Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Grow Uperion rozpoczyna kampanię na Crowdconnect.pl

0
Podziel się:

Grow Uperion rozpoczyna dziś drugą, otwartą dla wszystkich transzę zapisów w prowadzonej emisji akcji na platformie Crowdconnect.pl, która obejmuje 150 tys. akcji serii B o wartości 0,5 mln zł, poinformowali przedstawiciele spółki. W pierwszej transzy dla większych inwestorów spółka już uzyskała zapisy na maksymalną zakładaną kwotę 0,5 mln zł. 

Grow Uperion rozpoczyna kampanię na Crowdconnect.pl

"Łączne nasze potrzeby kapitałowe to 0,5-1 mln zł. Na działania programistyczne SaaS chcemy wydać około 650 tys. zł, a pozostałe środki na wsparcie sprzedaży na najbardziej atrakcyjnych europejskich rynkach w obszarach HR Tech i grywalizacji czyli na rynku Wielkiej Brytanii, Szwecji, Francji i Niemiec" - powiedział prezes Przemysław Śnioszek podczas wideokonferencji.

Prezes przypomniał, że model biznesowy Grow Uperion opiera się na kilku filarach - oferowaniu platformy w formie modułu SaaS/Customized Saas, w formie narzędzia do obsługi programów ESOP (Plany Pracowniczej Własności Akcji), na potrzeby szkół i sektora edukacyjnego oraz w szytej na miarę formule dla Partnerów z szeregu branż.

"Na koniec 2022 roku planujemy mieć 50 tys, użytkowników co przyniesie nam 2,5 mln zł przychodów. Jest to realnym celem, gdyż już teraz rozmawiamy z klientami, którzy zatrudniają od 15-112 tys, pracowników" - dodał Śnioszek.

Według niego, najbliżej finalizacji są negocjacje prowadzone z firmą Raben i TanderHut, a oprócz tych dwóch podmiotów spółka rozmawia z 7 kolejnymi, w tym z bankiem, a także z jednym z największych producentów alkoholi na świecie i producentem wyrobów czekoladowych.

Zapisy na akcje na platformie CrowdConnect.pl potrwają do 10 sierpnia. Akcje oferowane są po cenie 3,35 zł za sztukę. Po ofercie wycena spółki będzie wynosić 11,05 mln zł.

"Sytuacja epidemiologiczna skłoniła nas do przystosowania platformy Grow Uperion na potrzeby pomocy uczniom, nauczycielom i rodzicom w wyzwaniach zdalnego nauczania. W ten niekomercyjny sposób, mogąc pomóc potrzebującym, wypełniamy założenia wewnętrznej społecznej odpowiedzialności biznesu. Z drugiej strony, prowadząc pilotażowe wdrożenia w szkołach województwa podlaskiego i mazowieckiego, testujemy przydatność platformy w sektorze edukacji, który w dalszej przyszłości może stać się odrębną nogą biznesową spółki" - powiedział Śnioszek, cytowany w komunikacie prasowym.

Spółka podtrzymała plan debiut na NewConnect w 2021 r. , ale nie wyklucza także pozyskania inwestora branżowego, jeśli byłby to bardziej wartościowy krok dla obecnych i przyszłych akcjonariuszy.

Grow Uperion oferuje innowacyjną platformę do realizacji celów, podnoszenia motywacji i doceniania pracowników. Jej założenia powstały w oparciu o połączenie technik grywalizacyjnych znanych w sektorze gamingowym, psychologii motywacji oraz elementów z dziedziny automatyzacji marketingu. Rozwiązanie to pozwala osiągać zakładane KPIs pracowników i całych zespołów bez zwiększania nakładów na benefity finansowe i pozafinansowe w organizacji, podano także.

Grow Uperion to platforma z obszaru HR Tech wykorzystująca mechanizmy grywalizacyjne i psychologii motywowania do osiągania KPI bez zwiększania nakładów na benefity finansowe i pozafinansowe. Największym obecnie akcjonariusze jest spółka TenderHut.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)