- poinformował Jarosław Parkot, dyrektor sieci oddziałów banku.
'Chcemy zwiększyć nasz udział w rynku do około 10 proc. w ciągu najbliższych 5 lat. Nastąpi to poprzez pozyskanie nowych klientów i rozwój portfela usług' - powiedział w czwartek Parkot na konferencji prasowej.
Dodał, że obecny udział w rynku wynosi 3 proc., na co składa się m.in. ponad 300.000 otwartych rachunków detalicznych oraz ponad 300.000 wydanych kart kredytowych.
Dyrektor zarządzający BH Andrzej Krzemiński powiedział, że miesięcznie Citibank pozyskuje (netto) około 20.000 nowych klientów. Nie podał liczby klientów rezygnujących z usług banku, jednak powiedział, że banku nie niepokoi skala rezygnacji klientów.
W najbliższych miesiącach Citibank zamierza rozszerzyć swoją działalność i rozwijać m.in. usługi w dziedzinie zarządzania majątkiem, np. fundusze inwestycyjne, zarządzanie aktywami i ubezpieczenia. Oferuje też kredyty hipoteczne i zakupy ratalne.
Bank zamierza rozwijać infrastrukturę bankowości internetowej. W pierwszym kwartale przyszłego roku zamierza wprowadzić bankowość internetową przy wykorzystaniu telefonu komórkowego.
BH SA i Citibank Poland połączyły się w marcu tego roku. Nowy bank obsługuje ponad 18.000 klientów korporacyjnych pod marką Bank Handlowy i 650.000 klientów indywidualnych pod marką Citibank. Ma 175 oddziałów w całej Polsce.