2014-10-24CEPD ze zgodą na przejęcie właściciela drogerii Natura
(...) , w 2013 r. polski rynek kosmetyków był warty 20 mld zł. Zgodnie z prognozami, do końca 2016 r. jego wartość wzrośnie do 23 mld zł.W swojej strategii CEPD N.V. stawia na dalszy rozwój drogerii Natura (...)2014-10-24CEPD może przejąć sieć Drogerie Natura
(...) . polski rynek kosmetyków był warty 20 mld zł. Zgodnie z prognozami, do końca 2016 r. jego wartość wzrośnie do 23 mld zł.W swojej strategii CEPD N.V. stawia na dalszy rozwój drogerii czytaj więcej (...)2016-01-18Magdalena Mazur powołana na wiceprezesa Global Cosmed
(...) , a poprzez plany ekspansji stanie się istotnym graczem w Europie oraz na rynku globalnym. Szczególnie ważny jest dalszy wzrost eksportu do krajów Europy oraz skuteczne otwarcie na atrakcyjne kierunki eksportu (...)GALERIA: Projektanci mody są starzy? Jacyków ostro przeciw Wintour
2014-10-22Jak pielęgnować skórę z łuszczycą? Poradnik w pięciu krokach [iWoman]
(...) pamiętać o nawilżeniu skóry. 4. Mycie i pielęgnacja włosów Jeśli łuszczyca dotyka także owłosionej skóry głowy, trzeba zwrócić szczególną uwagę na pielęgnację włosów. Wśród dostępnych na rynku szamponów (...)2014-10-21Yummies. Nowy wymiar mężczyzny? [MenStream]
(...) (od akronimu YUM) koncentruje się głównie na... sobie samych. Priorytetami są dla nich samorozwój i dobry wygląd. Nie obce są mu najnowsze trendy. Dlatego też stanowi obecnie ważną grupę docelową dla rynku dóbr (...)2014-11-25Walka z podróbkami. Międzynarodowa akcja w 11 krajach
(...) geograficzne, jest krajem, który leży na najkrótszej drodze lądowej z tzw. rynków wschodnich, gdzie często produkty te są wytwarzane. Następnie podróbki transportowane są na rynki europejskie takich krajów (...)2015-10-11Eko produkty coraz popularniejsze
(...) , lecz także kosmetyki i chemia. Szacuje się, że polski rynek produktów ekologicznych wart jest około 600-650 mln zł i rośnie około 20-30 proc. rocznie. Pod koniec 2015 roku wartość może sięgnąć nawet 1 (...)2015-11-13Master Pharm chce wejść na GPW do końca tego roku
(...) gotowych i innych produktów leczniczych, którzy wyprodukowane przez Grupę produkty wprowadzają na rynek pod swoimi markami. Większość produkcji Grupy realizowana jest przez spółkę Grokam (100% zależna (...)2015-12-22Krynicki Recykling ma umowę na dostawy stłuczki szac. na 284 mln zł w 7 lat
(...) kolejnych 7 lat wynosi 284 mln zł, podała spółka. "O-I Europe jest największym graczem na światowym rynku produkcji opakowań na potrzeby przemysłu spożywczego i kosmetycznego. Dostawcy stłuczki szklanej muszą (...)2015-09-14Polacy patentują sposób na rozszerzenie rzeczywistości wirtualnej
(...) . Czemu teraz? Rok 2016 ma być przełomowy. Wraz ze sprzedażą urządzeń typu OCULUS RIFT popyt na treści VR zacznie rosnąć, a nie zaspokoją go pojedyncze tytuły filmowe i gry. W walce o rynek i inwestorów (...)2015-12-18Global Cosmed ma sfinalizować przejęcie Global Cosmed Group do końca maja 2016
(...) rozwoju na rynku globalnym. Połączenie podmiotów w jedną strukturę na pewno pomoże nam je lepiej wykorzystać" - powiedział managing partner w Global Cosmed Group GmbH Arthur Mielimonka, cytowany (...)2014-12-24Indeks Karpia Money.pl. To będą rekordowo tanie święta! Nie tylko karp kosztuje mniej...
(...) miesięcy są bardzo dobre dla konsumenta - dodaje ekonomista Marian Noga. - Na rynkach krąży obecnie nadmiar cukru i zbóż. Również konflikt na Ukrainie i embargo na polskie owoce i warzywa sprawiły (...)2014-10-03Henkel finalizuje kolejne przejęcia. Co ze sprzedażą marki Rex?
(...) rodzaju dodatków do prania (m.in. chusteczki, odplamiacze czy barwniki do tkanin). - Henkel Polska to część międzynarodowej organizacji działającej na 75 rynkach świata. Firma uważnie przygląda (...)2015-12-03Euler Hermes: Liczba upadłości firm wzrosła r/r do 57 w listopadzie
(...) najbardziej w 2011 r., by w następnych latach zmieniać się w dużo mniejszym zakresie. Firmy te w większości przypadków utrzymywały lub zwiększały swój udział w rynku - przyczyną ich upadłości była (...)2015-11-17Sieć Esotiq powiększy się o blisko 50 placówek w 2016 roku
(...) we franczyzie. Rozwój sieci oparty zatem będzie głównie na franczyzie, co jest naszą strategią rozwoju w najbliższym czasie. W przyszłym roku chcemy utrzymać na rynku pozycję lidera, dlatego myślimy (...)wstecz | 16| 17| 18| 19| 20| 21| 22| 23| 24| 25| ... 28 | dalej |