Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Huawei zwiększył udział na polskim rynku tabletów do 44,6% ilościowo w marcu

0
Podziel się:

Udział Huawei w rynku tabletów w Polsce wzrósł o 8 pkt proc. r/r do 44,6% w marcu w ujęciu ilościowym, podała spółka na podstawie danych GfK Polonia. Skumulowane dane za ostatnie 12 miesięcy (kwiecień 2018-marzec 2019) dla całego rynku tabletów pokazują wzrost udziału Huawei do 37,3% w ujęciu ilościowym i wzrost do 32,6% w ujęciu wartościowym (analogicznie z 23,6% i 20,2% w okresie kwiecień 2017-marzec 2018), według danych GfK Polonia.

Huawei zwiększył udział na polskim rynku tabletów do 44,6% ilościowo w marcu

"To najlepszy wynik w historii firmy w Polsce w tym segmencie. Huawei cieszy się szczególnie mocną pozycją w kategorii tabletów 10-calowych - tu udział firmy wyniósł w marcu aż 49%, wynika z danych GfK Polonia"- czytamy w komunikacie.

"W marcu już niemal połowa rynku tabletów w Polsce należała do Huawei, to ogromny sukces w tej wymagającej kategorii produktów. Cieszę się, że udało się nam w odpowiednim momencie zauważyć zmiany w oczekiwaniach konsumentów i dostarczyć im tablety będące realną alternatywą dla smartfonów o wciąż 'rosnących' ekranach" - powiedział dyrektor zarządzający Huawei Consumer Business Group w Polsce Jefferson Zhang, cytowany w komunikacie.

Marcowe dane pokazują wysoki wzrost udziału Huawei w rynku tabletów o 10-calowych ekranach, do 49,0% z 37,7% w marcu rok temu. Wzrost widać także w przypadku tabletów 7-calowych - do 33,2% z 30,2% przed rokiem. Zmniejszył się natomiast udział w przypadku ekranów 8-calowych - tu nastąpił spadek udziału do 35% z 40,6% przed rokiem, podano także.

"Tablet musi być dziś multimedialnym centrum rozrywki, z doskonałym ekranem, dźwiękiem i dodatkowymi atrakcyjnymi funkcjami. Modele z 10-calowym ekranem to oferta trafiająca dla ludzi, którzy aktywnie korzystają z usług video na żądanie, często podróżują i cieszą się tabletem będąc w ruchu, dzięki internetowi LTE. To oferta doceniana także przez rodziny z dziećmi, ze względu na dedykowane dzieciom gry edukacyjne czy korzystną dla wszystkich funkcję ochrony wzroku użytkownika" - skomentował marketing communications manager odpowiedzialny za tę kategorię produktów w Huawei CBG Polska Dominik Wierusz-Walknowski, cytowany w komunikacie.

Najbardziej zaawansowane modele w tabletowym portfolio Huawei to seria Huawei MediaPad M5, dostępna w sprzedaży od prawie roku.

Chiński koncern Huawei to czołowy podmiot w dostarczaniu najnowszych technologii informacyjno-komunikacyjnych (ICT) na świecie.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)