2016-08-03"To żółta kartka dla prezesa". Kłopoty Kurskiego to skutek finansowej zapaści TVP?
- Powodów odwołania prezesa jest wiele. Kondycja finansowa TVP jest niewątpliwie jednym z nich - mówi Krzysztof Czabański.2017-01-03Afera tabletowa w Żabce. Sprawdziliśmy, co naprawdę chcą o nas wiedzieć sieci handlowe
(...) może mieć taką funkcjonalność. Podobnie zresztą działają bankomaty, które też są z automatu wyposażone w kamery i wyświetlają reklamy. Nie do końca więc rozumie, z czego wynika całe zamieszanie. Widok (...)2014-07-10Magnezowe Eldorado. Jak to możliwe, że w cywilizowanym kraju, poprzez bajki w reklamach, można naciągnąć wykształconych ludzi na ponad 3 [iWoman]
(...) Ten tekst miał odpowiedzieć na pytanie, czy warto brać suplementy magnezowe. Sprawa wydawała się istotna, bo w reklamach bezustannie bombardowani jesteśmy doniesieniami o prawdziwym magnezie (...)2017-01-27Drobny druczek może wpędzić cię w kłopoty
(...) wpadające w ucho slogany? Specjalnie dla ciebie sprawdziliśmy, jakie informacje powinny zawierać reklamy kredytów i pożyczek. Przeciętna reklama telewizyjna trwa od 45 do 60 sekund. To niewiele, biorąc (...)2016-03-10Silny rynek reklamowy warunkiem silnych mediów w Polsce
(...) rolę w budżetach reklamowych na całym świecie. Jednak w imponującym tempie (blisko 15% rocznie) wzrasta wartość rynku reklamy cyfrowej tzn. internetowej i mobilnej â prognozuje się, że w 2018 r (...)2017-02-17Wydawca "Gazety Wyborczej" kończy rok na dużym minusie
(...) ze sprzedaży biletów, jak i ze sprzedaży w barach kinowych" - czytamy w raporcie Agory. Agora liczy na wzrosty na rynku reklamy Rynek reklamy w Polsce wzrósł w 2016 roku o ponad 2,5 proc. Reklamodawcy (...)2015-10-06Konferencja Digital Marketing Heroes 2015: przyszłością każdego biznesu jest personalizacja
(...) porozmawiać o dynamicznie zmieniającej się branży e-marketingu oraz e-reklamy. Wśród prelegentów byli przedstawiciele takich marek jak Google, LiveRail (Facebook), Allegro, Żywiec, Brand24 czy Sociomantic Labs (...)2015-10-06Konferencja Digital Marketing Heroes 2015: przyszłością każdego biznesu jest personalizacja
(...) porozmawiać o dynamicznie zmieniającej się branży e-marketingu oraz e-reklamy. Wśród prelegentów byli przedstawiciele takich marek jak Google, LiveRail (Facebook), Allegro, Żywiec, Brand24 czy Sociomantic Labs (...)2017-05-26Farmacja, telekomunikacja i media rozgrzały rynek reklamowy
(...) Już 1,92 mld zł warty jest rynek reklamy po trzech miesiącach 2017 roku â wynika z badań agencji mediowej Starcom. To oznacza wzrost o 2,3 proc. w stosunku do roku ubiegłego. A wszystko dzięki (...)2014-04-25Ambient media. Fakty i mity
(...) Concord Advertising. Ale na czym właściwie polega tak zwany Guerilla marketing? www.killboard.blox.pl Generalnie chodzi o to żeby nośniki były unikatowe, większość specjalistów ze świata reklamy podkreśla (...)2017-06-25Seks wcale nie pomaga. Reklamodawcy powinni uważać
(...) na plażę" z 2015 r., która wywołała burzę w mediach społecznościowych. Do ASA (organu ds. norm reklamowych) zgłoszono 378 skarg. Coraz częściej wykorzystywana w reklamach seksualność sprawiła, że ASA (...)2015-04-08Ustawa krajobrazowa miała walczyć z samowolą reklamową. Co z niej zostało?
(...) Ustawa krajobrazowa miała być skuteczną bronią do walki z nielegalnymi reklamami w miastach, ale sejm powybijał jej zęby - ocenia w rozmowie z Money.pl Paweł Głogowski, jeden z inicjatorów kampanii (...)2018-09-28Jak zrobić przelew BLIKiem?
(...) przez BLIKa. Jak przelać pieniądze BLIKiem? Przelew BLIKiem jest – z punktu widzenia użytkownika – rozwiązaniem bardzo szybkim i intuicyjnym. Pieniądze można wysłać – cytując reklamę tej (...)2017-05-26Ceny wina i piwa pójdą w górę? Minister Zdrowia chce walczyć z alkoholizmem w Polsce
(...) liczbę sklepów z napojami wyskokowymi i zakazać ich reklamy. Odciągnąć Polaków od butelki miałyby też wyższe ceny. - Polska zmienia się na lepsze. W tym żywiołowym rozwoju gospodarczym, który napawa (...)2017-05-24Nowy abonament da TVP ogromną przewagę. To uderzy w komercyjne stacje
(...) korzystać z takiej dotacji państwa i być jednocześnie ważnym graczem na rynku reklamy. Maciejowski tłumaczy, że miliardy złotych rocznie, jakie popłyną do TVP, mogą oznaczać spore zmiany na rynku (...)wstecz | 190| 191| 192| 193| 194| 195| 196| 197| 198| 199| ... +10| +25| +100| 329 | dalej |