2014-08-25Marketing treści - najskuteczniejsze metody i taktyki
(...) , do przyciągnięcia uwagi potencjalnych klientów wykorzystywane są taktyki takie jak: Marketing treści i blogowanie. Strona internetowa i pozycjonowanie stron w wyszukiwarce. Media społecznościowe. Reklamy (...)2017-04-26Poprawiasz sobie humor zakupami? Sprawdź, czyja to wina
(...) pieniądze, rozsądek nas opuszcza. Wiedzą o tym doskonale spece od reklamy, którzy robią wszystko, abyśmy głębiej sięgali do portfeli. Sprawdź, jakie pułapki stosują najczęściej. Rozum kontra emocje (...)2015-06-18E-handel: 5 sposobów na zwiększenie sprzedaży
(...) przytaczanych przez Sociomantic Labs ponad 70 proc. e-biznesów kończy się porażką, a tylko 11 proc. nowych sklepów internetowych działa dłużej niż 5 lat. Zdaniem firmy resellerzy, aby ograniczyć ryzyko porażki (...)GALERIA: Ewa Farna w kampanii Subway
2017-04-21Ustawa abonamentowa pod okiem Komisji Europejskiej. Skarga polskich nadawców
(...) ma zostać przeznaczona na inwestycje w sprzęt HD, modernizację oddziałów regionalnych, budowę dużej platformy internetowej oraz cyfrowy obieg materiałów â wynika z informacji "DGP". Informacje "DGP (...)2017-01-10To będzie prawdziwy koniec Yahoo. Jedna z największych marek internetu zmieni nazwę na Altaba
(...) z czołowych menedżerów Google. Jej era nie odwróciła jednak losów Yahoo, które oddało pole w reklamie internetowej Facebookowi i Google'owi. Niewiele wniosły też akwizycje nowej prezes - w tym przejęcie (...)2017-04-20Kontrola CBA w TVP. Agenci analizują zamówienia publiczne z ostatnich pięciu lat
(...) , modernizację oddziałów regionalnych, budowę dużej platformy internetowej oraz cyfrowy obieg materiałów. (...)2016-12-13Agora dogadała się z pracownikami. Rezerwuje 7,4 mln zł na zwolnienia grupowe
(...) sprzedaży egzemplarzowej prasy. Agora jest m. in. wydawcą "Gazety Wyborczej" oraz czasopism. Do grupy należą także serwisy internetowe, radiostacje, firma reklamy zewnętrznej AMS, operator kin Helios (...)2017-04-19Urzędnicy wreszcie wzięli się za "łowców frajerów". Będą ważne zmiany w prawie
(...) w Polsce. Ostatnio padła również propozycja zmiany przepisów tak, by urzędnicy mogli blokować domeny internetowe firm wpisanych na listę ostrzeżeń publicznych, a więc takich, które prowadzą działalność (...)2016-08-12Agora podtrzymuje cele finansowe i plany inwestycyjne
(...) na rynku reklamy prasowej, wskazał na redukcję wydatków na ten cel przez spółki i instytucje państwowe "o kilkadziesiąt procent". "Skutki tego dotyczą całego rynku. Bardzo ciężko znaleźć wzrostowe (...)2017-04-11Abonament ściągną również od kierowców. Nowy pomysł TVP
(...) mln zł ma zostać przeznaczona na inwestycje w sprzęt HD, modernizację oddziałów regionalnych, budowę dużej platformy internetowej oraz cyfrowy obieg materiałów â wynika z informacji "DGP". Informacje (...)2016-11-03Google ogranicza wolny rynek? Kolejny etap walki giganta z Unią
(...) Google odpiera zarzuty KE, która oskarżyła go o nadużywanie dominującej pozycji przez faworyzowanie swych usług w wynikach wyszukiwania. Internetowy gigant twierdzi, że Bruksela oparła (...)2017-04-09Fundacja Republikańska: finanse ZAiKS-u powinny być bardziej transparentne
(...) . Dlatego, że system ten jest niedostosowany do jakichkolwiek innowacji w sposobie docierania do klienta, jak sprzedaż internetowa. W efekcie takim wykonawcom często nie opłaca się sprzedawać przez internet swoich dzieł (...)2017-04-08Finanse TVP. Nadspodziewana strata i wzrost zatrudnienia za rządów Jacka Kurskiego
(...) , modernizację oddziałów regionalnych, budowę dużej platformy internetowej oraz cyfrowy obieg materiałów â wynika z informacji DGP. Informacje DGP o ewentualnym zadłużeniu TVP wydają się potwierdzać (...)2017-04-07Zapaść w finansach TVP. Spółka w ubiegłym roku poniosła 180 mln straty
(...) przeznaczona na inwestycje w sprzęt HD, modernizację oddziałów regionalnych, budowę dużej platformy internetowej oraz cyfrowy obieg materiałów â wynika z informacji DGP. Informacje DGP o ewentualnym zadłużeniu (...)2016-08-05Tygodniowy przegląd wiadomości ISBnews z sektora TMT
(...) gracz na polskim rynku reklamy outdoorowej. Specjalizuje się w kampaniach OOH realizowanych w miejscach, w których brakuje tradycyjnych nośników. Kluczowym wyróżnikiem stosowanych rozwiązań jest mobilność (...)wstecz | 21| 22| 23| 24| 25| 26| 27| 28| 29| 30| ... +10| +25| 58 | dalej |