2014-10-22Towar niezgodny z umową. Jakie prawa przysługują kupującemu?
Nie zawsze możesz ubiegać się o zwrot pieniędzy.2016-03-09Arbitraż bankowy w 2015 roku. Na co najczęściej skarżą się klienci?
(...) dni. Katarzyna Marczyńska przypomina, że został uszczelniony system udzielania odpowiedzi na reklamacje w bankach. - Bardzo wiele spraw w tej chwili kończy się już na poziomie banków pozytywnie (...)2014-08-03Lot opóźniony lub odwołany. Zobacz, do czego w takiej sytuacji masz prawo
(...) . - Przewoźnik ma 30 dni na ustosunkowanie się do reklamacji. Jeśli tego nie zrobi, klient może wnieść skargę do ULC, bez konieczności oczekiwania na odpowiedź linii lotniczych - tłumaczy Marta Chylińska (...)2015-05-14Kto i kiedy może żądać rekompensaty za opóźnienie pociągu?
(...) rekompensaty jest, oprócz wystąpienia opóźnienia pociągu w dojeździe do stacji przeznaczenia (tj. 1 h), pisemne wystąpienie do niego w drodze reklamacji. UTK przypomina, że nie jest konieczne załączanie (...)2016-02-25UE chce lepszej ochrony dla klientów firm ubezpieczeniowych. Co zmienia Dyrektywa IDD?
(...) działań sprzedawcy (broker czy agent), sposobie jego wynagradzania, a nawet procedurze składania skarg i reklamacji. Wszystkie te informacje będą musiały być jasne, rzetelne, niewprowadzające w błąd (...)2014-07-17Mali ISP w nowej perspektywie
(...) . rozporządzeniem ministra administracji i cyfryzacji w tej sprawie. Rozporządzenie wprowadza zmiany obejmujące między innymi sposób potwierdzenia przyjęcia reklamacji, umieszczanie podpisu przedstawiciela dostawcy (...)2015-04-29Klienci skarżą się na Agito, e-sklep uspokaja
(...) infolinii. Przeciąga się załatwienie reklamacji, są także informacje o błędach w fakturach. Niektórzy oburzają się, że nie dostali ani zamówionego towaru ani zwrotu pieniędzy za zakup, a na monity nikt (...)2016-02-14Tauron zapowiada inwestycje w badania
(...) pracy sieci, szybko weryfikować reklamacje czy sprawniej działać w przypadku awarii. Klient ma bieżące informacje o zużyciu energii. Pracując nad technologiami wytwarzania i magazynowania energii z OZE (...)2014-07-04UOKiK: Sklep nie ma obowiązku przyjęcia zwrotu produktu bez wad
(...) zakupu - są one podstawą dochodzenia roszczeń w przypadku sporu z przedsiębiorcą - przypomina UOKiK.Jeśli już kupiliśmy wadliwy produkt, zawsze przysługuje nam prawo do reklamacji. Sprzedawca odpowiada (...)2014-06-13Dropshipping: sposób na e-handel
(...) sprzedaży jest dropshipper. Odpowiada on za cały proces realizacji zamówienia i zobowiązania wynikające z umowy sprzedaży (reklamacje, zwroty). Najczęściej firma dropshippingowa jest hurtownią, która ma towar (...)2014-06-09Sądy polubowne. Jak rozstrzygnąć spór ze sprzedawcą?
(...) dla przedsiębiorców będą stanowić kluczowy element proponowanych zmian - zapowiedział Zagaj. To niezwykle istotne, bo dziś konsument często nie wie, że może skorzystać z mediacji w sporze np. po odmowie reklamacji (...)2014-06-06Co i dlaczego kupujemy w sieci?
(...) fizycznie obejrzeć towaru – to najczęściej podawany powód przez sceptyków tej formy zakupów. Drugim powodem jest obawa przed problemami z ewentualnymi zwrotami i reklamacjami. Obawy te (...)2016-01-21Jak tanio spędzić ferie zimowe?
(...) , oferowany przez biuro podróży, okaże się niższy niż ten, za który zapłaciłeś podpisując umowę - masz prawo do reklamacji. W obliczeniu, o ile powinna się obniżyć cena twojej wycieczki, pomoże ci Tabela (...)2015-03-24Awaria sieci Orange już usunięta
(...) zaznacza, że klienci, którzy czują się poszkodowani przez awarię może złożyć reklamację. Każda reklamacja będzie uwzględniana indywidualnie, według wytycznych znajdujących się w regulaminie świadczenia (...)wstecz | 179| 180| 181| 182| 183| 184| 185| 186| 187| 188| ... 193 | dalej |