2017-01-03Afera tabletowa w Żabce. Sprawdziliśmy, co naprawdę chcą o nas wiedzieć sieci handlowe
(...) łączenia tych informacji nawet z danymi z kas fiskalnych. Gdy zasłaniałem kamerę, pojawiały się reklamy niesprofilowane, np. słodyczy. - Sklepy internetowe wiedzą wszystko o swoich klientach: kim (...)2016-04-08Wirtualna Polska oceniona przez analityków. Oto nowa wycena akcji spółki
(...) akcji WP wynosi 55,1 zł. Eksperci podkreślają, że ten rok będzie dobry dla spółki ze względu na prognozowany wzrost rynku reklamy internetowej w Polsce. Analitycy zwracają uwagę, że 2016 rok będzie dobry (...)2017-04-11Wiedzą więcej niż polskie służby. Synerise ma bazę kilku milionów Polaków
(...) więcej. A my możemy liczyć na to, że nie wyświetlą się nam reklamy, które nas nie zainteresują. Wszyscy więc zyskują. Dlaczego nie boję się Synerise? - komentarz do artykułu - Jak nazywa się twoja żona (...)GALERIA: Ewa Farna w kampanii Subway
2014-11-21UOKiK karze duży sklep internetowy. Dlaczego?
(...) , że spółka Terg - właściciel witryny electro.pl - wprowadziła w błąd. Postępowanie przeciwko właścicielowi sklepu internetowego electro.pl, spółce Terg, zostało wszczęte w lipcu. Urząd zakwestionował reklamę (...)2014-05-21Branża spożywcza rządzi reklamą w sieci
(...) Firmy z branży spożywczej, telekomunikacyjnej oraz higienicznej mają największy udział w polskim rynku reklamy internetowej. Tak wynika z raportu firmy Gemius na temat aktywności reklamowej regionu (...)2016-09-07W 2020 wszyscy Polacy z dostępem do sieci. Sprzedaż internetowa wystrzeli w górę
(...) 100 proc. Polaków do 2020 roku będzie miało dostęp do internetu - wynika z raportu McKinsey. Zdaniem prezesów największych polskich firm internetowych - to całkowicie zmienia patrzenie na sprzedaż. E (...)2015-02-18Polski start-up pracuje nad nową generacją reklam w internecie
(...) o rozwiązania tzw. programmatic buying; w 2017 r. budżety takich kampanii mają wynosić w tym kraju 7 mld dolarów i stanowić łącznie 83 proc. rynku internetowej reklamy. Firma przyznaje, że programmatic buying (...)2015-07-09Model biznesowy Facebooka - na czym i w jaki sposób tak naprawdę zarabia gigant?
(...) w innych portalach, ale za to promocyjne klipy i wpisy na tablicach użytkowników są znacznie skuteczniejsze. Właśnie to stanowi największy kapitał Facebooka na trudnym rynku internetowej reklamy (...)2016-10-21Przyszłość e-reklamy: programmatic, aplikacje mobilne i lojalny klient
(...) nadchodzących miesięcy. Jaką przyszłość e-reklamy prognozują superbohaterowie marketingu? Na początku był... cel Konferencję DMH 2016 rozpoczął mową motywacyjną Jaro Bieniecki z Runmageddon. Twórca (...)2016-08-17Bdsklep.pl sprzedany. W internetowy supermarket inwestuje fundusz WSI Capital
(...) pozyskane przez bdsklep.pl mają posłużyć do rozwoju firmy. Internetowy supermarket deklaruje, że chce zainwestować między innymi w reklamę oraz rozbudowę współpracy z dotychczasowymi klientami. Nie pada (...)2015-01-02W jakie nośniki reklamowe inwestować w 2015
(...) kosztem. Reklama natywna To w miarę świeża forma internetowej reklamy, która bardzo dobrze przyjęła się już na całym świecie i jest też dosyć popularna w Polsce. Cała jej sztuka polega na idealnym (...)2017-05-12Agora podtrzymuje, że rynek reklamy w Polsce wzrosnie o 1-3% r/r w 2017r.
(...) - oraz czasopism. Do grupy należą także serwisy internetowe, radiostacje, firma reklamy zewnętrznej AMS, operator kin Helios oraz Stopklatka TV. Spółka zajmuje się również koprodukcją i dystrybucją filmową. (...)2015-03-02Poradnik: Ile jest warta moja witryna?
(...) wydać na reklamę w danym serwisie), przy czym proces zakupu przebiega w czasie rzeczywistym. W praktyce działa to w następujący sposób: Internauta odwiedza witrynę internetową, w której jest uruchomiony (...)2016-05-05IAB Polska: Rynek reklamy online wzrósł o 20% r/r do ok. 3,2 mld zł w 2015 r.
(...) Wartość rynku reklamy online w Polsce wzrosła o 20% r/r do prawie 3,2 mld zł, wynika z badania AdEx, realizowanego przez PwC na zlecenie Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. "W roku (...)2016-02-20Blokowanie reklam w komórce. Pierwsi operatorzy w Europie chcą to robić
(...) , że dana reklama na pewno trafiłaby do wszystkich, którzy ich nie blokują. Plany zostały ostro skrytykowane przez Związek Pracodawców Branży Internetowej. Jego przedstawiciele przekonywali wtedy, że będzie (...)wstecz | 10| 11| 12| 13| 14| 15| 16| 17| 18| 19| ... +10| +25| 58 | dalej |