2014-10-24Dziś startują największe w Polsce targi cyfrowej rozrywki! [MenStream]
(...) ? Polska gra podbije Amerykę? Twórcy liczą na milion użytkownikówProdukcja zostanie na rynki następujących państw: Stanów Zjednoczonych, Kanady, Meksyku, Brazylii, Argentyny, Chile, Peru oraz Kolumbii. (...)2015-04-22Od tekstu do świata wirtualnego: obietnica MUSE
(...) świata grafiki komputerowej, ale takiego eksperta trudno było znaleźć.Kiedy spodziewacie się, że technologia MUSE trafi na rynek? Czy nawiązaliście już kontakt z potencjalnymi partnerami?Technologie (...)2017-03-27Czy wirtualna rzeczywistość okaże się żyłą złota?
(...) już dekady temu przez Stanisława Lema, po długich latach badań i wielu spektakularnych falstartach wreszcie zaowocowały przełomem. W ubiegłym roku trafiły na rynek gogle PlayStation VR - współpracujące (...)GALERIA: Comic-Con 2013: Zlot fanów komiksu, filmów, seriali i gier komputerowych
2015-05-18Wiedźmin 3: CD Projekt przekroczył 1,5 mln zamówień w przedsprzedaży
(...) gier 2015 roku na świecie" - pisze o swoim najnowszym produkcie spółka. Jak wynika z zestawienia Global Games Market Report, wartość światowego rynku gier w 2014 r. wyniosła 81,5 mld dol. (o 8 proc (...)2016-11-25Gracze z USA wrócili na rynek po kolejne rekordy
(...) cen miedzi - w ciągu ostatniego tygodnia papiery KGHM zyskały już około 10 proc. Warto również obserwować, co będzie dalej działo się z notowaniami producentów gier komputerowych obecnych (...)2016-10-07Tygodniowy przegląd informacji ISBnews z sektora TMT
(...) Poniżej przedstawiamy przegląd najważniejszych wiadomości z sektora telekomunikacja-media-technologie z okresu 3-7 października br. BIZNES I FINANSE: RYNEK Badanie: Prawie połowa właścicieli firm (...)2016-12-09Rajd Trumpa na Wall Street trwa
(...) sesji. Przemysłowy Dow Jones zyskał na otwarciu 0,1 proc., technologiczny Nasdaq 0,5 proc., a S&P500 0,2 proc. Wzrosty notowań podtrzymują akcje Alphabet (Google) zyskujące 1,1 proc. oraz producenta gier (...)2016-10-02E-sport zamiast kija baseballowego. Rodzi się wielki biznes, a Polska tym razem nie jest w ogonie
(...) // Rynek jest wart prawie 500 mln dol., a w ciągu trzech lat jeszcze się podwoi. Najlepsi gracze to milionerzy, a transmisje z ich zmagań ogląda ćwierć miliarda ludzi. W Polsce powstają klasy (...)2017-03-27Magia na horyzoncie. Przyszłość technologii VR
(...) technologii VR. Pozostaje pytanie, kiedy mamy szansę jej doczekać. Dzisiaj âświaty trwałeâ, jutro superserwery Według Michała Staniszewskiego, twórcy obsługiwanej przez gogle VR gry wideo âBoundâ (...)2015-12-0311 bit studios wejdzie na GPW. Jest zgoda
(...) w tym miesiącu. 11 bit studios będzie trzecim, po CD Projekcie (producent "Wiedźmina") i CI Games ("Sniper Ghost Warrior"), przedstawicielem branży gier komputerowych notowanym na głównym rynku giełdowym. Spółka (...)2014-11-21Hit Vivid Games podbije chiński rynek?
(...) , dostosowywania się do nowych trendów na rynku gier i sukcesywnej ekspansji na rynki azjatyckie - podkreśla Remigiusz Kościelny, prezes Vivid Games. Każdy z użytkowników Fun Box będzie mógł pobrać darmową wersję (...)2016-08-05Tygodniowy przegląd wiadomości ISBnews z sektora TMT
(...) Poniżej przedstawiamy przegląd najważniejszych wiadomości z sektora telekomunikacja-media-technologie z okresu 1-5 sierpnia br. BIZNES I FINANSE: RYNEK Analityka danych: Rośnie rola technologii (...)2016-10-10Spadają zarobki producenta Pokemon GO, ale wyniki nadal są imponujące
(...) dziennie - wynika z najnowszego raportu firmy Newzoo. Niantic Labs ogromne zainteresowanie grą Pokemon GO szybko przekuł w zyski. W ciągu kilku tygodni od wprowadzenia na rynek tytułu, przychody studia (...)2016-12-01CI Games przeznaczy 15 mln zł z obligacji na drugą część 'Lords of the Fallen'
(...) obligacje o łącznej wartości nominalnej nieprzekraczającej 15 mln zł. CI Games to producent i dystrybutor gier komputerowych, notowany na GPW od 2007 r. (początkowo jako City Interactive). (...)2016-02-05Erne Ventures chce wprowadzić QubicGames i Huckleberry Studio na NewConnect
(...) . ,,Nasza wysoka ekspozycja w podmioty działające w branży gier komputerowych i mobilnych wynika z bardzo mocnego rozwoju tego rynku w Polsce oraz z jego niezwykle dobrych perspektyw. Liczymy, że upublicznienie (...)wstecz | 6| 7| 8| 9| 10| 11| 12| 13| 14| 15| ... +10| 26 | dalej |