2015-06-24BGŻ BNP Paribas nową marką na polskim rynku bankowym
(...) banku" - powiedziała Małgorzata Nycz, dyrektor departamentu komunikacji marketingowej i strategii marki, podczas konferencji prasowej. Zmianie towarzyszyć będzie kampania marketingowa promująca nową markę (...)2015-06-12IT dla branży HoReCa: i Ty dostaniesz swoją porcję
(...) też hotelarzom rozwój dodatkowych aktywności. Należą do nich: skuteczne akcje marketingowe, świadczenie usług konferencyjno-szkoleniowych, organizowanie bankietów, obsługa programów lojalnościowych, rezerwacja (...)2015-09-25Modecom Oficjalnym Partnerem Ekstraklasy
(...) realizowana strategia marketingowa oparta na marketingu sportowym owocuje nowymi możliwościami - twierdzi Jakub Łozowski, prezes Modecomu. (...)2016-04-17Jak napisać biznesplan? Ogólna charakterystyka przedsiębiorstwa
(...) , rynkiem czy lokalizacją. Określenie celów jest konieczne ze względu na realizację strategii całej firmy oraz poszczególnych interesów (np. właścicieli, menadżerów, pracowników). Nazwa i logo - podstawowa (...)2015-06-03Wirtualna Polska Holding kupuje Grupę NextWeb Media
(...) Media to jedna z "dynamiczniej rozwijających się spółek mediowych w kraju, prowadząca działalność wydawniczą i reklamową opartą o autorskie rozwiązania content marketingowe, natywne formaty reklamowe (...)2014-07-22CommVault: rozszerzony program partnerski dla usługodawców
(...) do platformy oprogramowania Simpana.- Nasza strategia odnośnie cloud computing opiera się na zbudowaniu globalnej sieci firm oferujących klientom rozwiązania IT świadczone w formie usług - powiedział Ralph (...)2016-04-08Przegląd informacji ze spółek
(...) marketingowej Kekemeke opartej o programy lojalnościowe - zakłada dynamiczny rozwój w Polsce, a po zbliżeniu się do ok. 1,5 tys. obsługiwanych punktów chce wyjść na region, a docelowo stać się biznesem globalnym (...)2015-11-19PMPG Polskie Media i M. Lisiecki inwestują w biznesowy kanał inwestorzy.tv
(...) mediowych, podano w komunikacie. "Zaangażowanie w inwestorzy.tv wynika z naszej strategii, która od dawna zakłada, że w portfolio grupy znajdzie się silne medium biznesowe, skierowane przede wszystkim (...)2016-04-05Rafał Brzoska zainwestował w spółkę odzieżową James Button
(...) międzynarodowego biznesu, a także z rynku automatyzacji działań marketingowych i sprzedażowych jest nieocenioną wartością dodaną dla naszego przedsiębiorstwa. Dzięki ich wiedzy i umiejętnościom wdrażamy nową (...)2016-04-04Patrycja Klarecka nowym szefem PARP
(...) " - ocenił. Patrycja Klarecka jest absolwentką Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu w zakresie Polityki gospodarczej i strategii przedsiębiorstw. Ma doświadczenie zawodowe w sektorach: finansowym, medialnym (...)2015-05-18JA+ nowe możliwości
(...) pozycjonowanie, nowe kolory, nowe twarze, nowe możliwości. A do tego oferty, które mają stawiać w centrum zainteresowań potrzeby klientów. Wraz z nową komunikacją marketingową startują nowe odsłony ofert (...)2014-08-04Modecom wesprze naszych na Euro
(...) zamieszczania reklam podczas meczów drużyny narodowej rozgrywanych w Polsce. Wartość umowy nie została ujawniona.Kontrakt jest związany ze strategią marketingową Modecomu. W lipcu firma została partnerem Legii (...)Ogłoszenia, oferty pracy Kierownik [4/116]
(...) . z o.o. Regionalny Kierownik Sprzedaży Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: wdrażanie strategii handlowej firmy i realizowanie planów sprzedaży w wyznaczonym regionie (...)2016-03-22Arteria chce zwiększyć aktywa grupy do poziomu czołowych firm z branży w Europie
(...) w zakresie dostarczania specjalistycznych systemów IT, projektowania procesów biznesowych, realizacji eventów i kampanii marketingowych, programów lojalnościowych czy usług merchandisingowych oraz dostawy (...)wstecz | 14| 15| 16| 17| 18| 19| 20| 21| 22| 23| ... +10| 30 | dalej |