2014-05-12Cezary Harasimowicz przekonuje, że Rosja boi się Tatarów. Z powodu jednego człowieka zmobilizowali armię [MenStream]
(...) anglojęzycznej i ekranizacji. Wkrótce powstaną komiks, komiks interaktywny oraz gra komputerowa. Bliskie są Panu ich sprawy, to co się dzieje dziś na Krymie? Oczywiście. Warto pamiętać, że jest taki lud (...)2015-11-22Reformy PiS. Oto plany nowego rządu na najbliższe cztery lata
(...) reindustrializacja połączona ma być z programem inwestycyjnym. Nowy rząd chce wspierać wielki przemysł (energetyka, zbrojeniówka, chemia), ale także postawić na sektor produkcji gier komputerowych. Na pieniądze liczyć (...)2015-12-18Szydłometr money.pl: Szefowa rządu chce spełnić siedem ważnych obietnic w ciągu 100 dni
(...) regionu. Tu Beata Szydło wymieniła: przemysł energetyczny, chemiczny, zbrojeniowy, a także sektor usług IT oraz przemysły kreatywne, m.in. związane z np. tworzeniem gier komputerowych. Bezpieczeństwo (...)GALERIA: Comic-Con 2013: Zlot fanów komiksu, filmów, seriali i gier komputerowych
2014-08-04CD Projekt dostanie od Skarbu Państwa odszkodowanie
(...) producent gier komputerowych, który jest prawnym następcą Optimusa. Domagał się przed sądem 35,65 mln zł wraz z odsetkami. Przedstawiciele firmy twierdzili, że wskutek błędnych decyzji urzędników skarbowych (...)2014-09-23Jakość czy jakoś?
(...) stwierdzenie, że prędzej ulegnie uszkodzeniu tani sprzęt z wymienną baterią niż dobrze wykonany z wbudowanym na stałe akumulatorem. Na przykład wprowadzony na rynek 8 czerwca 2009 roku smartfon Apple iPhone 3GS (...)2015-09-02Odwrócony VAT: jaki komputer jest przenośny?
(...) do gier wideo, stosowane z odbiornikiem telewizyjnym lub samodzielnym ekranem oraz inne pozostałe urządzenia do gier zręcznościowych bądź hazardowych z elektronicznym wyświetlaczem (także przenośne (...)2014-08-18Spółka dnia: Prezes Radpolu przygotowuje się do transakcji za ponad 120 mln zł
(...) produkcji na eksport, Rosja i Ukraina były interesującymi rynkami. Przestaliśmy jednak o tym myśleć i zawiesiliśmy plany rozwoju sprzedaży do tych państw. Powodem była nie tylko niestabilność polityczna (...)2015-07-03Richter: Spore nerwy wśród inwestorów
(...) na NewConnect producent gier komputerowych. (...)2015-01-07Wiedźmin 3: sprawdź, czy twój komputer da radę
(...) przedstawiciele CD Projekt RED, chodzi o to, by przez niepotrzebny pośpiech nie wypuścić na rynek produktu, który będzie pod jakimś względem niedopracowany. Obecnie trwa zatem proces gorączkowego wyszukiwania (...)2014-09-09Digital Signage: zarabianie na reklamie
(...) i potencjalnie bardzo duży rynek, wart w ub.r. ponad 60 mln zł. - Według naszych danych od 2012 r. rynek urósł ponad trzykrotnie, z 19 mln zł w 2012 r. do 62 mln zł w 2013 r. W 2014 r. również spodziewamy (...)2014-06-06Decyzja EBC bez większego wpływu na WIG20
(...) niż prognozy, a z drugiej znacznie gorszy niż ten przed miesiącem, jednak liczba powyżej 200 tysięcy jest zwykle bardzo pozytywnie odbierana przez rynki. W tle pozostają słabe odczyty wskaźników PMI z przemysłu (...)2016-01-04Prawie 40 procent zysku na giełdzie. Prognozy money.pl sprzed roku się sprawdziły
(...) odnotowali też posiadacze akcji producenta gier komputerowych CD Projekt. - Sukces Wiedźmina może sprawić, że spółka może stać się globalnych graczem w swojej dziedzinie. To w przypadku spółek polskich (...)2015-10-05SAP Polska: Firmom, które zlekceważą transformację cyfrową grozi wyparcie
(...) Niebylski podczas spotkania z dziennikarzami. Wskazał przykłady Ubera, który zmienił rynek taksówkarski w miastach na świecie, nie posiadając pojazdów oraz Airbnb, który zdobył znaczącą rolę w rynku (...)2015-11-10Giełdowy awans Wiedźmina. CD Projekt wchodzi do WIG30
(...) gier komputerowych wejdą w skład indeksu WIG30. - To potwierdzenie silnej pozycji na rynku kapitałowym, którą osiągnęliśmy w ostatnim czasie. Obecność w WIG30 jeszcze bardziej wpłynie na naszą (...)2015-11-04Facebook chce "zbudować teleporter". Wizja przyszłości internetu według giganta
(...) , który pochłonie fascynatów nowych technologii i miłośników gier komputerowych. Wręcz przeciwnie â mają zmienić sposób, w jaki kontaktujemy się z innymi, i to znacznie bardziej niż uczynił to już sam Facebook (...)wstecz | 17| 18| 19| 20| 21| 22| 23| 24| 25| 26| | dalej |