2015-11-05Więcej zwrotów w e-sklepach
(...) sprzedaży i wysyłki towarów przy większej liczbie zwrotów, 37 proc. właścicieli i kierowników e-sklepów pracuje dłużej, a niecałe 12 proc. zatrudniło nowego pracownika bądź wynajęło do pomocy zewnętrzną firmę (...)2014-09-23Zwroty pieczywa
(...) zwrot. Jak wiarygodnie dokonać i udokumentować utylizację zwrotów, czyli czerstwego pieczywa? Odpowiedź: W przypadku niektórych rodzajów działalności zwroty towarów są nieuchronne. Dotyczy to zapewne (...)2014-07-28Badanie: lawina zwrotów w e-sklepach
(...) właściciel sklepu zostanie obciążony kosztem wysyłki. Korzystna ma być natomiast możliwość odliczenia kosztów amortyzacji towarów przy zwrocie gotówki. (...)2015-04-17Klienci oddają towar do sklepów
(...) z powrotem towar zakupiony w sieci. Taki sam odsetek twierdzi, że minimum raz dostał wadliwy lub niezgodny z zamówieniem towar, aczkolwiek nie zawsze kończyło się to zwrotem i reklamacją. Niektórzy (...)2015-07-10Możliwość zwrotu w sklepie jest elementem marketingu?
(...) , sprzedawanych przez jednostki handlu uspołecznionego – § 1 ust. 1 i 2) możliwe jest dokonywanie zwrotu niektórych towarów w ciągu 5 dni.”. Taki przepis został też w świadomości konsumentów, mimo (...)2017-03-02Jakie prawa ma konsument?
(...) sobie możliwość zakupienia towaru i dokładne sprawdzenie go na miejscu. Takie rozwiązanie ma wiele plusów. Jednak, gdy towar był zakupiony w sklepie stacjonarnym, zwrot nie zawsze należy do najprostszych (...)2014-07-04UOKiK: Sklep nie ma obowiązku przyjęcia zwrotu produktu bez wad
(...) Sprzedawca nie ma obowiązku przyjmować zwrotu towaru, który kupiliśmy pod wpływem impulsu zachęceni jego obniżoną ceną - przypomina UOKiK. Urząd, u progu sezonu letnich wyprzedaży, zwraca uwagę (...)2017-02-17Kupuj w sieci bez obaw
(...) jest fakt, że masz aż 14 dni na zwrot towaru. Nie musisz się więc obawiać, czy buty będą miały dobry rozmiar, a nowa zabawka spodoba się twojemu dziecku. Możesz zwrócić towar w ciągu dwóch tygodni od daty (...)2014-12-10Zmiany w prawach konsumenta 2014. Na co mogą liczyć klienci e-sklepów?
(...) zakupy, co za tym idzie mniejszą ilość zwrotów towarów. Wydłużony zostanie termin zwrotu zakupionego towaru. Zgodnie z aktualnym stanem prawnym towar można zwrócić sprzedawcy w ciągu 10 dni od daty (...)2016-02-11Zwrot podatku VAT dla rolników
(...) od towarów i usług na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 3 ustawy o podatku od towarów i usług". Na tej właśnie podstawie rolnik ma prawo ubiegać się o zwrot podatku z tytuły nabywania niektórych produktów (...)2014-12-02E-handel: klient może zwrócić towar odebrany osobiście
(...) najczęściej wolą sami odebrać towar, bo nie chcą czekać na wysyłkę, a także z chęci sprawdzenia produktu. Nie jest to jednak konieczne, ze względu na możliwość zwrotu towaru w terminie do 10 dni od daty (...)2016-08-12UPS: Detaliści muszą lepiej dostosować działalność do 'elastycznych klientów'
(...) w tym obszarze dotyczą zarządzania zwrotami wadliwych towarów (64%) i przeprowadzania kontroli jakości (50%). Z ankiety wynika również, że sprzedawcy detaliczni potrzebują pomocy ze strony zewnętrznych firm (...)2015-12-01E-handel: przeceny powodują falę zwrotów
(...) Wzrost sprzedaży dzięki promocjom może być kosztowny, bo po takich akcjach jest więcej zwrotów - wynika z badań w Wielkiej Brytanii. Z drugiej strony opcja darmowego odesłania towaru przez klienta (...)2015-05-16Mistrale dla Rosji. "Towar albo pieniądze"
(...) . Pytany o tę sprawę rzecznik Kremla Dmitrij Pieskow powiedział, że podczas niedawnego spotkania prezydentów Rosji i Francji uzgodniono zasadę "towar albo pieniądze". Dodał, że wysokość zwrotu ustalą (...)2015-01-22E-sklepy obawiają się większej liczby zwrotów
(...) kurierską Siódemka z grupy DPD.Ustawa o prawach konsumenta, która weszła w życie 25 grudnia ub.r., wydłużyła termin na odstąpienie od umowy, czyli zwrot towaru zakupionego w Internecie z 10 do 14 dni (...)wstecz | 56| 57| 58| 59| 60| 61| 62| 63| 64| 65| ... +10| +25| 92 | dalej |