2016-11-12Lego nie będzie się reklamować w tej gazecie. Nie chce wspierać "mowy nienawiści"
Lego zdecydowało, że nie będzie zamieszczać swoich reklam w brytyjskim dzienniku "Daily Mail".2017-05-18Zysk netto ogółem PMPG Polskie Media wzrósł r/r do 1,41 mln zł w I kw. 2017 r.
(...) , jak i harmonogramem naszych działań promocyjnych" - powiedział prezes PMPG Polskie Media Michał Maciej Lisiecki, cytowany w komunikacie. Podkreślił sezonowość rynku reklamy prasowej, która wpływa na wyniki I kwartału (...)2014-08-10Cydr to sposób na to, aby zwiększć popyt na polskie jabłka?
(...) Platformy, do którego dotarła, z dotychczasowego zakazu reklamy i promocji napojów alkoholowych, oprócz piwa, miałby zostać wyłączony także cydr. Reklama i promocja cydru podlegałaby wszystkim ograniczeniom (...)2017-05-12Strata netto Agory wzrosła r/r do 8,17 mln zł w I kw. 2017 r.
(...) opiniotwórczej - oraz czasopism. Do grupy należą także serwisy internetowe, radiostacje, firma reklamy zewnętrznej AMS, operator kin Helios oraz Stopklatka TV. Spółka zajmuje się również koprodukcją i dystrybucją (...)2017-04-08Codewise na drugim miejscu najszybciej rosnących firm według "Financial Timesa"
(...) wzrostowi obrotów o 13000 proc. w latach 2012-2015. Wicelider z Polski zarabia na najbardziej znienawidzonych reklamach w internecie. "FT" przedstawia firmy ze swojej listy jako te, które "utrzymują (...)2017-05-11Cyfrowy Polsat traci klientów. Zysk mocno w górę dzięki kursowi złotego i niższym kosztom
(...) . widowni, ale nie przeszkodziło im to zwiększyć przychodów z reklamy - udział w rynku reklamy telewizyjnej wzrósł z 25,3 proc. rok temu do 25,7 proc. w bieżącym roku. Najszybciej, bo o 0,22 proc. widowni (...)2017-05-09Sellin: abonament rtv jest anachroniczny. W 2018 r. przedstawimy nowy model
- 13 proc. gospodarstw domowych płaci abonament, ale chyba nikt nie uwierzy, że tylko tyle ma telewizor - powiedział Jarosław Sellin, wiceminister kultury.2016-10-11Nowy szef KRRiT stawia na szybką reformę abonamentu. Bez możliwości wyrejestrowania
- Nie mam kompetencji ani chęci do cenzurowania telewizyjnych "Wiadomości" - mówi money.pl nowy przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Witold Kołodziejski. Przyznaje, że choć dostrzega rosnąca rolę internetu, to nie chce go kontrolować. Kołodziejski jako przewodniczący Rady chce dokończyć proces cyfryzacji, ale sugeruje, że dużej liczby nowych kanałów nikt nie powinien się spodziewać. Według niego trzeba też szybko przeprowadzić reformę abonamentu, tak by płacił każdy bez możliwości wyrejestrowania.2017-09-13Na jakie haczyki zwrócić uwagę, wybierając konto?
(...) Pewnie niejednokrotnie zetknąłeś się z reklamą âdarmowego kontaâ. Czy oznacza to, że korzystając z niego, nie poniesiesz żadnych kosztów? Oczywiście można znaleźć zupełnie bezpłatne rachunki (...)2017-01-13Tygodniowy przegląd informacji ISBnews z sektora TMT
(...) zainwestowali w reklamy programmatic blisko 400 mln zł, co stanowiło 25% budżetów przeznaczonych na reklamę internetową. W tym samym czasie, wzrasta też zainteresowanie automatyzacją procesów marketingowych (...)2017-04-28Jak założyć sklep internetowy?
(...) , takie jak pozycjonowanie, AdWords lub reklamy na Facebooku (ok. 300 zł), zamówienie regulaminu sklepu u prawnika (ok. 250 zł), obsługę zamówień - wysyłka, prowizja od realizacji szybkich transakcji itd (...)2017-04-24Augustyniak: klienci przyzwyczaili się do niskich odsetek od depozytów
(...) , ale zarabia więcej m.in. dzięki temu, że ludzie przyzwyczaili się do niskich stóp procentowych. Czy mobilne wpłatomaty to zysk czy bardziej reklama? Z czego wynika wzrost popularności leasingu? Jakie (...)2017-04-20Rynek forex przyniósł polskim firmom 2,1 mld zł strat
(...) Od początku 2012 roku do połowy 2016 roku straty polskich firm na rynku forex wyniosły - według NIK - 2,1 mld zł. Aby chronić uczestników wirtualnego rynku walutowego, Izba zaleca zakaz reklamy (...)2017-01-02Rok 2017 na GPW. Sprawdź, którymi spółkami warto się zainteresować
(...) na Agorę poprzez pryzmat prasy, która jest oczywiście na strukturalnym trendzie spadkowym, a która także w ostatnim czasie przyspieszyła spadki ze względu na spowolnienie wydatków na rynku reklamy. Analitycy (...)wstecz | 196| 197| 198| 199| 200| 201| 202| 203| 204| 205| ... +10| +25| +100| 329 | dalej |