2014-10-06Sieci handlowe muszą na nowo zdefiniować swoje strategie
(...) Krysiak, Senior Consultant Retailer Services Nielsen.Rynek handlowy w Polsce jest niezwykle dynamiczny?Jesteśmy na takim etapie rozwoju polskiego rynku, że większość graczy musi zdefiniować swoją strategię (...)2014-09-23Sieci handlowe będą solidarnie promować polską żywność
(...) sieci handlowe, w tym katalogach okolicznościowych, gazetkach, bilbordach, plakatach oraz mediach, z którymi współpracują. Żadne z materiałów nie będą zawierać akcentów czytaj więcej (...)2014-09-04Sieci handlowe coraz ostrzej walczą o konsumentów
(...) Sieci handlowe zmieniają strategię marketingową, oferując konsumentom częstsze promocje. W ten sposób chcą przyciągnąć większą liczbę klientów do swoich sklepów. Jak wynika z cyklicznego raportu (...)2014-09-04Organizacje mleczarskie: Sieci handlowe destabilizują polskie rolnictwo
(...) Portalspożywczy.pl dotarł do pisma, w którym organizacje branżowe zrzeszające rolników, producentów i przetwórców mleka krytycznie odnoszą się do działań sieci handlowych działających w Polsce (...)2014-09-04UOKiK przyjrzy się praktykom dumpingowym sieci handlowych
(...) Minister rolnictwa i rozwoju wsi Marek Sawicki wystąpił w środę z wnioskiem do prezesa UOKiK Adama Jassera o to, żeby urząd przyjrzał się stosowaniu cen dumpingowych przy zakupie jabłek przez sieci (...)2014-08-21Ważne zmiany personalne w władzach sieci handlowych - podsumowanie
(...) Rok 2014 stoi pod znakiem kluczowych zmian personalnych w sieciach handlowych. Najwięksi gracze detaliczni sięgają po managerów z dużych koncernów FMCG i pokrewnych branż, licząc że wniosą do firmy (...)2014-08-18Ekspert: Zmienia się charakter reklam i promocji w sieciach handlowych
(...) W ostatnich latach w sieciach handlowych można było zaobserwować zmiany w sposobie umieszczania reklam, jak również w zakresie rodzajów promocji, jakimi objęte są poszczególne produkty - mówi (...)2014-08-08Sieci handlowe będą promować polskie produkty
(...) Minister rolnictwa i rozwoju wsi Marek Sawicki spotkał się wczoraj z przedstawicielami obecnych w Polsce międzynarodowych sieci handlowych oraz reprezentantami Związku Sadowników RP, Agencji Rynku (...)2014-08-05Ekspert: Łowcy okazji nie są zagrożeniem dla sieci handlowych
(...) Przedstawiciele sieci handlowych przesadzają, gdy mówią, że łowcy okazji mocno wpływają na generowane przez nie rezultaty finansowe - mówi serwisowi portalspożywczy.pl Alicja Kalińska, dietetyk (...)2014-06-24Nielojalność polskich klientów uderza w sieci handlowe
(...) Toczące się wojny cenowe pomiędzy poszczególnymi modelami handlowymi i wewnątrz nich mają swoją granicę - wyznacza ją rachunek ekonomiczny. Sieci poszukują zatem innych form pozyskania i zatrzymania (...)2014-06-12Polskie mleczarstwo nie ma wspólnej strategii wobec sieci handlowych
(...) handlowymi.Jak mówił prezes Hydzik, podczas uroczystej gali 20-lecia firmy Hochland, polski sektor mleczarski nie ma wspólnej i jednolitej polityki i zasad współpracy z sieciami handlowymi. - Mleczarstwo jest zbyt (...)2014-06-03Uwaga na oszustów udających reprezentantów sieci handlowych
(...) W ostatnim czasie coraz więcej sieci handlowych boryka się z problemem oszustów, którzy podszywając się pod markę informują o fałszywych konkursach i promocjach. O tego typu incydentach informują (...)2014-05-22Sieci handlowe rozczarowały wynikami za pierwszy kwartał
(...) Według danych GUS sprzedaż detaliczna w I kw. 2014 r. wzrosła w Polsce o 1,8 proc. w stosunku do tego samego okresu roku ubiegłego. Nie był to jednak dobry czas dla spożywczych sieci handlowych (...)2014-05-28Sieci handlowe przestały dzielić zabawki na "dla chłopców i dziewczynek"
(...) Jak wynika z analizy przeprowadzonej przez serwis Promocyjni.pl, oferty na Dzień Dziecka pojawiają się w gazetkach większości sieci handlowych - zarówno supermarketów, minimarketów, jak i dyskontów (...)2014-06-03Sieci handlowe kilkukrotnie zawyżają cenę produktów ekologicznych
Produkty ekologiczne są smaczne i zdrowe, ale też bardzo drogie. Jak się okazuje przechodząc drogę od producenta do konsumenta zyskują na cenie ekstremalnie nawet kilkaset procent - i co ważne sami producenci nie maja na to większego wpływu.wstecz | 19| 20| 21| 22| 23| 24| 25| 26| 27| 28| ... +10| +25| +100| 227 | dalej |