2016-05-06Przegląd prasy
(...) w IV --MF sprzedało na przetargu obligacje za 4,7 mld zł, popyt sięgnął 7,1 mld zł --IAB Polska: Rynek reklamy online wzrósł o 20% r/r do ok. 3,2 mld zł w 2015 r. --KNF żąda od GPW zawieszenia obrotu (...)2014-09-29Reklamy usług finansowych. UOKiK wszczął postępowania
(...) Prezes UOKiK wszczął przeciwko czterem instytucjom finansowym postępowania, podczas których sprawdzi, czy ich reklamy nie wprowadzały konsumentów w błąd, a także czy w sposób wystarczający (...)2016-11-24"Wyborcza" traci, Michnik oskarża PiS. Ale dla Agory popcorn ważniejszy od gazety
(...) że w 2015 r. było odwrotnie - reklamy w "GW" spadały tylko o 7,4 proc., gdy rynek tracił 11,5 proc. Równie dobrze można więc powiedzieć, że sytuacja się po prostu wyrównuje. Dodatkowo, PiS zdaje (...)2017-04-24Augustyniak: klienci przyzwyczaili się do niskich odsetek od depozytów
(...) rosną o wiele szybciej niż wartość kredytów. Jak to tłumaczycie? Czy ludzie przestali dbać o odsetki? - Na rynku nie ma obecnie wojny cenowej, jeśli chodzi o depozyty. Nie ma presji, bo rynek (...)2016-02-03Zmiany w TVP zmienią cały rynek medialny. Internet skorzysta
(...) zmiany w połowie 2016 r., które zwiększą charakter misyjny mediów. Pod uwagę brana jest m.in. zmiana modelu finansowania mediów publicznych, która ograniczyłaby ich uzależnienie od reklamy. Jak podaje (...)2016-02-02UOKiK: Reklamy pożyczki firmy Vivus Finance wprowadzały w błąd
(...) Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów ( UOKiK) stwierdził, że reklamy spółki Vivus Finance, zgodnie z którymi konsument otrzyma pożyczkę w 15 minut, wprowadzały w błąd, podał Urząd. W toku (...)2017-05-29Kurski zdradził, na co wyda pieniądze z abonamentu. Chce "w końcu wykorzystać przewagę"
(...) . Więcej pieniędzy oznacza również mniej reklam. Szczególnie w TVP Info. - Będę chciał radykalnie ograniczyć tam reklamy. Chciałbym uniknąć wrażenia śmietnika reklamowego, jaki teraz się wytwarza u odbiorcy (...)2016-02-20Blokowanie reklam w komórce. Pierwsi operatorzy w Europie chcą to robić
(...) na ocenę operatora sieci. Użytkownicy nie powinni płacić za przesyłanie danych z reklamy na telefon komórkowy czy tablet - powiedział Tom Malleschitz z 3 UK. Jak informuje branżowy serwis TechCrunch obecnie (...)2015-02-06Onet przejmie Naszą Klasę. Jest zgoda UOKiK
(...) nie zaburzy konkurencji na rynku. - Nasza analiza wykazała, że rynkami wspólnymi dla uczestników koncentracji są rynki reklamy internetowej, gier komputerowych i VOD. Jednak na żadnym z tych rynków udziały (...)2017-02-23Cloud Technologies: Prospekt ws. przejścia na GPW z NC 'niebawem' trafi do KNF
(...) Cloud Technologies planuje w tym roku przejście na rynek główny GPW z NewConnect. Prospekt "niebawem" zostanie złożony do Komisji Nadzoru Finansowego. Przejście będzie miało charakter "czysto (...)2014-09-29UOKiK zbada reklamy BGŻ i trzech innych instytucji
(...) Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wszczął postępowanie wobec Banku Gospodarki Żywnościowej i trzech innych instytucji finansowych. Prezes Urzędu sprawdzi, czy konsument oglądający reklamy (...)2016-05-09Akcjonariusze Cloud Technologies zdecydowali o przejściu na GPW z NC
(...) walnego. Upoważnienie obejmuje złożenie wniosków do KNF o zatwierdzenie prospektu emisyjnego, podano w uchwale. Cloud Technologies S.A. działa na rynku reklamy internetowej w segmencie technologii (...)2014-08-25Hays Poland: Będzie rósł popyt na specjalistów sprzedaży i e-marketingu w branży spożywczej
(...) nimi zainteresowanych. Rynek reklamy internetowej osiągnął wartość 2,4 mld zł rosnąc rok do roku nieco ponad 10%. Sprawia to, że internet jest na pozycji medium mającego 1/5 udziału w polskim torcie reklamowym (...)wstecz | 24| 25| 26| 27| 28| 29| 30| 31| 32| 33| ... +10| +25| 90 | dalej |