Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

"Rzeczpospolita" Zapomniana umowa z Rosją

0
Podziel się:

56 procent Polaków uważa, że podczas najbliższej kampanii wyborczej partie powinny zrezygnować z billboardów - wynika z sondażu GfK Polonia dla "Rzeczpospolitej". Przeciwnego zdania jest niespełna 37 procent ankietowanych. Nieco ponad co dwudziesty nie ma na ten temat zdania.

Gazeta przypomina, że po tragedii pod Smoleńskiem o kampanię bez billboardów zaapelowała Platforma Obywatelska. Inne partie nie zamierzają jednak rezygnować z tej formy promocji swoich kandydatów.
Sondaż telefoniczny przeprowadzony 6 maja na 500-osobowej próbie dorosłych Polaków publikuje "Rzeczpospolita".

"Rz"/IAR ada/to/

wiadomości
IAR
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)