Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Gdańsk: Promocja turystyczna miasta w kraju i za granicą

0
Podziel się:

Prawie dwa miliony złotych wyda na promocję w
mediach zagranicznych i polskich miasto Gdańsk. Spoty reklamowe na
dwóch kanałach Discovery zachęcające do odwiedzin będą oglądali
mieszkańcy Irlandii i Wielkiej Brytanii.

Prawie dwa miliony złotych wyda na promocję w mediach zagranicznych i polskich miasto Gdańsk. Spoty reklamowe na dwóch kanałach Discovery zachęcające do odwiedzin będą oglądali mieszkańcy Irlandii i Wielkiej Brytanii.

W ramach zagranicznej części kampanii reklamowej, która rozpocznie 23 kwietnia i potrwa do 13 maja na ulicach miast pojawią się też billboardy a także publikacje w prasie oraz przez internet. Gdańsk za granicą będzie promował się w miastach, z którymi ma bezpośrednie połączenia lotnicze. Hasłem przewodnim kampanii jest zwrot: "Odważ się, zobacz sam".

Prezydent Gdańska Paweł Adamowicz w niedzielę na konferencji prasowej powiedział, że liczy na to, iż kampania będzie początkiem budowania marki miasta w Europie. Zapowiedział, że w przyszłości planowana jest promocja miasta nie tylko na wyspach brytyjskich, ale także w Skandynawii, Hiszpanii, USA i Niemczech.

Od poniedziałku rozpocznie się promocja miasta m.in. w polskich tygodnikach, Internecie i telewizji TVN. Na ulicach polskich miast liczących powyżej 400 tys. mieszkańców znajdzie się kilkaset billboardów reklamowych.(PAP)

pek/ tot/

wiadomości
pap
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)