2017-06-30Tygodniowy przegląd informacji ISBnews z sektora TMT
(...) Poniżej przedstawiamy przegląd najważniejszych wiadomości z sektora telekomunikacja-media-technologie z okresu 26 -30 czerwca br. BIZNES I FINANSE: RYNEK Telekomunikacja: Aukcja częstotliwości (...)2017-04-18Vivid Games rozpoczyna zapisy na obligacje o wartości do 10,5 mln zł
(...) osiągnęła 3,81 mln zł przychodów i 1,84 mln zł zysku netto wobec straty w analogicznym okresie roku poprzedniego. Spółka nie publikowała prognoz na 2017 r. Vivid Games S.A. działa na rynku gier od 2006 r (...)2016-03-18Trefl ma kłopoty. Rosja chce ocenzurować ich grę
(...) Polska firma Trefl ma problemy z rosyjskim Państwowym Urzędem Ochrony Praw Konsumenta. Chce on wycofania wszystkich jej produktów z tamtejszego rynku, bo w instrukcji do gry "Kolejka" krytycznie (...)GALERIA: 150 gitarzystów gra utwór Stinga na poznańskim rynku
2016-05-11Vivid Games ma umowę na dystrybucję gry 'Nox Riders', soft-launch w III kw.
(...) ." - czytamy dalej. Vivid Games S.A. działa na rynku gier od 2006 r. Spółka zajmuje się produkcją gier na smartfony i konsole przenośne. Dotychczas najważniejszym tytułem w dorobku firmy jest światowy hit "Real (...)2016-09-14Startupy w Pałacu Prezydenckim. Oto projekty wyróżnione przez Andrzeja Dudę
(...) 2016 roku wypuścić na rynek dwie gry na smartfony bazujące na dużych danych -"Weather Challenge" i "Speculate". Na zdjęciu Zbigniew Zoźnowski z Reality Games podczas spotkania w Pałacu Prezydenckim (...)2016-02-16Vivid Games zwiększył przychody o 27% r/r, a zysk netto o 909% w 2015 r.
(...) światowej klasy marki dla 'Metal Fist' oraz niezapowiedzianych jeszcze nowych gier naszej produkcji. To bardzo ważny element strategii" - powiedział Kościelny. Vivid Games S.A. działa na rynku gier od 2006 r (...)2017-07-04Vivid Games: GPV I oczekuje wykonania 'opcji wniesienia' przez emisję akcji
(...) się dokonanie opisanego powyżej warunkowego podwyższenia kapitału" - czytamy dalej. Vivid Games S.A. działa na rynku gier od 2006 r. Spółka zajmuje się produkcją gier na smartfony i konsole przenośne. Dotychczas (...)2016-06-20Rogalski: Brexitu nie będzie? Rynki w górę
(...) po południu James Bullard z St.Louis mocno zaskoczył rynki stwierdzając że FED może podnieść stopy procentowe zaledwie raz w tym roku, a potem mogą one pozostać niezmienione aż do końca 2018 r. Jego zdaniem (...)2015-05-19Gra Wiedźmin 3. Akcje CD Projekt rekordowo drogie
(...) . To efekt m.in. wyjątkowo wysokich not wydawanych przez ekspertów od rynku gier. Jeden z najbardziej opiniotwórczych portali GameSpot ocenił "Wiedźmina" na 10 punktów w 10-stopniowej skali. Przez 19 lat (...)2014-08-12Xbox One zabłysnął na targach Gamescom
(...) Microsoft prezentuje katalog gier na wyłączność na konsolę Xbox One, największe przeboje światowych wydawców dostępne w tym roku, jak również dedykowane zestawy z konsolami Xbox One i przyszłoroczne (...)2017-05-11Macro Games rozpoczął negocjacje z koncernem mediowym ws. wspólnych aplikacji
(...) . podmiotem może znacząco wpłynąć na generowane przychody emitenta, podano także. Macro Games to spółka z segmentu nowych technologii, rynku gier i elektronicznej rozrywki. Pozycje na swoim rynku buduje (...)2015-12-14500 mln zł dla polskich firm gamingowych
(...) tworzenia gier. To jest rola, którą polski rynek i społeczność polskich twórców mogą odegrać - mówi Jeff Burton, współzałożyciel firmy produkującej gry EA Games. - Społeczność twórców w Polsce jest na tyle (...)2017-05-16DM BOŚ obniżył wycenę CI Games do 1,16 zł, nadal rekomenduje 'sprzedaj'
(...) efektywności kosztowej (koszty produkcji SGW3 były zaledwie o ok. 35% niższe od kosztów wyprodukowania Wiedźmina 3). Jedynie innowacyjne gry wysokiej jakości mogą liczyć na sukces na obecnym rynku gier wideo (...)2016-09-26Olympic wycofuje się z Białorusi ze względu na nieefektywny biznes
(...) Olympic Entertainment Group (OEG) zdecydowało o wycofaniu się z białoruskiego rynku gier ze względu na nieefektywność działalności w tym kraju, podała spółka. OEG zlikwiduje spółkę zależną (...)wstecz | 13| 14| 15| 16| 17| 18| 19| 20| 21| 22| ... +10| +25| +100| 206 | dalej |