Instytut Monitorowania Mediów (IMM) sprawdził, które media są najbardziej opiniotwórcze.
Do raportu IMM są kwalifikowane publikacje odwołujące się do artykułów, wypowiedzi, stwierdzeń, które pojawiły się na łamach bądź antenie innego medium, pod warunkiem, że nie są omawiane w kontekście przeglądu mediów oraz nie są przedrukiem z innego medium.
Najczęściej przywoływanym medium ekonomicznym w marcu był Puls Biznesu. Najczęściej cytowanym portalem został Money.pl, a telewizją - TVN 24 Biznes i Świat.
źródło:IMM
Badanie przeprowadzono na podstawie 3 581 przekazów z mediów (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu 1 do 31 marca 2014 r.
Dziennikarze odnosili się do wiadomości z łamów innych mediów 3 667 razy ( 2677 razy w prasie, 487 w telewizji i 503 w radio) .
Czytaj więcej w Money.pl