2014-10-20FRSiH: Polak robi zakupy "na teraz" i jest bardzo wrażliwy cenowo
(...) Wyniki badania Nielsen Company zaprezentowane podczas VII Forum Rynku Spożywczego i Handlu pokazują, że misje zakupowe polskiego konsumenta bywają bardzo zróżnicowane. Jest on także znacznie bardziej (...)2014-10-20Ryszard Tomaszewski: Za trzy lata wartość e-handlu w Polsce sięgnie miliarda złotych
(...) Sprzedaż przez internet będzie w najbliższych latach rozwijała się bardzo dynamicznie i za trzy lata może się podwoić - mówił na panelu zatytułowanym Klient jest Królem podczas VII Forum Rynku (...)2014-10-20Prezes Tesco na FRSiH: Wartość e-handlu podwoi się w najbliższych latach
(...) Sprzedaż przez internet będzie w najbliższych latach rozwijała się bardzo dynamicznie i za trzy lata może się podwoić - mówił na panelu zatytułowanym Klient jest Królem podczas VII Forum Rynku (...)2014-10-20Dyrektor KPMG: Fundusze nadal aktywnie poszukują okazji do przejęć
(...) Fundusze typu private equity wciąż są aktywne w kwestii fuzji i przejęć na rynku spożywczym, choć nie słyszymy o wielu spektakularnych transakcjach - uważa Piotr Grauer, dyrektor w KPMG.- Aktywność (...)2014-10-20Prezes Tesco na FRSiH: Sieci wspierają trendy konsumenckie różnymi sposobami
(...) zatytułowanym Klient jest Królem podczas VII Forum Rynku Spożywczego i Handlu (FRSiH) Ryszard Tomaszewski, prezes Tesco Polska.- Ten trend można wspierać dwojako, poprzez rozwój produktów, gdzie jest pole (...)2014-10-20Firmy rodzinne w Polsce. Pokoleniowa zmiana warty - nadchodzi czas decyzji!
(...) - nadchodzi czas decyzji!" podczas VII Forum Rynku Spożywczego i Handlu 2014. Z przeprowadzonego niedawno przez KPMG badania na temat firm rodzinnych wynika, że ich największym zmartwieniem są rosnące koszty (...)2014-10-20FRSiH: Urzędy antymonopolowe w Europie przyglądają się grupom handlowym
(...) Centrale Italiana - mówił podczas VII Forum Rynku Spożywczego i Handlu Andrzej Balicki, Senior Associate w DLA Piper Wiater. We Włoszech pięć sieci supermarketów zdecydowało się na stworzenie jednej grupy (...)2014-10-20FRSiH: Mały format ma się w Polsce lepiej, niż w reszcie Europy
(...) Forum Rynku Spożywczego i Handlu Joanna Adamska, Consumer Insight and Shopper Director w Nielsen Company. - Po roku 2005 możemy powiedzieć, że nic już się za specjalnie nie zmieniło. Zapanowała nuda (...)2014-10-20Dyr. sprzedaży Lotte Wedel na FRSiH: Podwyżek cen słodyczy nie uda się uniknąć
(...) Rynku Spożywczego i Handlu Maciej Herman, dyrektor sprzedaży i marketingu Lotte Wedel. Herman zwrócił uwagę na to, że sytuacja związana z surowcami jest trudna i - co gorsza - nieprzewidywalna (...)2014-10-20Sieć Piotr i Paweł na FRSiH: W Polsce za wcześnie na silny trend spożywania gotowych owoców i warzyw
(...) jest za wcześnie na silny trend - mówił na panelu zatytułowanym Klient jest Królem podczas VII Forum Rynku Spożywczego i Handlu (FRSiH) Maciej Stoiński członek zarządu sieci Piotr i Paweł.Warzywa gotowe do spożycia (...)2014-08-07Internet Rzeczy szansą na sukces
(...) Konferencja ,,Strategie sukcesu na rynku M2M i Internetu Rzeczy" odbędzie się 17 września w Warszawie. Goście będą mieli okazję zapoznać się z najnowszymi trendami na tym rynku. Zaplanowano cykl (...)2014-08-07W Trójmieście najpopularniejsza Galeria Bałtycka
(...) z badania ARC Rynek i Opinia.Centra handlowe to dla mieszkańców Trójmiasta znacznie częściej miejsca, gdzie dokonują zakupów - również spożywczych - niż miejsca, w których spędzają wolny czas. Z badania ARC (...)2014-10-20Barroso odrzuca antyimigracyjne plany Camerona
(...) są niezgodne z unijnym prawem, w którym dominuje zasada nie-dyskryminacji. Swoboda przepływu jest bardzo ważną zasadą rynku wewnętrznego - przepływu towarów, kapitału, usług - i ludzi - powiedział dziś Jose (...)2014-10-20Sylwię Wiesenberg pokochali Amerykanie, teraz polska trenerka chce podbijać ojczyznę. Najbardziej kobieca [iWoman]
(...) się śpi. Sobota i niedziela to czas tylko dla rodziny. Wieczory rezerwuję dla męża. Wychodzimy razem do restauracji albo idziemy do opery. Coraz śmielej wchodzisz na polski rynek, promujesz swoje płyty (...)2014-10-20Konica Minolta z leasingiem DLL
(...) Firmy mają opracować program kluczowych klientów (GMA) w szerszym niż dotychczas zakresie. Współpraca obejmie na początek także polski rynek (w sumie 26 krajów). - Chcemy zaproponować podejście (...)wstecz | 3490| 3491| 3492| 3493| 3494| 3495| 3496| 3497| 3498| 3499| ... +10| +25| +100| 3892 | dalej |