aktywności przede wszystkim w obszarze e-commerce (...)2016-10-03LPP gwiazdą sesji. Aż 14 procent na plusie!
(...) straty netto. Spółka mocno przemodelowała swój biznes z podmiotu obsługującego tradycyjne przesyłki listowe w kierunku podmiotu głównie skoncentrowanego na obsłudze przesyłek kurierskich oraz e-commerce (...)2016-08-12Tygodniowy przegląd wiadomości ISBnews z sektora TMT
(...) , Senior Brand Marketing Manager Zalando, wskazuje że Polska to najszybciej rozwijający się rynek e-commerce w Europie. ,,Po czterech latach istnienia platformy modowej Zalando.pl widzimy, że dla Polaków (...)2017-01-20Przegląd prasy
(...) % r/r w XII, konsensus: -14% --GUS: Produkcja przeds. przemysłowych: +2,3% r/r w XII, konsensus: +0,8% --Ipopema TFI: E-commerce, farmacja i producenci gier w modelowym portfelu akcji --Vestor DM (...)2017-01-16GPW: Banki nadrobiły straty. Świetny wynik PZU
(...) zwiększyła się też obsługa przesyłek poleconych e-commerce - o 149 proc. Wśród mniejszych spółek negatywnie wyróżnił się Braster. Strata na poziomie 8,9 proc. jest następstwem informacji, że urządzenia (...)2014-11-17E-handel: obsługa klienta największym problemem
(...) Dla sprzedawców internetowych największym problemem w biznesie są klienci i dostawcy, a wśród konkurencji obawiają się przede wszystkim e-sklepów z tej samej branży - wynika z tegorocznego raportu (...)2017-01-11Przegląd informacji ze spółek
(...) cel na 2017 rok, podano także. Gino Rossi chce wykorzystać potencjał marki Gino Rossi oraz Simple do dalszego rozwoju kanału e-commerce i B2B, a jednocześnie zarządzać optymalną siecią sprzedaży (...)wstecz | 8| 9| 10| 11| 12| 13| 14| 15| 16| 17| ... 23 | dalej |